דף הבית » תרופות סבתא » הסרת כתמי שמש – 21 תרופות של סבתא להרפיה ומבוססות על מרכיבים טבעיים
ddadadaa dbdaaded dadeda  daadaddaddaa dadc daddaad dcddadadd dde

הסרת כתמי שמש – 21 תרופות של סבתא להרפיה ומבוססות על מרכיבים טבעיים

הסרת כתמי שמש – 21 תרופות של סבתא לרגיעה ומרכיבים טבעיים

נמאס לך להתמודד עם כתמי שמש?בין אם הם מכוויות שמש, תהליך ההזדקנות או גורמים אחרים, כתמי שמש יכולים להיות מכוערים וקשים להסרה.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה שלהם ואף להסיר אותם לחלוטין.ממסכות DIY פשוטות לתרופות צמחיות, הנה 21 תרופות של סבתא להסרת כתמי שמש ולהירגע באמצעות מרכיבים טבעיים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות הטבעיות הפופולריות ביותר לכתמי שמש.כנוגדי חמצון, זה עוזר להפחית דלקת ולזהות כתמים כהים.לשימוש, פשוט מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומטפחים על האזור הפגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע עד שתראה תוצאות.

דבש

דבש הוא עוד תרופה טבעית נהדרת לכתמי שמש.עשיר בנוגדי חמצון, דבש מסייע בהפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.לשימוש, מערבבים שתי כפות דבש עם כפית מיץ לימון.מרחו את התערובת על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על תהליך זה מדי יום עד שתראה תוצאות.

טיפ:

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בדבש גולמי ואורגני.זה יעיל יותר מדבש מעובד ומכיל נוגדי חמצון מועילים יותר.

אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לכתמי שמש המשמשים במשך מאות שנים.הוא ארוז בתכונות אנטי-דלקתיות ונוגדות חמצון המסייעות בהפחתת דלקת ולדהות כתמים כהים.לשימוש, פשוט חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הנגוע.השאירו אותו 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על תהליך זה פעמיים או שלוש בשבוע עד שתראה תוצאות.

חלק 2: מרכיבים טבעיים להסרת כתמי שמש

כתמי שמש של

כתמי השמש הם טלאי עור ללא צבע המופיעים לעתים קרובות כתוצאה מהזדקנות או חשיפה לשמש.אמנם קיימים טיפולים שונים להסרת כתמי שמש, אך אנשים רבים מעדיפים להשתמש במרכיבים טבעיים לשגרת טיפוח העור שלהם.במאמר זה נחקור 21 תרופות של סבתא לכתמי שמש המבוססים על מרכיבים טבעיים.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית פופולרית להסרת כתמי שמש ולקידום בריאות העור.הוא מכיל מגוון רחב של נוגדי חמצון וויטמינים המסייעים להזין ולתקן את העור.אלוורה ניתן להשתמש באופן אקטואלי או נטול דרך הפה.כדי להשתמש בו באופן אקטואלי, פשוט החל את הג’ל ישירות על אזור העור עם כתמי השמש.לצריכה בעל פה ניתן ליטול מיץ אלוורה או תוספי מזון.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להבהיר כתמי שמש.הוא מכיל חומצה אצטית, המסייעת להפחתת דלקת ולדהה פיגמנטציה.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והחל אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.הוא מכיל חומצה לאורית, המסייעת להפחתת דלקת ולדהות פיגמנטציה.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ועסה אותו בתנועות מעגליות למשך מספר דקות.השאירו אותו לילה ושטפו עם מים חמים בבוקר.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להאיר כתמי שמש.זה עובד על ידי הסרת תאי עור מתים בעדינות וקידום מחזור תאים.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפיות מים ליצירת משחה.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.דבש

דבש הוא חומר חומר טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.הוא מכיל נוגדי חמצון שעוזרים להזין ולתקןהעור.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מענק טבעי שיכול לעזור להאיר כתמי שמש.הוא מכיל חומצת לימונית, המסייעת להפחתת דלקת ולדהה פיגמנטציה.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמה טיפות מיץ לימון על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה.חזור על זה פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מסקנה

כתמי שמש יכולים להיות מכוערים וקשים להסרה.למרבה המזל, ישנם מגוון מרכיבים טבעיים שניתן להשתמש בהם כדי להפחית את המראה של כתמי שמש.החל מאלוורה וחומץ תפוחים ועד שמן קוקוס וסודה לשתייה, התרופות של סבתא אלה לכתמי שמש מבוססים על מרכיבים טבעיים והם בטוחים לשימוש על העור.אם אתה מחפש פיתרון טבעי לכתמי השמש שלך, הסעדים האלה שווה לשקול.

שאלות נפוצות

  • מהי התרופה הטבעית הטובה ביותר להסרת כתמי שמש?

    התרופה הטבעית הטובה ביותר להסרת כתמי שמש תלויה בסוג העור ובצרכים האישיים שלך.כמה תרופות טבעיות פופולריות כוללות אלוורה, חומץ תפוחים, שמן קוקוס, סודה לשתייה ודבש.

  • הם תרופות טבעיות לכתמי שמש בטוחים לשימוש?

    כן, תרופות טבעיות לכתמי שמש בדרך כלל בטוחים לשימוש.עם זאת, עדיף תמיד לבדוק כל מוצר חדש לפני השימוש ולדבר עם רופא אם יש לך חששות.

הסרת כתמי שמש עם מרכיבים טבעיים יכולה להיות דרך נהדרת לשמור על עור בריא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן