דף הבית » תרופות סבתא » הסרת כתמים מהבגדים – 4 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ולהכנה מהירה
ddadadaa dbdaadeddd deddddddd  ddadadddd dadc daddaad dded

הסרת כתמים מהבגדים – 4 הסעדים של סבתא המועברים במשפחה ולהכנה מהירה

הסרת כתמים מבגדים
רבים מאיתנו חוו את התסכול בניסיון להוציא כתם עקשן מהבגדים שלנו.בין אם מדובר בכתם דשא, נקודה שמנונית או משקה שנשפך, זה יכול להיות מאתגר להסיר את הסימנים הללו ולהחזיר את הבגד לתפארתו הקודמת.למרבה המזל, ישנן כמה שיטות מנוסות ונבדקות להסרת כתמים נפוצים שהועברו לאורך הדורות.להלן ארבע תרופות של סבתא להסרת כתמים מבגדים שבטוח לחסוך לך זמן ומאמץ.

1.סודה לשתייה לכתמי שומן ושמן

סודה לשתייה היא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו להסרת כתמי גריז ושמן מהבגדים.כדי להשתמש בסודה לשתייה להסרת כתמים, פשוט מפזרים כמות נדיבה ישירות על הכתם ואז משפשפים אותה פנימה בבד לח.השאירו את הסודה לשתייה במקום מספר שעות ואז שטפו במים קרים.סודה לשתייה אמורה לעזור לקלוט את השומן והשמן, ולהשאיר את הבגדים שלך נראים טוב כחדשים.

2.חומץ לבן לכתמי דשא

חומץ לבן הוא חומר ניקוי טבעי שניתן להשתמש בו להסרת כתמי דשא מהבגדים.כדי להשתמש בחומץ לבן להסרת כתמים, פשוט מערבבים חומץ לבן חלק אחד עם שני חלקים מים ואז החל את התערובת ישירות על הכתם.תן לתמיסת החומץ לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים קרים.החומץ אמור לעזור לפרק את כתם הדשא, ולהשאיר את הבגדים שלך נראים רעננים ונקיים.

טיפ: לקבלת דחיפה נוספת, הוסף כמה טיפות של חומר ניקוי נוזלי לתמיסת החומץ הלבן לפני שמריחים אותו על הכתם.

3.מיץ לימון לכתמי קפה ותה

מיץ לימון הוא חומר ניקוי טבעי שניתן להשתמש בו להסרת כתמי קפה ותה מהבגדים.כדי להשתמש במיץ לימון להסרת כתמים, פשוט מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים ואז מרחו את התערובת ישירות על הכתם.תן לפיתרון מיץ הלימון לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים קרים.מיץ הלימון אמור לעזור לפרק את כתמי הקפה והתה, ולהשאיר את הבגדים שלך נראים בהירים ונקיים.

4.מלח לכתמי יין אדום

מלח הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו להסרת כתמי יין אדום מהבגדים.כדי להשתמש במלח להסרת כתמים, פשוט מפזרים כמות נדיבה ישירות על הכתם ואז משפשפים אותו במטלית לחה.השאירו את המלח במקום כמה שעות ואז שטפו במים קרים.המלח אמור לעזור לספוג את היין האדום, ולהשאיר את הבגדים שלך נראים ללא רבב.

הסרת כתמים מבגדים יכולה להיות משימה קשה וגוזלת זמן, אך עם ארבעת הסעדים של סבתא אלה, תוכלו להסיר בקלות ובמהירות כתמים נפוצים ללא כימיקלים או חומרי ניקוי קשים.נסה את ארבעת הסעדים האלה בפעם הבאה שיש לך כתם עקשן, ותהיה בטוח שהבגדים שלך ייראו טוב כחדשים תוך זמן קצר.

הסעדים של סבתא להסרת כתמים מבגדים

סבתות תמיד ידועות שיש להן כמה טריקים במעלה שרוולים כדי להסיר אפילו את הכתמים העקשניים ביותר מהבגדים.תרופות אלה עמדו במבחן הזמן והועברו מדור לדור.להלן 4 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא להסרת כתמים מבגדים.

1.חומץ ומלח

מערבבים חלקים שווים של חומץ ומלח ומורחים את התערובת ישירות על הכתם.השאר את התערובת על הכתם למשך מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.שיטה זו אידיאלית להסרת כתמים שומניים מבגדים.

2.מיץ לימון וסודה לשתייה

מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון וסודה לשתייה ומורחים את התערובת ישירות על הכתם.השאר את התערובת על הכתם למשך מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.שיטה זו אידיאלית להסרת כתמים מבוססי חלבון מבגדים.

3.חומץ לבן וסודה לשתייה

מערבבים חלקים שווים של חומץ לבן וסודה לשתייה ומרחים את התערובת ישירות על הכתם.השאירו את התערובת על הכתם למשך מספר דקות לפני השטיפה wעם מים קרים.שיטה זו אידיאלית להסרת כתמים עקשניים מבגדים.

4.סבון כלים וחומץ לבן

מערבבים חלקים שווים של סבון כלים וחומץ לבן ומרחים את התערובת ישירות על הכתם.השאר את התערובת על הכתם למשך מספר דקות לפני השטיפה במים קרים.שיטה זו אידיאלית להסרת כתמים קשים מבגדים.

עם ארבעת הסעדים של סבתא אלה להסרת כתמים מבגדים, תוכלו להתמודד אפילו עם הכתמים הקשים ביותר!כל השיטות הללו קלות להכנה ושימוש בהן, וכולן טבעיות ובטוחות הן לבד והן לעור.

שאלות נפוצות

ש: איזה סוג של כתמים ניתן להסיר בשיטות אלה?

ת: כל השיטות שהוזכרו לעיל יעילות להסרת כתמים שומניים, מבוססי חלבון ועקשנים מבגדים.

מסקנה

סבתות השתמשו בתרופות טבעיות כדי להסיר כתמים מבגדים במשך דורות.סעדים אלה קלים להכנה ושימוש בהם, והם בטוחים הן לבד והן לעור.ארבע השיטות שהוזכרו לעיל יכולות לעזור לך להתמודד עם אפילו הכתמים הקשים ביותר!

הסרת כתמים מבגדים יכולה להיות משימה מפחידה, אך בעזרת ארבעת הסעדים של סבתא אלה, אתה יכול להסיר בקלות וביעילות אפילו את הכתמים העקשניים ביותר.נסה להם ולא תתאכזב.

למידע נוסף על הסרת כתמים מבגדים, בקרו ב wikipedia.org .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן