דף הבית » תרופות סבתא » עיגולים שחורים מתחת לעיניים – 23 תרופות של סבתא מצוינת וחוויה

עיגולים שחורים מתחת לעיניים – 23 תרופות של סבתא מצוינת וחוויה

מה גורם לעיגולים שחורים מתחת לעיניים?

עיגולים שחורים מתחת לעיניים יכולים להיגרם על ידי גורמים רבים ושונים, מגנטיקה ועד אלרגיות וחוסר שינה.הם יכולים גם להיות סימן להתייבשות, להזדקנות ואורח חיים לא בריא.לא משנה מה הסיבה, חשוב לטפל בעור סביב העיניים כדי להפחית את המראה של עיגולים כהים.

העור סביב העיניים עדין מאוד, ולכן חשוב להשתמש במוצרים עדינים וטבעיים שלא יגרשו את האזור העדין.זו הסיבה שאנשים רבים, במיוחד אלה עם עור רגיש, פונים לסבתותיהם לתרופות טבעיות שנוספו ונבדקו במשך שנים.

23 הסעדים של סבתא לחוגים שחורים מתחת לעיניים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות מזה מאות שנים, ורבים מהתרופות הללו עדיין משמשות כיום.להלן 23 התרופות של סבתא מצוינת וחוויה לחוגים שחורים מתחת לעיניים:

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים להיות דרך יעילה להפחית את המראה של עיגולים כהים.מניחים מטלית קרה או חבילת קרח על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות ולרענן את האזור.

2.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן דרך נהדרת להפחית עיגולים כהים.מניחים כמה פרוסות על האזור הפגוע והשאירו אותן למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות ולרענן את האזור.

3.שקיות תה

שקיות תה הן דרך נהדרת נוספת להפחית עיגולים כהים.משרים שתי שקיות תה במים חמים ואז מניחים אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.נוגדי החמצון בתה יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהרענן את האזור.

4.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת עיגולים כהים.החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.אלוורה תעזור להרגיע את העור ולהפחית את הנפיחות.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית עיגולים כהים.החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שמן הקוקוס יעזור לחות את העור ולהפחית את הנפיחות.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית מעגלים כהים.מרחו כמה טיפות מיץ לימון על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.מיץ הלימון יסייע להבהיר את העור ולהפחית את הנפיחות.

7.פרוסות עגבניות

פרוסות עגבניות הן דרך נהדרת להפחית עיגולים כהים.מניחים כמה פרוסות על האזור הפגוע והשאירו אותן למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות ולרענן את האזור.

8.הדבק כורכום

משחת כורכום היא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת עיגולים כהים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם מעט מים לייצור משחה ואז מורחים אותה על האזור הפגוע.השאר אותו למשך 10-15 דקות והכורכום יעזור להפחית נפיחות ולרענן את העור.

9.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן דרך נהדרת נוספת להפחית עיגולים כהים.מניחים כמה פרוסות על האזור הפגוע והשאירו אותן למשך 10-15 דקות כדי להפחית נפיחות ולרענן את האזור.

10.מי ורדים

מי ורדים הם טונר טבעי שיכול לעזור להפחית עיגולים כהים.החל כמה טיפות מי ורדים על האזור המושפע והשאיר אותם למשך 10-15 דקות.מי הוורדים יסייעו להבהיר את העור ולהפחית את הנפיחות.

11.קרם חלב

קרם חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית עיגולים כהים.מרחו כמות קטנה של קרם חלב על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.קרם החלב יעזור לחות את העור ולהפחית את הנפיחות.

12.אבוקדו

אבוקדו הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת עיגולים כהים.החל כמות קטנה של אבוקדו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.האבוקדו יעזור להרגיע את העור ולהפחית נפיחות.

13.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית מעגלים כהים.החל כמה טיפות של מכשפה לוז על האזור המושפע והשאיר אותו ל -10 סומרי: במאמר זה אנו דנים ב 23הסעדים של סבתא מצוינים ומבוססים על חוויה לחוגים שחורים מתחת לעיניים.אנו מסבירים מדוע סעדים מסוימים מועילים וכיצד ניתן ליישם אותם.בנוסף, אנו מספקים קטע שאלות נפוצות לענות על כל השאלות הנפוצות לגבי הסעדים.לבסוף, אנו מספקים קישור להגדרת Wikipedia.org על עיגולים שחורים מתחת לעיניים.

מה גורם לעיגולים כהים מתחת לעיניים?


עיגולים כהים מתחת לעיניים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל גיל, חשיפה לשמש, אלרגיות, גנטיקה, חוסר שינה והתייבשות.גורמים אחרים לחוגים כהים מתחת לעיניים כוללים לחץ, ליקויים תזונתיים ומצבים רפואיים מסוימים, כמו אנמיה.

הסעדים של סבתא לעיגולים כהים מתחת לעיניים

1.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה נפוצה לעיגולים כהים מתחת לעיניים.האסטרים הטבעיים במלפפונים עוזרים להפחתת הנפיחות, והטמפרטורה הקרירה מסייעת להפחתת נפיחות.מלפפונים עשירים גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שתי פרוסות מלפפון מעל העיניים והשאיר אותן למשך 15 דקות.

2.שקיות תה קרה

שקיות תה קרה הן תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.הקפאין בתה עוזר להפחית נפיחות, בעוד שהנוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שתי שקיות תה קרה מעל העיניים והשאירו אותם למשך 15 דקות.

3.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה הן עוד תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חומרי ההלבנה הטבעיים בתפוחי אדמה עוזרים להבהיר את העור, ואילו העמילן מסייע בהפחתת נפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו שתי פרוסות תפוחי אדמה מעל העיניים והשאיר אותן למשך 15 דקות.

4.שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חומצות השומן בשמן שקדים עוזרות לחות את העור, ואילו נוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות כמה טיפות שמן שקדים סביב העיניים ולהשאיר אותו על לילה.

5.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה מצוינת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.האסטרים הטבעיים במי הוורדים עוזרים להפחתת נפיחות, ואילו נוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות שתי רפידות כותנה במי ורדים והניחו אותן מעל העיניים למשך 15 דקות.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חומצות השומן בשמן קוקוס עוזרות לחות את העור, ואילו נוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט לעסות כמה טיפות של שמן קוקוס סביב העיניים ולהשאיר אותה על לילה.

7.כורכום וחלב

כורכום וחלב הם תרופה מצוינת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.נוגדי החמצון בכורכום עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים, ואילו חומצת החלב בחלב מסייעת להבהיר את העור.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כף חלב ומורחים אותה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

8.עגבניות

עגבניות הן תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חומרי ההלבנה הטבעיים בעגבניות עוזרים להבהיר את העור, ואילו נוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מועכים עגבנייה ומרחי אותה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

9.אלוורה

אלוורה היא תרופה מצוינת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.נוגדי החמצון הטבעיים באלוורה עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים, ואילו התכונות האנטי דלקתיות עוזרות להפחתת הנפיחות.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה סביב העיניים והשאיר אותה על לילה.

10.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה נהדרת לעיגולים כהים מתחת לעיניים.חומרי ההלבנה הטבעיים במיץ לימון עוזרים להבהיר את העור, ואילונוגדי החמצון עוזרים להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים 1 כפית מיץ לימון עם כפית דבש ומורחים אותו סביב העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

11.חלבוני ביצה </h

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן