דף הבית » תרופות סבתא » שחור סביב העיניים – 21 תרופות של סבתא ישנה ומשמעותית
daddda daddd ddaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadad

שחור סביב העיניים – 21 תרופות של סבתא ישנה ומשמעותית

העיגולים הכהים סביב העיניים: 21 תרופות של סבתא ישנה ומשמעותית

ככל שאנו מתבגרים, העור שלנו משתנה.אחד השינויים הללו הוא העיגולים הכהים סביב העיניים שיכולים להיגרם על ידי מגוון גורמים שונים.מחוסר שינה לאלרגיות, העיגולים הכהים יכולים להיות מכוערים וקשים לחיפוי באיפור.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים ישנים ומשמעותיים המועברים מסבתות לאורך כל השנים שיכולות לעזור להפחית את המראה של העיגולים הכהים.

להלן 21 מהטיפים והטריקים הטובים ביותר שיעזרו להפחית את המראה של עיגולים כהים ולהחזיר את המראה הצעיר שלך.

1.מלפפון

מלפפונים הם אחד התרופות הפופולריות ביותר עבור עיגולים כהים סביב העיניים.פשוט פורסים מלפפון לפרוסות דקות והניחו אותם על העיניים שלך למשך 10-15 דקות.פרוסות המלפפון עוזרות להפחתת הנפיחות והעיגולים הכהים.

2.שקיות תה

ניתן להשתמש בשקיות תה משומשות גם להפחתת המראה של עיגולים כהים סביב העיניים.משרים שתי שקיות תה במים קרים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.הטאנינים בשקיות התה עוזרים להפחית את העיגולים הכהים.

3.תפוח אדמה

תפוחי אדמה הם גם תרופה פופולרית לעיגולים כהים סביב העיניים.פורסים תפוח אדמה לפרוסות דקות ומניחים אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות.העמילן בתפוח האדמה עוזר להפחית את חושך המעגלים.

4.עגבניות

עגבניות יעילות גם להפחתת המראה של עיגולים כהים סביב העיניים.פורסים עגבנייה לפרוסות דקות ומניחים אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.הליקופן בעגבניות עוזר להפחית את חושך המעגלים.

5.שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה נהדרת לעיגולים כהים סביב העיניים.פשוט קח כמה טיפות של שמן שקדים ועסה אותו בעדינות סביב העיניים שלך למשך מספר דקות.שמן השקדים עוזר להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת דחיפה נוספת, מערבבים יחד כמה טיפות של שמן שקדים וכמה טיפות של שמן ויטמין E ומעסה אותו בעדינות סביב עיניך למשך מספר דקות.השילוב של שמן שקדים וויטמין E מסייע בהפחתת הנפיחות והעיגולים הכהים.

6.מי ורדים

מי ורדים הם גם תרופה נהדרת לעיגולים כהים סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שני כדורי כותנה במי ורדים ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.מי הוורדים עוזרים להפחתת נפיחות והעיגולים הכהים.

7.חלב קר

חלב קר הוא גם תרופה יעילה לעיגולים כהים סביב העיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות שני כדורי כותנה בחלב קר ולהניח אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות.החלב הקר עוזר להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא גם תרופה נהדרת לעיגולים כהים סביב העיניים.פשוט קח כמה טיפות של שמן קוקוס ועסה אותו בעדינות סביב העיניים שלך למשך כמה דקות.שמן הקוקוס עוזר להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

9.אלוורה

אלוורה היא גם תרופה נהדרת לעיגולים כהים סביב העיניים.פשוט קח כמה טיפות של ג’ל אלוורה ועסה אותו בעדינות סביב העיניים שלך למשך כמה דקות.ג’ל אלוורה עוזר להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

10.דבש

דבש הוא גם תרופה יעילה לעיגולים כהים סביב העיניים.פשוט קח כמה טיפות דבש ועסה אותו בעדינות סביב עיניך למשך כמה דקות.הדבש עוזר להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

חלק 2: הסעדים של סבתא לטיפול במעגלים כהים מכוערים

קיום עיגולים כהים סביב העיניים יכול להוות מקור למבוכה ותסכול.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות מנוסות ואמינה שהסבתות שלנו עברו לאורך הדורות.ממרכיבים טבעיים לטיפולים מיוחדים, יש משהו לכולם בכל מה שקשור לטיפול במעגלים הכהים המציקים האלה.

תרופות ביתיות

אחד הטיפולים הפופולריים ביותר עבור עיגולים כהים הוא קומפרסים קרים.החלת דחיסה קרה על האזור יכולה לעזור להפחית דלקת ופאפיןSS, מה שהופך את העיגולים הכהים פחות מורגשים.מלפפונים פופולריים גם למטרה זו.פשוט פורסים מלפפון ומרחי את הפרוסות על העיניים למשך 10-15 דקות.

תרופה ביתית פופולרית נוספת היא ליישם משחה של מיץ כורכום ואננס.לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות, ומיץ אננס עשיר בנוגדי חמצון.כאשר הם מעורבבים זה בזה, שני המרכיבים הללו יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את האזור סביב העיניים.

טיפולים ללא מרשם

למי שרוצה לטפל במעגלים הכהים שלהם מבלי להשתמש בתרופות ביתיות, ישנם מגוון טיפולים ללא מרשם.קרמי עיניים וסרומים הם בחירות פופולריות, מכיוון שהם יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את האזור סביב העיניים.רבים ממוצרים אלה מכילים מרכיבים טבעיים כמו ויטמין C ורטינול, שיכולים לעזור להפחית עיגולים כהים וקווים עדינים.

מסכות עיניים פופולריות גם לטיפול במעגלים כהים.מסכות אלה נועדו ללבוש לילה, והן יכולות לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את האזור סביב העיניים.מסכות עיניים רבות מכילות מרכיבים טבעיים כמו תה ירוק, שיכולים לעזור להפחית דלקת ולהבהיר את העור.

לבסוף, ג’לי עיניים הם אפשרות פופולרית למי שרוצה לטפל במעגלים הכהים שלהם מבלי להשתמש בקרמים או סרומים.ג’לי עיניים מנוסחים לרוב עם מרכיבים טבעיים כמו קפאין ואלוורה, שיכולים לעזור להפחית נפיחות ולהבהיר את האזור סביב העיניים.

שאלות נפוצות על הסעדים של סבתא

האם הסעדים של סבתא בטוחים לשימוש?

כן, הסעדים של סבתא בדרך כלל בטוחים לשימוש, מכיוון שהם בדרך כלל עשויים מרכיבים טבעיים.עם זאת, חשוב לקרוא את התווית ולעקוב אחר ההוראות בזהירות, מכיוון שרכיבים מסוימים עשויים שלא להתאים לכולם.

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא?

עדיף לעקוב אחר ההוראות בתווית המוצר בעת שימוש בסעדים של סבתא.באופן כללי, עדיף להשתמש בסעדים פעם או פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור להפחית מעגלים כהים סביב העיניים.מקומרים קרים למסכות עיניים, יש משהו לכולם בכל מה שקשור לטיפול במעגלים הכהים המציקים האלה.עם קצת מחקר וסבלנות, ניתן למצוא תרופה שעובדת עבורך.בנוסף, חשוב לתרגל הרגלי טיפוח לעור טובים כדי להבטיח כי עיגולים כהים לא יופיעו שוב.

עיגולים כהים יכולים להיות מכוערים ומעצבנים, אך עם הטיפול והטיפול הנכונים, ניתן לטפל בהם ולמנוע אותם.הסעדים של סבתא הם דרך נהדרת לצמצם את העיגולים האפלים המציקים האלה ולמנוע מהם לחזור!

Wikipedia.org מגדיר עיגולים כהים כ”פגמים כהים סביב העיניים הנגרמות על ידי מגוון גורמים, כולל עייפות, גיל, תורשה ואלרגיות. “ https://en.wikipedia.org/wiki/dark_circles_under_eyes תרופות סבתות יכולות לעזור להפחית את המראה של המראה של עריצים ואוכלים וניתן יכולת ואוכלים וניתן יכולת ואוכלים ויכולים ואוכלים ויכולים כהים ויכולים כהים ויכולים כהים ויכולים ו <ישמש בשילוב עם טיפולים אחרים לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן