דף הבית » תרופות סבתא » תיקים שחורים מתחת לעיניים – 14 תרופות של סבתא מסורתית ואיכותית
daaddaddd dadddaddd dedaaddaa dcdaddadddd  daadaddaddaa dadc da

תיקים שחורים מתחת לעיניים – 14 תרופות של סבתא מסורתית ואיכותית

מה גורם לשקיות כהות מתחת לעיניים?

תיקים כהים מתחת לעיניים הם בעיה שכיחה שיכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים.הגורמים השכיחים ביותר לשקיות כהות מתחת לעיניים הם חוסר שינה, התייבשות, אלרגיות וגנטיקה.מתח והזדקנות יכולים גם לתרום לעיגולים כהים ולתיקים מתחת לעיניים.אנשים בכל הגילאים יכולים לחוות עיגולים ותיקים כהים, אך הם נפוצים יותר בקרב אנשים עם עור בהיר ובאלה שהם מבוגרים.במקרים מסוימים, עיגולים כהים ותיקים מתחת לעיניים יכולים להוות סימן של מצבים רפואיים אחרים.

14 התרופות של סבתא מסורתית ואיכותית לשקיות כהות מתחת לעיניים

  • שמן שקדים – שמן שקדים הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים להפחתת עיגולים כהים ושקיות מתחת לעיניים.שמן שקדים עשיר בוויטמין E ובנוגדי חמצון אחרים המסייעים לחות את העור ולהפחית נפיחות ושינוי צבע.כדי להשתמש בשמן שקדים, לעסות אותו בעדינות סביב העיניים לפני שאתה הולך לישון.
  • קומפרסים קרים – יישום קומפרסים קרים יכול לעזור לכווץ את כלי הדם סביב העיניים, ולהפחית את המראה של עיגולים כהים ושקיות.כדי להכין דחיסה קרה, הניחו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על העיניים למשך מספר דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • פרוסות מלפפון – ניתן להשתמש בפרוסות מלפפון כדי להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים סביב העיניים.מניחים שתי פרוסות מלפפון מעל העיניים למשך 10-15 דקות.קרירות המלפפון יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.
  • מי ורדים – מי ורדים הם מעיקים טבעיים ויכולים לעזור להפחית נפיחות ושינוי צבע סביב העיניים.משרים כמה רפידות כותנה במי ורדים ומניחים אותן מעל העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • פרוסות תפוחי אדמה – תפוחי אדמה עשירים בוויטמין C ויכולים לעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים סביב העיניים.חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומניחים אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • שקיות תה ירוק – תה ירוק מכיל קפאין ונוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.משרים שתי שקיות תה ירוקות במים חמים ואז מצננים אותם במקרר.מניחים את שקיות התה המקוררות מעל העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • מיץ עגבניות – מיץ עגבניות עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים סביב העיניים.משרים כרית כותנה במיץ עגבניות ומניחים אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • חלב – חלב עשיר בחלבונים ויכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.משרים כרית כותנה בחלב קר ומניחים אותה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • מיץ לימון – מיץ לימון עשיר בוויטמין C ויכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.משרים כרית כותנה במיץ לימון ומניחים אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • אלוורה -אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים סביב העיניים.מרחי ג’ל אלוורה סביב העיניים והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.ניתן לעשות זאת מספר פעמים ביום.
  • שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.לעסות בעדינות שמן קוקוס סביב העיניים לפני שהולכים לישון.ניתן לעשות זאת מספר פעמים בשבוע.
  • חלבוני ביצה – חלבוני ביצה עשירים בחלבונים ויכולים לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים סביב העיניים.להקציף לבן ביצה עד שהיא יוצרת קצף ואז מורחים אותו סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים פושרים.זֶהניתן לעשות מספר פעמים בשבוע.
  • פפאיה -פפאיה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להבין

    הבנת שקיות שחורות מתחת לעיניים

    תיקים שחורים מתחת לעיניים, המכונה גם עיגולים כהים, יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים.אלה כוללים גנטיקה, הזדקנות, חשיפה לשמש, אלרגיות, אורח חיים ולחץ.עיגולים כהים נפוצים יותר בקרב אנשים עם עור כהה יותר, ויכולים להיות קשה מאוד להיפטר מהם.עם זאת, ישנם כמה תרופות סבתות מסורתיות ואיכותיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של תיקים שחורים מתחת לעיניים.

    14 התרופות של סבתא מסורתית ואיכותית לשקיות שחורות מתחת לעיניים

    1.מלפונים

    מלפפונים ידועים בזכות אפקטים הקירור והמתחם שלהם, מה שהופך אותם לתרופה ביתית נהדרת לשקיות שחורות מתחת לעיניים.חותכים שתי פרוסות מלפפון והניחו אותן מעל העיניים.השאירו אותם למשך רבע שעה ואז שטפו במים קרים.

    2.מי ורדים

    מי ורדים שימשו זה מכבר כתרופה טבעית לחוגים כהים.אתה יכול למרוח מי ורדים ישירות על אזור העין עם כרית כותנה, או לערבב אותם עם מיץ לימון ולמרוח אותו כמסיכה.השאירו אותו למשך 15 דקות ושטפו במים קרים.

    3.שמן שקדים

    שמן שקדים ידוע בתכונותיו המזינים והלחות.החל שמן שקדים על אזור העין מתחת לעין ועסה אותו בעדינות. השאר אותו על לילה ושטוף אותו בבוקר.

    4.שקיות תה ירוק

    שקיות תה ירוק עשירות בנוגדי חמצון ויכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.מניחים שני שקיות תה ירוק משומשות במקרר למשך מספר דקות.הסר את התיקים והניח אותם מעל העיניים שלך.השאר אותם למשך רבע שעה ושטפו במים קרים.

    5.עגבניות

    עגבניות ידועות בזכות תכונות ההבהרה של עורן, מה שהופך אותם לתרופה טבעית נהדרת לעיגולים כהים.מערבבים כפית אחת של מיץ עגבניות עם כפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על אזור העין והשאירו אותה במשך רבע שעה.שוטפים במים קרים.

    6.פרוסות תפוחי אדמה

    תפוחי אדמה ידועים בתכונותיהם המרגיעות והמיידיות.פורסים תפוח אדמה ומניחים את הפרוסות מעל העיניים.השאירו אותם למשך רבע שעה ואז שטפו במים קרים.

    7.שמן קוקוס

    שמן קוקוס ידוע בתכונותיו לחות ומזינים.החל שמן קוקוס על אזור העין ומעסה אותו פנימה. השאר אותו על לילה ושוטף במים חמים בבוקר.

    8.כורכום

    כורכום ידוע בתכונות הברקת העור שלו, מה שהופך אותו לתרופה טבעית נהדרת לעיגולים כהים.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על אזור העין והשאירו אותה במשך רבע שעה.שוטפים במים קרים.

    9.חלב

    חלב הוא מלבן עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.משרים שתי רפידות כותנה בחלב קר ומניחים אותן מעל העיניים.השאירו אותם למשך רבע שעה ואז שטפו במים קרים.

    10.עלי מנטה

    עלי נענע ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.טוחנים קומץ עלי נענע ומערבבים אותם עם מספיק מי ורדים כדי ליצור משחה.החל את העיסה על אזור מתחת לעין והשאיר אותו למשך רבע שעה.שוטפים במים קרים.

    11.אלוורה

    אלוורה ידועה בזכות תכונות הברקת העור וההזנה שלה.החל ג’ל אלוורה על אזור העין והשאיר אותו למשך רבע שעה.שוטפים במים קרים.

    12.חלבוני ביצה

    חלבוני ביצה ידועים בתכונות הידוק העור שלהם, מה שהופך אותם לתרופה טבעית נהדרת לעיגולים כהים.הפרד את הלבנים משתי ביצים והקציף אותן עד שהן קצף.מרחו את חלבוני הביצה על אזור העין והשאירם רבע שעה.שוטפים במים קרים.

    13.מיץ לימון

    מיץ לימון הוא מברר עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.מרחו מיץ לימון על אזור העין עם כרית כותנה והשאירו אותו במשך רבע שעה.שוטפים עם וואט קרטר.

    14.שקיות תה מקומניות

    שקיות תה מקומניות ידועות בתכונות הידוק העור שלהם.מקם שני משומשים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן