דף הבית » תרופות סבתא » מים בריאים – 8 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובבית
deddd ddaddddd  ddadadddd dadc daddaad dadddaddd dcddaad

מים בריאים – 8 הסעדים של סבתא עוזרים להתאוששות ובבית

מים הם חלק מהותי מהחיים.זה הבסיס לבריאות האדם, ובסיס המערכת האקולוגית של כוכב הלכת שלנו.למרבה הצער, ישנם מקרים רבים שבהם המים שלנו מזוהמים במזהמים, רעלים וזיהומים אחרים.במקרים כאלה, קבלת מים בריאים חיונית לבריאותנו ולרווחתנו.

למרבה המזל, ישנן מגוון דרכים להבטיח שהמים שאנו צורכים הם נקיים ובריאים.במאמר זה נחקור שמונה סעדים של סבתא שיכולים לעזור לנו להתאושש ולהישאר בריאים בבית עם שימוש נכון במים.

1.הרתיח מים

מים רותחים הם אחת השיטות הפשוטות והיעילות ביותר לטיהור מים.מים רותחים לפחות דקה ברתיחה מתגלגלת תהרוג את מרבית האורגניזמים הגורמים למחלות, כמו גם אורגניזמים אחרים שיכולים לגרום לנו לחלות.רתיחה היא גם דרך יעילה להסרת זיהומים כמו לכלוך, בוץ וחלקיקים אחרים מהמים.

2.השתמש במסנן מים

שימוש במסנן מים הוא דרך נהדרת נוספת להבטיח שהמים שלך נקיים מזיהומים וזיהומים אחרים.מסנני מים מגיעים במגוון גדלים וטכנולוגיות, וניתן להשתמש בהם להסרת מגוון רחב של מזהמים, מחיידקים ונגיפים ועד כימיקלים ומתכות כבדות.

טיפ ייחודי:

כאשר קונים פילטר מים, חשוב לבחור אחד שמאושר על ידי ארגון עצמאי בעל מוניטין, כמו ה- NSF International.זה יבטיח כי המסנן יעיל ובטוח לשימוש.

3.השתמש באור אולטרה סגול

אור אולטרה סגול (UV) הוא כלי רב עוצמה להרג חיידקים ואורגניזמים אחרים במים.אור UV פועל על ידי שיבוש ה- DNA של חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים, מה שהופך אותם לא להיות מסוגלים להתרבות ולגרום להם למות.

אור UV הוא דרך יעילה לטהר מים, ולעתים קרובות משולב עם שיטות אחרות, כמו סינון, כדי להבטיח שהמים בטוחים לשתייה.

4.הוסף כלור

כלור הוא חומר חיטוי רב עוצמה שניתן להשתמש בו כדי להרוג חיידקים ואורגניזמים אחרים במים.לעתים קרובות מתווסף כלור לאספקת מים עירונית על מנת לוודא שהמים בטוחים לשתייה.

כשאתה משתמש בכלור כדי לטהר מים, חשוב לוודא שאתה עוקב אחר ההוראות בחבילה, מכיוון שיותר מדי כלור יכול להזיק לבריאותך.

5.השתמש ביוד

יוד הוא דרך יעילה נוספת לחיטוי מים.זה עובד על ידי הריגת חיידקים ואורגניזמים אחרים במים.יוד משמש לעתים קרובות בשילוב עם שיטות אחרות, כמו סינון, כדי להבטיח שהמים בטוחים לשתייה.

6.השתמש בפחמן מופעל

פחמן מופעל הוא כלי רב עוצמה להסרת זיהומים מהמים.זה עובד על ידי כימיקלים סופגים ומזהמים אחרים, וניתן להשתמש בו כדי להסיר מגוון רחב של זיהומים, החל מחומרי הדברה ועד מתכות כבדות.פחמן מופעל משמש לרוב בשילוב עם שיטות אחרות, כמו סינון, כדי להבטיח שהמים בטוחים לשתייה.

7.מים זיקוק

זיקוק הוא תהליך בו מים מחוממים עד שהם מאדים, ומשאיר אחריו מזהמים וזיהומים אחרים.לאחר מכן, האדים מתעבים ונאספים כמים נקיים וטהורים.זיקוק הוא דרך יעילה לוודא שהמים שאתה צורך הם נקיים מזיהומים וזיהומים אחרים.

8.חיטוי סולארי

חיטוי סולארי הוא תהליך בו מים נחשפים לקרני האולטרה סגול של השמש על מנת להרוג חיידקים ואורגניזמים אחרים.חיטוי סולארי הוא דרך יעילה ופשוטה לוודא שהמים שאתה צורך הם בטוחים.

טיפ ייחודי:

חשוב לזכור כי חיטוי סולארי יעיל רק במזג אוויר בהיר ושמש.אם יש מזג אוויר מעונן או מעונן, המים עשויים שלא לחטא כראוי.

סיכום

שמונה הסעדים של סבתא אלה הם כל הדרכים הגדולות להבטיח שהמים שאתה צורך יהיו נקיים ובריאים.עם זאת, חשוב לזכור ששום שיטה אחת אינה אטומה לאלילה, ועדיף להשתמש בשילוב של METHODS על מנת להבטיח שהמים שלך יהיו בטוחים לשתייה.עם שימוש נכון בשיטות אלה, תוכלו לוודא שהמים שאתם צורכים הם בריאים ובטוחים.

לחקור 8 תרופות של סבתא למים בריאים

מים הם חלק מהותי מחיי היומיום.זה חשוב גם להחלמה ובריאות טובה.למרבה המזל, ישנם הרבה תרופות מסורתיות שניתן להשתמש בהן כדי לעזור להכניס מים בריאים לבית.במאמר זה נחקור 8 מהסעדים של סבתא אלה שיכולים לעזור בשיפור איכות המים בבית.

1.מים רותחים

אחת הדרכים הנפוצות ביותר לטיהור מים היא להרתיח אותם.מים רותחים יהרגו כל חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים שעשויים להיות במים.יש לעשות מים רותחים לפחות 3 עד 5 דקות כדי לוודא שכל האורגניזמים נהרגים.שיטה זו יעילה במיוחד למים שמקורם במקורות טבעיים כמו אגמים, נהרות ונחלים.

2.כלור

כלור הוא שיטה נפוצה נוספת לטיהור מים.זה כרוך בהוספת חומר חיטוי מבוסס כלור למים.זה נעשה בדרך כלל על ידי הוספת טבליות כלור או גרגירים למים.כלור שימש שנים רבות במערכות מים ציבוריות כדי להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים.התהליך יעיל גם לטיהור מים בבית.

3.זיקוק

זיקוק הוא שיטה נוספת לטיהור מים.זה כרוך בהרתחת המים ואז איסוף הקיטור אשר לאחר מכן מעובה חזרה לצורה נוזלית.הזיהומים במים נותרים מאחור ומותירים רק את המים הטהורים.שיטה זו משמשת לרוב לטהר מים לשתייה.

4.סינון

סינון הוא תהליך העברת מים דרך פילטר להסרת זיהומים.זה נעשה בדרך כלל עם פילטר פחם או מערכת אוסמוזה הפוכה.שיטה זו יעילה להסרת משקעים, כימיקלים וזיהומים אחרים מהמים.

5.חילופי יונים

חילופי יונים הם תהליך של החלפת יונים במים להסרת זיהומים.זה נעשה בדרך כלל על ידי העברת המים דרך סדרת שרפים המתוכננים באופן ספציפי להסרת יונים מסוימים מהמים.שיטה זו משמשת לרוב להסרת מתכות כבדות ומזהמים אחרים מהמים.

6.Ozonation

אוזונציה הוא תהליך של הוספת אוזון למים להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים.זה נעשה בדרך כלל עם מחולל אוזון.האוזונציה יעילה להרוג חיידקים ונגיפים, כמו גם להסרת כמה תרכובות אורגניות מהמים.

7.אור אולטרה סגול

אור אולטרה סגול הוא סוג של קרינה היעילה להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים במים.זה נעשה בדרך כלל באמצעות מערכת אור אולטרה סגולה.אור אולטרה סגול יעיל להרג את מרבית החיידקים והנגיפים במים, כמו גם כמה מזהמים אחרים.

8.חיטוי סולארי

חיטוי סולארי הוא שיטה לטיהור מים על ידי חשיפתם לאור שמש ישיר.זוהי שיטה יעילה להרוג חיידקים ומיקרואורגניזמים אחרים במים.שיטה זו היעילה ביותר כאשר המים נחשפים לאור שמש ישיר למשך מספר שעות.

סיכום

ישנן שיטות מסורתיות רבות שניתן להשתמש בהן כדי לטהר מים בבית.רתיחה, כלור, זיקוק, סינון, חילופי יונים, אוזונציה, אור אולטרה סגול וחיטוי סולארי הם כל השיטות שניתן להשתמש בהן כדי לטהר מים ולהפוך את הבטוח לשתייה.לכל אחת מהשיטות הללו יתרונות וחסרונות משלה, ולכן חשוב להבין איזו שיטה מתאימה למצב הספציפי שלך.

שאלות נפוצות

מהי הדרך הטובה ביותר לטהר מים?

הדרך הטובה ביותר לטהר מים תלויה בסוג המים שאתה מתמודד איתם וברמת הזיהום.באופן כללי, רתיחה היא דרך יעילה לטהר מים, כמו גם כלורציה וסינון.אם המים מזוהמים בכימיקלים או במתכות כבדות, חילופי יונים או אוזונציה עשויים להיות האפשרות הטובה ביותר.

האם חיטוי סולארי יעיל?

כן, חיטוי סולארי הוא דרך יעילה לטהר מים.שיטה זו היעילה ביותר כאשר המים נחשפים לאור שמש ישיר למשך מספר שעות.חשוב לציין כי שיטה זו אינה יעילה לכל סוגי המזהמים, ולכן חשוב להבין באיזה סוג מים אתם מתמודדים לפני שתסתמכו על שיטה זו.

לסיכום, ישנן שיטות מסורתיות רבות בהן ניתן להשתמש כדי לטהר מים בבית.רתיחה, כלור, זיקוק, סינון, חילופי יונים, אוזונציה,

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן