דף הבית » תרופות סבתא » כתמי שמש בפנים – 23 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל
dbdaaded dadeda ddadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddaaddaa dc

כתמי שמש בפנים – 23 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל

זה לא סוד שכתמי שמש על הפנים יכולים להוות מטרד.החל משינוי צבע לקמטים וקווים עדינים, זה יכול להיות קשה להרגיש בנוח בעור שלך.אך ישנם מספר טיפולים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.במאמר זה נחקור 23 סעדים של סבתא אמיתית שהוכחו כמסייעים בטיפול בכתמי שמש על הפנים.

מה גורם לכתמי שמש?

כתמי שמש, הידועים גם בשם כתמי גיל, נגרמים כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרני האולטרה סגולות של השמש (UV).הם נפוצים בעיקר בקרב אנשים מעל גיל 40, אך יכולים גם להשפיע על אנשים בכל הגילאים.כתמי שמש מופיעים ככתמים קטנים וכהים על הפנים, בדרך כלל באזורים החשופים ביותר לשמש, כמו המצח, הלחיים והאף.

23 התרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל בכתמי שמש

1. מיץ לימון: מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בכתמי שמש.החומצות הטבעיות במיץ הלימון עוזרות להפחית את המראה של כתמי שמש ואפילו גוון עור.פשוט סוחטים את מיץ לימון טרי על כדור כותנה ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת לטיפול בכתמי שמש.התכונות החומציות של החומץ עוזרות להפחית את המראה של כתמי שמש ואפילו גוון עור.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומרחי אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3. אלוורה: אלוורה היא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בכתמי שמש.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות והמרגיעות של אלוורה עוזרות להפחית את המראה של כתמי שמש ואפילו גוון עור.כל שעליך לעשות הוא למרוח ג’ל אלוורה על האזור הפגוע ותן לו לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4. מיץ תפוחי אדמה: מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בכתמי שמש.תכונות ההלבנה הטבעיות של מיץ תפוחי האדמה עוזרות להפחית את המראה של כתמי שמש ואפילו גוון עור.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ושפשפו אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5. כורכום: כורכום הוא תרופה טבעית נהדרת לטיפול בכתמי שמש.התכונות הטבעיות האנטי-דלקתיות והחיטוי של הכורכום עוזרים להפחית את המראה של כתמי שמש ואפילו גוון עור.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בשילוב של התרופות לעיל לטיפול בכתמי שמש על הפנים.לדוגמה, אתה יכול למרוח מיץ לימון, חומץ תפוחים, אלוורה וכורכום ברצף כדי לקבל את התועלת המרבית מכל תרופה.

תרופות של סבתא אמיתית על כתמי שמש

כתמי שמש, הידועים גם בשם כתמי גיל, כתמי כבד או עדשים סולאריות, יכולים להופיע על פניו של כל אדם בגלל חשיפה יתר לשמש.הם נמצאים לרוב על הפנים, הידיים, הכתפיים והזרועות מכיוון שאזורים אלה חשופים ביותר לשמש.כתמי שמש יכולים לגרום לאנשים להיות מודעים לעצמם לגבי המראה שלהם ולמרות שהם אינם מסוכנים, הם יכולים להיות מכוערים.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות על ידי סבתות ברחבי העולם כדי לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.להלן 23 תרופות של סבתא אמיתית לטיפול יעיל בכתמי שמש בפניו.

1.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת ג’ל אלוורה על הפנים פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר את כתמי השמש.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי ויכול לעזור להאיר כתמי שמש על הפנים.החלת מיץ לימון על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להפחית את המראה שלהם.

3.חומץ תפוחים

תפוח עץחומץ סיידר הוא תרופה טבעית יעילה לכתמי שמש על הפנים.החלת חומץ תפוחים על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להפחית את המראה שלהם.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת שמן קיק על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

5.מיץ בצל

מיץ בצל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת מיץ בצל על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת שמן קוקוס על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

7.מיץ שום

מיץ שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת מיץ שום על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

8.חלב

חלב הוא מואר עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת חלב על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

9.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת משחה של כורכום ומים על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

10.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת דבש על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

11.פפאיה

פפאיה היא פילינג טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת מחית פפאיה על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

12.מלפפון

מלפפון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת מיץ מלפפונים על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

13.עגבנייה

עגבנייה היא חומר הלבנה טבעי ויכולה לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת מיץ עגבניות על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להאיר אותם.

14.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על הפנים.החלת שמן עץ התה על כתמי השמש פעמיים ביום במשך מספר שבועות יכולה לעזור להבהיר אותם.

15.אלמוג </

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן