דף הבית » תרופות סבתא » ביטול כתמי שמש – 7 הסעדים של סבתא התקבלו ברחבי העולם והועברו במשפחה
dddddc dbdaaded dadeda  ddadadddd dadc daddaad ddaadaddcd d

ביטול כתמי שמש – 7 הסעדים של סבתא התקבלו ברחבי העולם והועברו במשפחה

כתמי עור, המכונה גם כתמי שמש, הם מצב עור שכיח הנגרם כתוצאה מחשיפה עודפת לשמש או לאור אולטרה סגול.כתמי שמש הם כתמים כהים וכהים עם קצוות לא סדירים שיכולים להופיע בכל מקום בגוף, אך הם הנפוצים ביותר על הפנים, החזה, הגב והכתפיים.כתמי שמש יכולים להיות מכוערים ומביכים, כך שאנשים רבים מחפשים דרכים להפחית או לחסל אותם.אמנם אין שיטה אחת, חסין מטוסים לביטול כתמי שמש, אך ישנם כמה תרופות טבעיות שעשויות לעזור.להלן שבעה סעדים של סבתא המקובלים ברחבי העולם והועברו למשפחה על ביטול כתמי שמש.

כורכום

כורכום הוא תבלין פופולרי עם תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון ומאור עור.ניתן להשתמש בו הן מבחינה אקטואלית והן באופן פנימי כדי לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.

כיצד להשתמש:

  • מערבבים חלקים שווים כורכום ודבש ליצירת משחה.
  • החל את העיסה על האזורים שנפגעו והשאיר למשך 15-20 דקות.
  • שוטפים במים פושרים ופט יבש.
  • חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אלוורה

אלוורה היא תמצית צמחית טבעית עם תכונות מרגיעות עור ולחות.זה יכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש על ידי הבהרת העור ובערב החוצה את גוון העור.

כיצד להשתמש:

  • חלץ ג’ל אלוורה ורה מעלה אלוורה טרי.
  • החל את הג’ל ישירות על האזורים שנפגעו.
  • אפשר לג’ל להתייבש לחלוטין.
  • שוטפים במים פושרים ופט יבש.
  • חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מואר עור טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.חומצת הלימון במיץ לימון עוזרת לפילוף את העור ולהסיר תאי עור מתים.

כיצד להשתמש:

  • מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים.
  • החל את התערובת על האזורים המושפעים.
  • השאירו למשך 10-15 דקות, ואז שטפו במים פושרים ופט יבש.
  • חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טונר עור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.הוא ארוז בוויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים אחרים המסייעים להבהיר ואפילו מחוץ לגוון העור.

כיצד להשתמש:

  • מערבבים חלקים שווים חומץ תפוחים ומים.
  • החל את התערובת על האזורים המושפעים.
  • השאירו למשך 10-15 דקות, ואז שטפו במים פושרים ופט יבש.
  • חזור על פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קיק

שמן קיק הוא קרם לחות בעור טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.הוא עשיר בחומצות שומן המסייעות להזין ולהתייבש את העור.

כיצד להשתמש:

  • עיסוי כמות קטנה של שמן קיק על האזורים הנגועים.
  • לעזוב לילה ולשטוף במים פושרים למחרת בבוקר.
  • חזור על כל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.זה ארוז בחומרים מזינים המסייעים להזין ולהגן על העור מפני נזק סביבתי.

כיצד להשתמש:

  • עיסוי כמות קטנה של שמן ויטמין E באזורים הפגועים.
  • לעזוב לילה ולשטוף במים פושרים למחרת בבוקר.
  • חזור על כל לילה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

<סיכום: הסעדים של סבתא לביטול כתמי שמש הועברו במשפחות רבות וידוע שהם מצליחים מאוד.מאמר זה מתאר את שבע הסעדים הפופולריים ביותר, כמו גם כמה טיפים כיצד להשתמש בהם בבטחה וביעילות.בנוסף, סעיף שאלות נפוצות קשור מסופק כדי לענות על שאלות נפוצות על כתמי שמש וחיסולם.

הבנת כתמי שמש

כתמי שמש הם כתמים כהים קטנים המופיעים על העור, לעתים קרובות באזורים שהם לעתים קרובות אקספוSED לשמש.הם תוצאה של ייצור יתר של מלנין, שהוא הפיגמנט האחראי לצבע העור.כתמי שמש יכולים להשתנות בגודל ובצורה וניתן למצוא אותם בכל חלק בגוף.לעתים קרובות הם אינם מזיקים אך לפעמים יכולים להוות סימן למצב בסיסי חמור יותר.

הסעדים של סבתא לביטול כתמי שמש

סבתות ברחבי העולם העבירו את הסעדים האהובים עליהם לחיסול כתמי שמש במשך דורות.להלן שבעה מהתרופות הפופולריות ביותר:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר את המראה של כתמי שמש.כדי להשתמש בו, פשוט חותכים לימון לשניים ושפשפו אותו ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים ידוע בתכונות הברקת העור שלו.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והמרחו אותו על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

3.שמן קיק

שמן קיק משמש זה מכבר כתרופה לשינוי צבע העור.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של שמן קיק עם כמה טיפות מיץ לימון ומורחים אותו ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.אלוורה

אלוורה הוא עור טבעי שמסביב שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.כדי להשתמש בו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי שמש.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא עוד חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר את המראה של כתמי שמש.כדי להשתמש בו, פשוט חותכים תפוח אדמה לשניים ושפשפו אותו ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.אבקת כורכום

אבקת כורכום ידועה בתכונות הברקת העור שלה.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם מספיק מים כדי להכין משחה ומרחים אותה ישירות על כתמי השמש.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפים לשימוש בטוח ויעיל בסעדים של סבתא

בעת שימוש בתרופות אלה, חשוב לזכור שסוגי העור יכולים להשתנות וכי מה שעובד עבור אדם אחד עשוי לא לעבוד עבור אחר.בנוסף, חשוב לנקוט בזהירות בעת יישום סעדים אלה ולבצע בדיקת טלאים לפני שמריחים על אזורי עור גדולים יותר.חשוב גם להימנע משימוש בתרופות אלה אם אתה בהריון או מניקה.

שאלות נפוצות

מהם כתמי שמש?

כתמי שמש הם כתמים כהים קטנים המופיעים על העור, לעתים קרובות באזורים שנחשפים לעיתים קרובות לשמש.הם תוצאה של ייצור יתר של מלנין, שהוא הפיגמנט האחראי לצבע העור.

מהם כמה תרופות טבעיות לביטול כתמי שמש?

כמה תרופות טבעיות לביטול כתמי שמש כוללים מיץ לימון, חומץ תפוחים, שמן קיק, אלוורה, שמן קוקוס, מיץ תפוחי אדמה ואבקת כורכום.

האם תרופות אלה בטוחות לשימוש?

כן, בדרך כלל סעדים אלה בטוחים לשימוש, אך חשוב לנקוט בזהירות בעת יישוםם ולבצע בדיקת טלאים לפני שמריחים על אזורי עור גדולים יותר.חשוב גם להימנע משימוש בתרופות אלה אם אתה בהריון או סיעוד

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן