דף הבית » תרופות סבתא » כתמי הברגה על הפנים – 21 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטיפול מהיר

כתמי הברגה על הפנים – 21 תרופות של סבתא לטיפול יעיל וטיפול מהיר

מה גורם לנקודות הברגה על הפנים?
כאשר אנשים נחשפים לשמש לפרקי זמן ארוכים, עורם יכול לפתח כתמים וכתמים כהים כתוצאה ממצב הנקרא היפר -פיגמנטציה.היפר -פיגמנטציה מתרחשת כאשר מלנין, הפיגמנט המעניק לעור את צבעו, מיוצר עודף.זה יכול להשאיר כתמים כהים על הפנים, המכונה בדרך כלל “כתמי הברגה”.

בנוסף לחשיפה לשמש, כתמי הברקה יכולים להיגרם גם כתוצאה מדלקת, גנטיקה ומצבי עור מסוימים כמו אקנה ואקזמה.בעוד שמקומות אלה בדרך כלל אינם מזיקים, הם יכולים להיות מכוערים ולגרום לתחושות של מבוכה ותודעה עצמית.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי הברקה.

21 הסעדים של סבתא לטיפול יעיל

ניתן לטפל במקומות הברגה באופן טבעי באמצעות תרופות ביתיות שהועברו לאורך דורות.להלן 21 מהטיפולים הטבעיים הטובים ביותר לנקודות הברגה על הפנים:

1.אלוורה

אלוורה הוא צמח עסיסי עם מגוון תכונות ריפוי.ידוע שהוא יעיל להפחתת דלקת והבהרת שינוי צבע העור.כדי להשתמש ב- Aloe Vera לצורך הבהרה כתמי, החל את הג’ל ישירות על האזור המושפע.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להבהיר את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בעזרת כדור כותנה או כרית כותנה והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להאיר כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, לעסות את האזור הפגוע בכמה טיפות שמן קוקוס.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.

5.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור להבהיר כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

6.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית מיץ לימון עם כף דבש.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

7.חלב

חלב הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלקים שווים חלב ודבש.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

8.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מגרדים תפוח אדמה בינוני וחילץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית כורכום עם כף דבש.מרחו את התערובת על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10-15 דקות.שטפו במים פושרים.

10.שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, עיסוי כמה טיפות שמן שקדים לאזור הפגוע.השאירו אותו לילה ושטפו בבוקר.

11.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.כדי להשתמש בו, מגרד מלפפון בינוני וחילץ את המיץ.החל את המיץ על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים פושרים.

שקט טבעיIES עבור כתמי הברגה על הפנים

כתמי הברגה על הפנים יכולים להיות נושא מביך ואפילו פוגע בעור.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להבהיר כתמים אלה במינימום מאמץ.להלן 21 תרופות שאושרו על סבתא למקומות הברגה על הפנים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להבהיר את העור ולעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.הוא עשיר גם בוויטמין C, המסייע בקידום עור בריא.לשימוש, פשוט מרחו קצת מיץ לימון טרי על האזור המושפע והשאירו אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לחות בעור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.לשימוש, פשוט מרחו קצת ג’ל אלוורה טרי על האזור המושפע והשאירו אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור לחות על העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.הוא ארוז גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.לשימוש, פשוט מרחו קצת דבש גולמי על האזור המושפע והשאירו אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון

מלפפון הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את האדמומיות ולהאיר את העור.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.לשימוש, פשוט מרחו מעט מלפפון פרוס טרי על האזור המושפע והשאירו אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

יוגורט

יוגורט הוא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את המראה של כתמים כהים.הוא עשיר גם בפרוביוטיקה, שיכול לעזור לקדם עור בריא.לשימוש, פשוט החל יוגורט רגיל על האזור המושפע והשאיר אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

עגבנייה

עגבנייה היא עיקרית טבעית שיכולה לעזור להבהיר את העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.לשימוש, פשוט מרחו קצת עגבנייה טרייה על האזור הפגוע והשאירו אותה כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טונר טבעי שיכול לעזור לאזן את רמות ה- pH של העור ולהפחית את המראה של כתמים כהים.הוא עשיר גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העור מפני נזק נוסף.לשימוש, פשוט מרחו קצת חומץ תפוחים גולמי על האזור הפגוע והשאיר אותו כ -15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

כתמי הברגה על הפנים יכולים להיות נושא קשה ומביך להתמודד איתו.למרבה המזל, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להבהיר כתמים אלה במינימום מאמץ.מיץ לימון, אלוורה, דבש, מלפפון, יוגורט, עגבנייה וחומץ תפוחים הם כולם מרכיבים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ולקדם עור בריא.לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש באחת מהתרופות הללו פעם או פעמיים ביום.

שאלות נפוצות

באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות טבעיות לנקודות הברגה על הפנים?

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש באחד מהתרופות הטבעיות הללו פעם או פעמיים ביום.

האם תרופות טבעיות אלה בטוחות?

כן, התרופות הטבעיות הללו בטוחות לשימוש ויש להן תופעות לוואי מינימליות.עם זאת, אם יש לך עור רגיש, עדיף לתקן תחילה את הבדיקה לפני שתשתמש באחד מהתרופות הללו.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן