דף הבית » תרופות סבתא » קמטי מצח – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה

קמטי מצח – 21 תרופות של סבתא עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה

יופי ונוער – 21 תרופות של סבתא להתמודדות עם קמטי מצח
למרות שקמטים עשויים להיות סימן לחיים שחיו חיים, הם עדיין יכולים להוות מקור לתסכול וחוסר ביטחון.למרבה המזל, ישנם תרופות וטיפולים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את מראה קמטי המצח.סבתות משתמשות בתרופות ביתיות אלה במשך שנים כדי לשמור על עורן נראה צעיר ונטול קמטים.המשך לקרוא כדי ללמוד על 21 תרופות של סבתא כדי להפחית את קמטי המצח, עם תוצאות מוכחות והכנה מהירה.

טיפולים להפחתת קמטי המצח

H2: מרכיבים טבעיים

אחד התרופות הטובות ביותר לקמטי המצח הוא להשתמש במרכיבים טבעיים.רבים מהמרכיבים הללו ניתן למצוא ממש במטבח שלך.להלן כמה מהמרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר שיעזרו להפחית את קמטי המצח:

  • חלבוני ביצה – חלבוני ביצים יכולים לעזור להדק את העור ולהפחית קמטים בגלל תכולת החלבון הגבוהה שלהם.כדי להשתמש בחלבוני ביצה, מקציפים שני חלבוני ביצה עד שהם הופכים לקצפים ומורחים את התערובת על מצחך.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרים.
  • דבש – דבש הוא הומטנט טבעי, כלומר הוא עוזר לצייר ולשמור על לחות בעור.זה יכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בדבש, מערבבים כף אחת של דבש גולמי עם כפית שמן זית אחד.מרחי את התערובת על המצח והשאיר דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי נהדר שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט לעסות כמה טיפות במצח.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.
  • אלוורה-אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית שיכולה לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש באלוורה, החל את הג’ל מהעלה ישירות על מצחך.השאירו למשך 15 דקות ואז שטפו במים חמים.

H2: שמנים אתרים

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת להפחית את מראה קמטי המצח.להלן כמה מהשמנים האתריים הפופולריים ביותר שיעזרו להפחית קמטים:

  • שמן לבנדר-שמן לבנדר הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן לבנדר, מערבבים כמה טיפות שמן עם שמן נשא כמו שמן חוחובה.מרחי את התערובת על המצח והשאיר דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • שמן זרעי Rosehip – שמן זרעי ורד הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן זרעי Rosehip, מערבבים כמה טיפות שמן עם שמן נשא כמו שמן חוחובה.מרחי את התערובת על המצח והשאיר דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • שמן גרניום – שמן גרניום הוא התחדשות עור טבעית שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן גרניום, מערבבים כמה טיפות שמן עם שמן נשא כמו שמן חוחובה.מרחי את התערובת על המצח והשאיר דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.
  • שמן לבונה – שמן לבונה הוא התחדשות עור טבעית שיכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן לבונה, מערבבים כמה טיפות שמן עם שמן נשא כמו שמן חוחובה.מרחי את התערובת על המצח והשאיר דולקים למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

דרך נהדרת להפחית את מראה קמטי המצח היא לתרגל תרגילי פנים.תרגילי פנים יכולים לעזור לטון את השרירים בפנים ולהפחית את מראה הקמטים.להלן כמה תרגילי פנים שאתה יכול לעשות כדי לעזור להפחית את מראה הקמטים:

  • ניתן להפחית את קמטי המצח על ידי משיכת הגבות בעדינות כלפי מעלה ולקראת מרכז המצח.החזיקו 10 שניות ואז שחררו.
  • ניתן להפחית את קמטי המצח על ידי לחיצה בעדינות על אצבעות האינדקס כנגד השרירים ממש מעל הגבות.החזיקו 10 שניות ואז שחררו.
  • קמטי מצח יכולים להיות מחדשנגרם על ידי לחיצה על אצבעות האינדקס בעדינות על השרירים ממש מתחת לגבות.החזיקו 10 שניות ואז שחררו.

על ידי שילוב של טיפולים אלה, אתה יכול לעזור להפחית את המראה של קמטי המצח ולשמור על עורך נראה צעיר ונטול קמטים.עם קצת מאמץ, אתה יכול לקבל עור חלק ונטול קמטים תוך זמן קצר!

מניעת קמטי מצח

קמטים הם חלק טבעי מתהליך ההזדקנות, אך ישנן דרכים למנוע או להפחית אותם.אלה כוללים הגנה על עורכם מפני השמש והימנעות מעישון.שימוש בקרם לחות ושימוש בחומרי ניקוי עדינים ופילינג יכול לעזור גם במניעת קמטים.בנוסף, אכילת תזונה מאוזנת והישארות לחות יכולה לעזור לשמור על בריאות העור שלך ולהפחית את מראה הקמטים.

הסעדים של סבתא להפחתת קמטי המצח

בעוד שקמטים הם חלק טבעי מהזדקנות, ישנם מספר תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה קמטי המצח.רבים מהתרופות הללו פשוטות, סבולות וקלות להכנה.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד חמצון טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כתרופה לקמטים, עיסו כמות קטנה לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את השמן על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.שמן זית

שמן זית הוא עוד נוגד חמצון טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בשמן זית כתרופה לקמטים, עיסו כמות קטנה לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את השמן על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי המסייע בהפחתת דלקת ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש באלוורה כתרופה לקמטים, לעסות כמות קטנה לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את הג’ל על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אבוקדו

אבוקדו הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש באבוקדו כתרופה לקמטים, מועכים כמות קטנה של הפרי לעיסה ועסה אותו לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את העיסה על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי המסייע בהגנה על העור ויכול לעזור להפחית את הופעת הקמטים.כדי להשתמש בדבש כתרופה לקמטים, החל כמות קטנה של דבש על אזור המצח ועסה אותו בתנועות מעגליות.השאר את הדבש על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להדק את העור ולהפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בחלבוני ביצה כתרופה לקמטים, מקציפים יחד כמה חלבוני ביצה עד שהם קצפים ואז מורחים אותם על אזור המצח.השאר את החלבונים על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.פפאיה

פפאיה היא פילינג טבעי המסייע בהסרת תאי עור מתים ויכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בפפאיה כתרופה לקמטים, מועכים כמות קטנה מהפירות לעיסה ועסה אותו לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את העיסה על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.בננה

בננות הן קרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכולים לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש בבננה כתרופה לקמטים, מועכים כמות קטנה של הפירות לעיסה ועסה אותו לאזור המצח בתנועות מעגליות.השאר את העיסה על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להדק את העור ולהפחית את המראה של WRIנקלס.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה לקמטים, מרחו כמות קטנה של מיץ לימון על אזור המצח ועסה אותו בתנועות מעגליות.השאר את מיץ הלימון על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על לחות בעור ויכול לעזור להפחית את מראה הקמטים.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה לקמטים, החל כמות קטנה של יוגורט על אזור המצח ועסה אותו בתנועות מעגליות.השאר את היוגורט על העור לפחות 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם טבעיים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן