דף הבית » תרופות סבתא » קמטים בעיניים – 8 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה
dadedddd ddaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dadc ddadda da

קמטים בעיניים – 8 תרופות של סבתא על בסיס ניסיון והכנה מהירה

הזדקנות בחינניות: 8 תרופות של סבתא לקמטים בעיניים
ראיית קמטים בעיניים היא תזכורת לשנים החולפות וסימן להזדקנות.עם זאת, זה לא אומר שאתה צריך לוותר על הניסיון להיראות כמיטב יכולתך.ישנם מספר תרופות טבעיות ששימשו במשך דורות על ידי סבתות כדי לעזור להפחית קמטים בעיניים.להלן 8 תרופות שתוכלו לנסות בבית כדי לעזור להפחית את הופעת הקמטים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ותרופה אנטי אייג’ינג, מה שהופך אותו לטיפול יעיל בקמטים בעיניים.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמין E ונוגדי חמצון, שכולם עוזרים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בשמן קוקוס לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים המסייעים להזין את העור ולקדם ריפוי.כדי להשתמש באלוורה לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה של הג’ל על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

3.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ותרופה אנטי אייג’ינג המסייעת להפחתת קמטים בעיניים.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמין E ונוגדי חמצון, שכולם עוזרים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בשמן זית לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

4.שמן אבוקדו

שמן אבוקדו הוא קרם לחות טבעי ותרופה אנטי אייג’ינג המסייעת להפחתת קמטים בעיניים.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמין E ונוגדי חמצון, שכולם עוזרים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בשמן אבוקדו לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי ותרופה אנטי אייג’ינג המסייעת להפחתת קמטים בעיניים.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, כולם עוזרים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בדבש לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

6.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול בקמטים בעיניים.הם עשירים בחלבונים וויטמינים המסייעים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש בחלבוני ביצה לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא תרופה טבעית המסייעת להפחתת קמטים בעיניים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים חיוניים המסייעים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש במיץ מלפפונים לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

8.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים כדי להפחית קמטים בעיניים.הוא עשיר בשמנים אתרים ונוגדי חמצון המסייעים להזין ולהגן על העור.כדי להשתמש במי ורדים לקמטים בעיניים, פשוט החל כמות קטנה על האזור ועסה אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

טיפ:

לקבלת תועלת מקסימאלית, השתמש בשילוב של תרופות אלה-למשל, מרחי שמן קוקוס ודבש על האזור, השאר אותו למשך 10-15 דקות ואז לשטוף במים חמים.זה יספק טיפול מזין ומגן שיעזור להפחית קמטים בעיניים.

מדוע אנו מקבלים קמטים סביב העיניים שלנו?

קמטים מסביבהעיניים הן חלק טבעי מהזדקנות.ככל שאנו מתבגרים, עורנו מאבד את גמישותו ואת הקולגן שעוזר לשמור עליו יציב וצעיר מתחיל להצטמצם.זה גורם לעור להיות דק יותר ונוטה יותר לקמטים.גורמים אחרים שיכולים לתרום לקמטים סביב העיניים כוללים חשיפה לשמש, עישון, לחץ וגנטיקה.

8 הסעדים של סבתא לקמטים סביב העיניים

קמטים סביב העיניים יכולים להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות בהן סבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את המראה שלהן.להלן 8 תרופות טבעיות שהועברו לאורך דורות כדי לעזור להפחית את מראה הקמטים סביב העיניים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על התייבשות העור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.לשימוש, החל כמה טיפות שמן קוקוס על האזור סביב העיניים ומעסה אותו בעדינות בעור בתנועות עגולות.

2.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור עשיר של נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, מעיסים חצי אבוקדו והפעילו אותו על האזור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות ואז שטפו במים פושרים.

3.שמן זית

שמן זית הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, החל כמה טיפות שמן זית על האזור סביב העיניים ומעסה אותו בעור בתנועות עגולות.

4.דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, מערבבים 2 כפות דבש עם כף מים חמים ומורחים אותם על האזור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

5.אלוורה

אלוורה היא מקור טבעי של נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על האזור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

6.מלפפון

מלפפון הוא מקור טבעי של נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, פורסים מלפפון והניחו את הפרוסות מעל העיניים.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

7.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מקור טבעי לחלבון שיכול לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, להקציף 2 חלבוני ביצה עד שהם יוצרים פסגות נוקשות ומורחים אותו על האזור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

8.עגבנייה

עגבניות הן מקור טבעי של נוגדי חמצון וחומצות שומן חיוניות שיכולות לעזור להפחית קמטים וקווים עדינים סביב העיניים.לשימוש, מועכים עגבנייה ומורחים אותה על האזור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים פושרים.

8 תרופות טבעיות אלה הועברו לאורך דורות וידוע כי הם מסייעים להפחית את הופעת הקמטים סביב העיניים.על ידי שימוש בכל אחד מהתרופות הללו, אתה יכול לעזור לשמור על העור סביב העיניים שלך נראה צעיר ובריא יותר לאורך זמן.

שאלות נפוצות על קמטים סביב העיניים

ש: מה גורם לקמטים סביב העיניים?

ת: קמטים סביב העיניים הם חלק טבעי מההזדקנות.ככל שאנו מתבגרים, עורנו מאבד את גמישותו ואת הקולגן שעוזר לשמור עליו יציב וצעיר מתחיל להצטמצם.זה גורם לעור להיות דק יותר ונוטה יותר לקמטים.גורמים אחרים שיכולים לתרום לקמטים סביב העיניים כוללים חשיפה לשמש, עישון, לחץ וגנטיקה.

ש: כיצד אוכל להתייחס לקמטים סביב העיניים?

ת: קמטים סביב העיניים יכולים להיות קשה לטיפול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות בהן סבתות השתמשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את המראה שלהן.תרופות אלה כוללות שמן קוקוס, אבוקדו, אוליבE שמן, דבש, אלוורה, מלפפון, חלבוני ביצה ועגבניות.על ידי שימוש בכל אחד מהתרופות הללו,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן