דף הבית » תרופות סבתא » הסרת כתמי פיגמנטציה – 20 תרופות של סבתא ותיקה והכנה מהירה

הסרת כתמי פיגמנטציה – 20 תרופות של סבתא ותיקה והכנה מהירה

העור והפיגמנטציה
העור הוא האיבר הגדול ביותר בגוף האדם והוא החלק הנראה ביותר בנו.הוא נחשף ללא הרף לאלמנטים ויכול להיפגע מהשמש, הרוח וגורמים סביבתיים אחרים.פיגמנטציה היא תוצאה של ייצור מלנין ואחראי לצבע העור שלנו.פיגמנטציה יכולה להיגרם גם כתוצאה מתרופות מסוימות, הפרעות בעור ואפילו בהריון.

הסרת כתמי פיגמנטציה
כתמי פיגמנטציה יכולים להיות לא מושכים ולגרום למבוכה וחרדה עבור אלה שנפגעו.למרבה המזל, ישנן דרכים רבות להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.חלק מהשיטות הללו כוללות טיפולי לייזר, פילינגים כימיים ומיקרודרמבריה.עם זאת, טיפולים אלה יכולים להיות יקרים וייתכן שאינם מתאימים לכולם.

20 התרופות של סבתא להסרת כתמי פיגמנטציה
בנוסף לטיפולים המקצועיים הקיימים, ישנם תרופות ביתיות רבות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.להלן 20 תרופות של סבתא שיכולות לעזור בהסרת מקומות פיגמנטציה:

תרופות טבעיות

  • מיץ לימון: מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי וניתן להשתמש בו כדי להאיר כתמי פיגמנטציה.עדיף למרוח מיץ לימון טרי ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.
  • חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא חומר הלבנה טבעי נוסף שניתן להשתמש בו כדי להקל על כתמי פיגמנטציה.עדיף לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו על האזור הפגוע.
  • אלוורה: אלוורה היא קרם לחות טבעי וניתן להשתמש בה להפחתת המראה של כתמי פיגמנטציה.עדיף למרוח ג’ל אלוורה טריים ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.
  • מיץ מלפפונים: מיץ מלפפונים הוא טבעי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להאיר כתמי פיגמנטציה.עדיף למרוח מיץ מלפפונים טרי ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

תרופות צמחי מרפא

  • כורכום: כורכום הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.עדיף להכין משחה של אבקת כורכום ומים ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.
  • neem: נם הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.עדיף להכין משחה של עלים ומים של נם ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע ולהשאיר במשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.
  • חילבה: חילבה היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להשתמש בה כדי להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.עדיף להכין משחה של עלי חילבה ומים ולהפעיל אותו ישירות על האזור הפגוע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.
  • אלמוג: אלמוג הוא חיטוי טבעי וניתן להשתמש בו כדי להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.עדיף להכין משחה של אבקת אלמוג ומים ולהפעיל אותה ישירות על האזור המושפע ולהשאיר למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרים.

הכנה מהירה

חשוב להכין את העור לפני שמריחים כל אחד מהתרופות כדי להפחית את הסיכון לגירוי או דלקת.לפני שמריחים אחד מהתרופות, יש לנקות את העור ולהפיל אותה כדי להסיר כל לכלוך או פסולת.יש להשתמש במנקה עדין ויש לשטוף את העור במים קרים אחר כך.

טיפ מועיל

חשוב להיות סבלני בעת שימוש בסעדים אלה ולא לצפות לתוצאות מיידיות.חלק מהסעדים עשויים לקחת מספר שבועות או חודשים כדי לייצר את התוצאות הרצויות.

20 הסעדים של סבתא זקנה להסרת כתמי פיגמנטציה

ישנן דרכים רבות להסיר כתמי פיגמנטציה, וכמה מהתרופות הוותיקות והנאמנות ביותר מגיעות FRסבתות אום.להלן 20 תרופות של סבתא ישנה שיכולות לעזור בהסרת כתמי פיגמנטציה במהירות ובקלות.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להקל על כתמים כהים.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ לימון טרי באזורים המושפעים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא פילינג טבעי שיכול לעזור לדעוך כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של מים וחומץ תפוחים ומרחי אותו על האזורים המושפעים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה הוא מרפא טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה טרי על האזורים הפגועים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

4.חלבוני ביצה

חלבוני ביצה הם מאיר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלבוני ביצה באזורים המושפעים ולהשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5.חלב

חלב הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של חלב קר על האזורים המושפעים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

6.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות מיץ עגבניות טרי באזורים הפגועים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

7.פפאיה

PAPAYA הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.פשוט מועכים פפאיה בשלה ומורחים את העיסה באזורים הפגועים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

8.כורכום

כורכום הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית אבקת כורכום עם מעט מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

9.מלפפון

מלפפון הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.פשוט מועכים מלפפון ומורחים את העיסה על האזורים המושפעים ולהשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

10.דבש

דבש הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של דבש באזורים המושפעים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף שיבולת שועל עם מעט מים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזורים הפגועים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

12.יוגורט

יוגורט הוא מואר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של יוגורט רגיל באזורים הפגועים ולהשאיר אותה במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

13.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של מיץ מלפפונים טרי באזורים הפגועים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

14.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מברר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי פיגמנטציה.כל שעליך לעשות הוא למרוח כמה טיפות של מיץ תפוחי אדמה טרי באזורים המושפעים ולהשאיר אותו במשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

15.אבוקדו

אבוקדו הוא מואר עור טבעי שיכול

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן