דף הבית » תרופות סבתא » חושך מתחת לעיניים – 10 תרופות של סבתא חשובות על בסיס ניסיון
dddada dedaaddaa dcdaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddadd

חושך מתחת לעיניים – 10 תרופות של סבתא חשובות על בסיס ניסיון

חושך מתחת לעיניים – 10 תרופות סבתות חשובות

החושך מתחת לעיניים יכול להיות בעיה שכיחה שמשפיעה על אנשים רבים, אך ניתן לטפל בה ולתקן אותה בעזרת הסעדים של סבתא שהועברו לדורות.להלן 10 תרופות חשובות שנמצאו יעילות בטיפול במעגלים כהים ושקיות מתחת לעיניים.

1.קומפרס קר

אחד התרופות הפשוטות והיעילות ביותר עבור עיגולים ושקיות כהות הוא להשתמש בדחיסה קרה.קומפרסים קרים עוזרים להפחתת נפיחות, להפחית את הדלקת ולהיסד את כלי הדם, שיכולים לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי ליצור קומפרס קר, פשוט להשרות מטלית כביסה במים קרים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

2.פרוסות מלפפון

ידוע כי מלפפונים נהדרים לבריאות העור.הם מכילים נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.כדי ליצור קומפרס מלפפון, פשוט פורס מלפפון והניח את הפרוסות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

3.מי ורדים

מי ורדים הם מעיקים טבעיים המסייעים להדק את העור, להפחית נפיחות ולהפחית את המראה של עיגולים כהים.כדי ליצור דחיסת מי ורדים, פשוט משרים כדור כותנה במי ורדים ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

4.שמן שקדים

שמן שקדים הוא תרופה טבעית נהדרת לעיגולים כהים ותיקים מתחת לעיניים.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים המסייעים להזין את העור ולהפחית את הנפיחות.כדי להשתמש בשמן שקדים, פשוט החל כמות קטנה של שמן שקדים על האזור הפגוע ועסה אותו למשך 10 דקות.

5.שקיות תה ירוק

תה ירוק ידוע כמלא בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.להכנת דחיסת תה ירוק, פשוט תלולים שתי שקיות תה ירוק במים חמים למשך 10 דקות ואז מניחים אותם על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

טיפ:

לקבלת יעילות נוספת, הניחו את שקיות התה הירוק במקרר למשך 10 דקות לפני שמריחים אותם על האזור המושפע.זה יגדיל את גורם הצינה ויסייע בהפחתת הנפיחות עוד יותר.

6.פרוסות תפוחי אדמה

ידוע כי תפוחי אדמה נהדרים לבריאות העור.הם מכילים נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.להכנת דחיסת תפוחי אדמה, פשוט פורסים תפוח אדמה והניחו את הפרוסות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

7.פרוסות עגבניות

ידוע כי עגבניות נהדרות לבריאות העור.הם מכילים נוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.להכנת דחיסת עגבניות, פשוט פורסים עגבנייה והניחו את הפרוסות על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

8.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי, מה שאומר שהוא עוזר לשמור על התייבשות העור ועוזר להפחית את המראה של עיגולים כהים.להכנת דחיסת דבש, פשוט מערבבים חלקים שווים של דבש ומים ומורחים אותו על האזור המושפע למשך 10 דקות.

9.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע כמלא בנוגדי חמצון ותכונות אנטי דלקתיות המסייעות להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.להכנת דחיסת מיץ לימון, פשוט סחטו את המיץ מלימון אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

10.מסכת לבנה ביצה

ידוע כי חלבוני ביצה מלאים בחלבונים וחומצות אמינו המסייעות להזין את העור ולהפחית את הנפיחות.כדי להכין מסכה לבנה ביצה, פשוט מקציפים שני חלבוני ביצה עד שהם מקציפים ומורחים אותה על האזור הפגוע למשך 10 דקות.

10 הסעדים של סבתא אלה שימשו במשך דורות כדי לעזור להפחית נפיחות ומעגלים כהים מתחת לעיניים.אמנם אף אחד מהם לא מובטח לעבוד עבור כולם, אך הם יכולים להיות שווה לנסות אם אתם מחפשים פיתרון טבעי לעיגולים והתיקים הכהים שלכם.

חושך מתחת לעיניים: הסעדים של סבתא

עיגולים כהים או נפיחות מתחת לעיניים יכולים להיגרם כתוצאה מחוסר שינה,אלרגיות, לחץ, חוסר איזון הורמונלי וגורמים אחרים.סבתות השתמשו מזמן תרופות ביתיות כדי להרגיע ולהפחית את המראה של עיגולים כהים ונפיחות.להלן עשרה תרופות חשובות המבוססות על ניסיון שיכול לעזור להפחית את מראה החושך מתחת לעיניים.

1.קומפרס קר

ניתן להשתמש ב

דחיסה קרה להפחתת נפיחות ולהפחית באופן זמני את המראה של עיגולים כהים.משרים מטלית במים קרים, סובבים אותו ומניחים אותו מעל העיניים למשך חמש עד עשר דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון

הן תרופה קלאסית להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.מניחים פרוסות מלפפון קרות מעל העיניים והשאירו אותן למשך 10 דקות.ניתן גם לקירור את פרוסות המלפפון למשך מספר שעות לפני השימוש.חזרה על תהליך זה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ונפיחות.

3.מי ורדים

מי ורדים הם מעיקים טבעיים שיכולים לעזור להפחית עיגולים כהים ונפיחות.טבלו כדורי כותנה במי ורדים ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.ניתן לערבב גם את מי הוורדים עם מיץ מלפפונים ולהחיל על העיניים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.שקיות תה

הקפאין בתה יכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים.משרים שתי שקיות תה במים חמים, ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.ניתן גם לקירור שקיות תה לשעה לפני השימוש.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי ונוגד חמצון שיכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים.עיסוי אלוורה ג’ל בעדינות סביב העיניים במשך כמה דקות.ניתן לערבב גם ג’ל אלוורה עם מיץ מלפפונים ולהחיל על העיניים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה

הן תרופה קלאסית נוספת להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.מניחים פרוסות תפוח אדמה קרות מעל העיניים והשאירו אותן במשך 10 דקות.ניתן גם לקירור את פרוסות תפוחי האדמה למשך מספר שעות לפני השימוש.חזרה על תהליך זה מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ונפיחות.

7.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.עיסוי שמן קוקוס בעדינות סביב העיניים למשך מספר דקות.ידוע גם כי שמן קוקוס יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את מראה החושך מתחת לעיניים.

8.דבש

דבש הוא חומר אנטי-חיטוי ואנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים.עיסוי דבש בעדינות סביב העיניים במשך כמה דקות.ניתן לערבב דבש גם עם מיץ מלפפונים ולהחיל על העיניים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.חלב

חלב יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי אייג’ינג שיכולות לעזור להפחית את המראה של עיגולים כהים ונפיחות.משרים כדורי כותנה בחלב קר, ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.ניתן לערבב את החלב גם עם מיץ מלפפונים ולהחיל על העיניים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

10.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית עיגולים כהים ונפיחות.טובלים כדורי כותנה במיץ עגבניות, ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.ניתן לערבב גם את מיץ העגבניות עם מיץ מלפפונים ולהחיל על העיניים.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות אלה?

א: ניתן להשתמש בתרופות אלה מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.עם זאת, חשוב להתייעץ עם רופא לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו, מכיוון שחלקם עשויים שלא להתאים לכולם.

<

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן