דף הבית » תרופות סבתא » כתמי שמש – 10 תרופות של סבתא עתיקה ובריאה

כתמי שמש – 10 תרופות של סבתא עתיקה ובריאה

מהם כתמי שמש?

כתמי שמש הם טלאים כהים המופיעים על פני השמש, הנוצרים על ידי פעילות מגנטית אינטנסיבית.כתמי שמש בדרך כלל מתרחשים בקבוצות של שניים או יותר ויכולים להימשך מספר ימים לשבועות או חודשים.כתמי שמש משתנים כל הזמן ומשתנים ככל שהשדה המגנטי של השמש משתנה.כתמי שמש מלווים לעתים קרובות בהתלקחויות סולאריות או בפליטות מסה כליליות, מה שעלול לגרום להפסקות תקשורת והפסקות כוח על פני האדמה.

10 התרופות של סבתא עתיקה ובריאה לכתמי שמש

כתמי שמש יכולים להוות מטרד, אך ישנם כמה תרופות עתיקות ובריאות שיכולות לעזור.להלן 10 תרופות שהועברו לאורך הדורות כדי לעזור בכתמי שמש:

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במחלות עור שונות.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים ואנזימים שיכולים לעזור בטיפול בכתמי שמש.החלת ג’ל אלוורה טרי ורה ישירות על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מדללים את חומץ תפוחים עם מים שווים מים לפני שמריחים אותו על האזור המושפע.

3.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמין C וחומצת לימון שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו את מיץ הלימון ישירות על האזור הפגוע, או מערבבים אותו במים של חלקים שווים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמינים וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.החל את שמן הקוקוס ישירות על האזור המושפע.

5.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בחומרים מזינים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.החל את שמן הקיק ישירות על האזור המושפע.

6.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמינים וחומצות שומן שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.החל את שמן חוחובה ישירות על האזור המושפע.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בטנינים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.החל את לוז המכשפה ישירות על האזור המושפע.

8.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמינים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו את מיץ העגבניות ישירות על האזור הפגוע או מערבבים אותו במים של חלקים שווים ומרחו אותו על האזור הפגוע.

9.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו את מיץ תפוחי האדמה ישירות על האזור המושפע או מערבבים אותו במים של חלקים שווים ומורחים אותו על האזור הפגוע.

10.דבש

דבש הוא תרופה טבעית ששימשה במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור רבים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ותכונות אנטי -מיקרוביאליות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו את הדבש ישירות על האזור המושפע או מערבבים אותו במים של חלקים שווים ומרחו אותו על האזור הפגוע.

טיפ ייחודי ומועיל: כדי למקסם את היתרונות של כל אחד מהתרופות הללו, עדיף ליישם אותם לפחות פעם ביום למשך מספר שבועות כדי לראות תוצאות בולטות.

כתמי שמש ותרופות סבתא

סבתות לאורך ההיסטוריה השתמשו במגוון תרופות לטיפול בכתמי שמש, או כתמים כהים על העור.כתמי שמש אנגרם מחדש כתוצאה מחשיפה והזדקנות שמש, וסבתות רבות העבירו את הסעדים שלהן כדי לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.להלן 10 מהתרופות של סבתא העתיקה והבריאה ביותר לכתמי שמש.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר כתמי שמש.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של מיץ לימון סחוט טרי ישירות על כתמי השמש והשאיר אותו דולק למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא נוגד חמצון חזק וטבעי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מערבבים חלקים שווים של מים וחומץ תפוחים ומורחים את הפיתרון ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להאיר כתמי שמש.פשוט חותכים תפוח אדמה לשניים ושפשפו את הצד החתוך ישירות על כתמי השמש.השאירו את המיץ 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שמן קיק

שמן קיק הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו כמה טיפות של שמן קיק ישירות על האזור הפגוע ועסה אותו בעור.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה

אלוורה הוא מרפא עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.יוגורט

יוגורט הוא פילינג של עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו שכבה דקה של יוגורט רגיל ישירות על כתמי השמש והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.חלב

חלב הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מערבבים חלקים שווים של חלב ודבש ומורחים את הפיתרון ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

8.דבש

דבש הוא חומר חומש טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מרחו שכבה דקה של דבש ישירות על האזור הפגוע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.מערבבים חלקים שווים של אבקת כורכום ויוגורט ומורחים את התערובת ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.מיץ מלפפון

מיץ מלפפון הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לשניים ולשפשף את הצד החתוך ישירות על כתמי השמש.השאירו את המיץ 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.חזור על תהליך זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

כתמי שמש יכולים להיות תוספת לא רצויה לעורו של האדם.אמנם אין תרופה לכתמי שמש, אך סבתות רבות העבירו את הסעדים שלהן כדי לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.ממיץ לימון למיץ מלפפון, תרופות עתיקות ובריאות אלה הן דרך נהדרת לעזור להפחית את המראה של

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן