דף הבית » תרופות סבתא » עיגולים כהים מתחת לעיניים – 13 תרופות מיושנות הפועלות במשפחה ופופולריות בקרב אנשים בכל הגילאים

עיגולים כהים מתחת לעיניים – 13 תרופות מיושנות הפועלות במשפחה ופופולריות בקרב אנשים בכל הגילאים

עיגולים כהים מתחת לעיניים הם מצב שכיח המשפיע על אנשים בכל הגילאים.הם יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל חוסר שינה, אלרגיות, לחץ ונטייה גנטית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות שהועברו לאורך הדורות שיכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים מתחת לעיניים.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר ששימשו במשך מאות שנים.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם אחד התרופות העתיקות ביותר לעיגולים כהים מתחת לעיניים והם עדיין פופולריים כיום.במילים פשוטות, קומפרס קר הוא בד שספוג במים קרים.אתה יכול להשתמש במטלית כביסה לחה, כף מצוננת או אפילו פרוסת מלפפון קרה.הניחו את הדחיסה הקרה על האזור המושפע למשך 10-15 דקות מספר פעמים ביום.זוהי דרך נהדרת להפחית דלקת ונפיחות.

פרוסות מלפפון

מלפפונים הם תרופה פופולרית לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חותכים כמה פרוסות מלפפון דקיקות ומניחים אותן על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.מלפפונים ארוזים בנוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור להפחית עיגולים כהים ונפיחות.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, אחסן את פרוסות המלפפון במקרר לפני השימוש בהן.זה יעזור להבטיח שהם יישארו קרירים ולספק הקלה מקסימאלית.

שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה פופולרית לחוגים כהים.הוא עשיר בוויטמין E, המסייע להפחתת המראה של עיגולים כהים.לפני השינה, עיסו כמה טיפות שמן שקדים על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.אתה יכול גם לערבב שמן שקדים עם שמן אחר, כמו שמן קוקוס, כדי לייצר טיפול לחות.

מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה פופולרית לעיגולים כהים.חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ושפשפו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו את המיץ למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.מיץ תפוחי אדמה עשיר בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לעיגולים כהים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובחומצות שומן המסייעות להזין ולהרטיב את העור.לפני השינה, עיסו כמה טיפות שמן קוקוס על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.חותכים עגבנייה לפרוסות דקות ושפשפו את הפרוסות על האזור הפגוע.השאירו את המיץ למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

עלי נענע

עלי נענע הם תרופה פופולרית לחוגים כהים.הניחו כמה עלי נענע טריים בבלנדר ומערבבים עד שיש לכם משחה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

מי ורדים

מי ורדים הם תרופה פופולרית לחוגים כהים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.טבלו כדור כותנה במי ורדים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית לחוגים כהים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.לפני השינה, עיסו כמה טיפות של אלוורה ג’ל על האזור המושפע והשאירו אותו לילה.

כורכום

כורכום הוא תרופה פופולרית לחוגים כהים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.מערבבים אבקת כורכום עם מים לייצור משחה ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה פופולרית לחוגים כהים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ויכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.טבלו כדור כותנה במיץ לימון ומורחים אותו על האזור הפגוע.עזוב אניT נמשך 10-15 דקות לפני ששטיפתו במים קרים.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה פופולרית לחוגים כהים.הם עשירים בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.משרים שתי שקיות תה ב

סיכום

עיגולים כהים מתחת לעיניים הם בעיה נפוצה שאנשים רבים בכל הגילאים נאבקים איתה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות המשמשות במשך מאות שנים שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים אלה.תרופות אלה נעות בין שימוש בפרוסות מלפפון ועד יישום דחיסה קרה ושימוש בשמנים טבעיים.עם שימוש נכון בסעדים אלה, אנשים יכולים להפחית את המראה של עיגולים כהים מתחת לעיניים ולשפר את המראה הכללי שלהם.

תרופות ביתיות לעיגולים כהים מתחת לעיניים

עיגולים כהים מתחת לעיניים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, לחץ וחוסר שינה.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מיושנות המשמשות במשך מאות שנים ופופולריות בקרב אנשים בכל הגילאים כדי להפחית את המראה של העיגולים הכהים הללו.להלן 13 מהתרופות הפופולריות ביותר שהועברו לאורך דורות ועדיין פופולריות כיום.

1.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הופעתם של עיגולים כהים.פשוט מניחים שתי פרוסות מלפפון דקיקות על כל עין למשך 15-20 דקות ואז שוטפים במים קרים.התכונות הטבעיות של המלפפון עוזרות להפחתת נפיחות ולהאיר את המראה של עיגולים כהים.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה היא דרך נהדרת להפחית את המראה של עיגולים כהים.כל שעליך לעשות הוא לעטוף כמה קוביות קרח במטלית נקייה ולהניח מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.הטמפרטורה הקרה מסייעת להפחתת הנפיחות, לכווץ את כלי הדם ולהפחית את המראה של עיגולים כהים.

3.שמן שקדים

שמן שקדים ידוע בתכונותיו הטבעיות של הלחות והמתארים בעור.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן שקדים סביב עיניך לפני שאתה הולך לישון.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.זה יעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהצעיר את העור.

4.מי ורדים

מי ורדים ידועים בתכונותיו הטבעיות של אור העור שלהם ומשמשות במשך מאות שנים כדי להפחית את המראה של עיגולים כהים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים מי ורדים ומיץ מלפפון ומרחי אותם סביב עיניך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים קרים.

5.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והמרגיעות.פשוט תלול שתי שקיות תה במים חמים למשך 10 דקות, תן להם להתקרר ולהניח אותם מעל העיניים שלך.הקמומיל עוזר להפחית נפיחות ולהבהיר את המראה של עיגולים כהים.

6.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן עוד תרופה ביתית פופולרית לעיגולים כהים.פשוט מניחים שתי פרוסות תפוח אדמה דקיקות על כל עין והשאיר אותן למשך 15-20 דקות.תכונות ההלבנה הטבעיות של תפוח האדמה עוזרות להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהבהיר את העור.

7.עגבניות

עגבניות ידועות גם בזכות תכונות ההלבנה הטבעיות שלהן ויכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים מיץ עגבניות ומיץ לימון ומרחי אותו סביב עיניך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים קרים.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס ידוע בתכונותיו הטבעיות של הלחות והאנטי דלקתיות.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן קוקוס סביב עיניך לפני שאתה הולך לישון.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.זה יעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהצעיר את העור.

9.כורכום וחלב

כורכום וחלב ידועים בתכונותיהם הטבעיות האנטי דלקתיות ומפחתת עור.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם מספיק חלב להכנת משחה ומרחי אותה סביב עיניך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ושטפו במים קרים.

10.חלב גולמי

MIL גולמיK הוא תרופה ביתית פופולרית לחוגים כהים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שתי רפידות כותנה בחלב גולמי קר ולהניח אותן מעל העיניים שלך.השאירו אותם למשך 15-20 דקות ושטפו במים קרים.זה יעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהבהיר את העור.

11.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונות ההלבנה הטבעיות שלו ויכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים מיץ לימון ושמן שקדים ומרחי אותו סביב עיניך.השאירו אותו למשך 15-20 דקות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן