דף הבית » תרופות סבתא » עיגולים שחורים סביב העיניים – 5 תרופות של סבתא מרגיעה עם תוצאות מוכחות
daddddcddd dadddaddd daddd ddaddadddd  daadaddaddaa da

עיגולים שחורים סביב העיניים – 5 תרופות של סבתא מרגיעה עם תוצאות מוכחות

מה גורם לעיגולים כהים סביב העיניים?

עיגולים כהים סביב העיניים הם בעיה שכיחה, במיוחד בקרב נשים.הם יכולים להיגרם על ידי מספר דברים, כולל גנטיקה, לחץ, חוסר שינה, אלרגיות, שינויים הורמונליים, חוסר הידרציה והזדקנות.אמנם עיגולים אפלים יכולים להוות סימן לבעיות בריאותיות, אך בדרך כלל הם מהווים דאגה קוסמטית.

האזור מתחת לעין עדין ודק מאוד, והעור דק מאוד.משמעות הדבר היא כי עיגולים כהים יכולים להיות גלויים יותר מאשר באזורים אחרים בפנים.גם אם אינך נתקל בבעיות בריאותיות, עיגולים אפלים עדיין יכולים להוות מקור לתסכול.

5 הסעדים של סבתא מרגיעים עם תוצאות מוכחות

למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.אלה הם תרופות מנוסות ונבדקות שהועברו מדור לדור.להלן חמישה מהטובים ביותר:

1.פרוסות מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות המרגיעות והקירור שלהם.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים שלך במשך כרבע שעה.פרוסות המלפפון יעזרו להפחית נפיחות ולהבהיר עיגולים כהים.

2.שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה טבעית מדהימה לחוגים כהים.הוא עשיר בוויטמין K, המסייע להבהיר עיגולים כהים תוך מתן הזנה לעור העדין סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא לעסות כמה טיפות שמן שקדים לעור סביב העיניים לפני שאתה הולך לישון ומשאיר אותו על לילה.

3.מי ורדים

מי ורדים ידועים בתכונותיו האנטי דלקתיות והמתחם.זה יכול לעזור להרגיע את העיניים העייפות ולהפחית נפיחות.כל שעליך לעשות הוא להשרות כדור כותנה במי ורדים ולהניח אותו מעל העיניים שלך למשך 15 דקות.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה ידועים בתכונות ההלבנה שלהם.פשוט חותכים תפוח אדמה לפרוסות דקות והניחו את הפרוסות על העיניים למשך 15 דקות.פרוסות תפוחי האדמה יסייעו להפחית נפיחות ולהבהיר עיגולים כהים.

5.אבקת כורכום

כורכום הוא חומר הלבנה טבעי והוא ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות.מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית יוגורט אחת ומורחים אותה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שתרופות טבעיות יכולות לקחת זמן לעבוד, ולכן חשוב להיות סבלניים.כמו כן, הקפידו להשתמש בקרם הגנה ולכסות את עיניכם כשאתם בחוץ, מכיוון שזה יעזור להגן על עורך מפני נזק נוסף.

הסעדים של סבתא להפחתת עיגולים כהים

עיגולים כהים מתחת לעיניים יכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים הכוללים גנטיקה, הזדקנות וחוסר שינה.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מדור לדור כדי להקל על הופעתם של עיגולים כהים.במאמר זה נסתכל על 5 תרופות של סבתא מרגיעה שהוכחו כמוצלחות כאשר משתמשים בהן כראוי.

1.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון ידועות זה מכבר כמפחיתות את הנפיחות ומאירה את המראה של עיגולים כהים.מלפפונים מכילים נוגדי חמצון טבעיים המפחיתים דלקת ויכולים לעזור להבהיר את העיגולים הכהים מתחת לעיניים.כדי להשתמש במלפפונים כדי להפחית עיגולים כהים, פשוט פורסים מלפפון אחד והניחו את הפרוסות מעל העיניים.השאירו את פרוסות המלפפון למשך 15-20 דקות ואז שוטפים במים קרים.

2.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה גם להפחתת עיגולים כהים ונפיחות סביב העיניים.שקיות תה מכילות טאנינים המסייעים להפחתת הדלקת ויכולים להבהיר את צבע העיגולים הכהים.כדי להשתמש בשקיות תה כדי להפחית עיגולים כהים, תלולים שני שקיות תה בכוס מים חמים למשך חמש דקות.הסר את שקיות התה מהמים ואפשר להם להתקרר.לאחר קריר, הניחו את שקיות התה מעל העיניים והשאירו אותם למשך 10-15 דקות.

3.פרוסות תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים חומרי הלבנה טבעיים שיכולים לעזורכדי להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בתפוחי אדמה כדי להפחית עיגולים כהים, פשוט פורסים תפוח אדמה לסיבובים דקים ומניחים את הפרוסות מעל העיניים.השאירו את פרוסות תפוחי האדמה למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים קרים.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה יעילה להפחתת עיגולים כהים.שמן קוקוס מכיל נוגדי חמצון טבעיים המסייעים בהפחתת הדלקת ולהבהיר את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בשמן קוקוס כדי להפחית עיגולים כהים, פשוט טבלו כמות קטנה של שמן קוקוס סביב העיניים ולעסוק בעדינות.השאירו את שמן הקוקוס למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים חמים.

5.שמן שקדים

שמן שקדים עשיר בוויטמין E ויכול לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי להשתמש בשמן שקדים כדי להפחית עיגולים כהים, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן שקדים סביב העיניים ולעסוק בעדינות.השאר את שמן השקד למשך 10-15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

סיכום

עיגולים כהים מתחת לעיניים יכולים להוות מקור לתסכול, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולהאיר את המראה של עיגולים כהים.פרוסות מלפפון, שקיות תה, פרוסות תפוחי אדמה, שמן קוקוס ושמן שקדים הם כולם תרופות טבעיות שהוכחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.אם אתם מחפשים דרך טבעית להפחית את המראה של עיגולים כהים, נסו את הסעדים הללו.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה כדי להפחית עיגולים כהים?

א: עדיף להשתמש בתרופות אלה על בסיס יומי לתוצאות הטובות ביותר.עם זאת, אתה יכול גם להשתמש בהם לפי הצורך אם אין לך זמן לשגרה יומית.

ש: האם תרופות אלה בטוחות לשימוש על עור רגיש?

א: כל הסעדים הללו בטוחים לשימוש על עור רגיש.עם זאת, עדיף תמיד לבצע בדיקת טלאים לפני שמריחים כל אחד מהתרופות הללו על עורכם.

לסיכום, עיגולים כהים סביב העיניים יכולים להוות מקור למבוכה, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.פרוסות מלפפון, שקיות תה, פרוסות תפוחי אדמה, שמן קוקוס ושמן שקדים הם כולם תרופות טבעיות שהוכחו כיעילות כאשר משתמשים בהן כראוי.אם אתם מחפשים דרך טבעית להפחית את המראה של עיגולים כהים, נסו את הסעדים הללו.למידע נוסף על עיגולים כהים סביב העיניים, תוכלו להתייעץ עם הגדרת Wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן