דף הבית » תרופות סבתא » פטריית הנרתיק של חומץ תפוחים – 13 תרופות סבתות מומלצות לטיפול יעיל
daddadddaa ddadadaadda dadc dddeda daadaddddd  daadaddaddaa da

פטריית הנרתיק של חומץ תפוחים – 13 תרופות סבתות מומלצות לטיפול יעיל

הסעדים של סבתי לטיפול בפטריית הנרתיק עם חומץ תפוחים
פטריית הנרתיק היא בעיה שכיחה שרבים מתמודדים עם נשים.למרבה המזל, הסעדים של סבתי הוכיחו כי הם טיפולים יעילים וטבעיים לטיפול בנושא זה.חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים כתרופה לטיפול בפטריות הנרתיק וניתן להשתמש בה בכמה אופנים.להלן 13 מהתרופות של סבתי שמצאתי כי היעילות ביותר בעת טיפול בפטריות הנרתיק עם חומץ תפוחים.

1.Apple Cider Vinearg Soak

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים באמבט סיטז כדי לעזור להפחית נפיחות וגרד הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את האמבטיה, הוסף שתי כוסות חומץ תפוחים למים חמים ולהשרות למשך 15 דקות.לאחר האמבטיה, יבש את האזור ביסודיות ומרוח קרם לחות קל על האזור המושפע.

2.Apple Cider Vineghing Douche

דוש העשוי מחומץ תפוחים יכול לעזור להפחית דלקת וגרד הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את הדוש, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם ליטר מים חמים.השתמש בדאוש פעם ביום במשך שבועיים או עד שהסימפטומים שככו.

טיפ: הקפד להשתמש במים מזוקקים עבור הדוש כדי למנוע מחיידקים נוספים להיכנס לנרתיק.

3.חומץ תפוחים טמפון

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים גם בטמפון לטיפול בפטריות הנרתיק.כדי להכין את הטמפון, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים אחת וספגו טמפון בתערובת.הכנס את הטמפון לנרתיק והשאיר אותו לשעתיים.הסר את הטמפון ושטוף את האזור במים רגילים.עשו זאת פעמיים ביום במשך שבועיים או עד שהתסמינים שככו.

4.חומץ תפוחים שטיפת חומץ

חומץ סיידר תפוחים יכול לשמש גם כשטיפה כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם ליטר מים חמים.השתמש בשטיפה לאחר רחצה או מקלחת כדי לעזור להרגיע את האזור המושפע.

5.אמבטיה של חומץ תפוחים

אמבטיה העשויה מחומץ תפוחים יכולה לשמש גם לטיפול בפטריות הנרתיק.כדי להכין את האמבטיה, הוסף שתי כוסות חומץ תפוחים למים חמים ולהשרות למשך 15 דקות.לאחר האמבטיה, יבש את האזור ביסודיות ומרוח קרם לחות קל על האזור המושפע.

6.Suppository חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים יכול לשמש גם כתומך כדי לסייע בהפחתת דלקת וגירוד הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את המשנה, מערבבים שתי כפות של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומשרות טמפון בתערובת.הכנס את התנופה לנרתיק והשאיר אותו לשעתיים.הסר את המועצה ושטוף את האזור במים רגילים.עשו זאת פעמיים ביום במשך שבועיים או עד שהתסמינים שככו.

7.קרם חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לשמש גם כקרם כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את השמנת, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית שמן קוקוס או שמן זית ומורחים על האזור הפגוע.השאר את השמנת דולקת למשך 15 דקות ואז שטפו במים רגילים.עשו זאת פעמיים ביום במשך שבועיים או עד שהתסמינים שככו.

8.עוף חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בפורטיס העשוי מחומץ תפוחים גם לטיפול בפטריות הנרתיק.כדי להכין את העוף, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ומשרות מטלית נקייה בתערובת.החל את הבד על האזור הפגוע למשך 15 דקות ואז שוטף במים רגילים.עשו זאת פעמיים ביום במשך שבועיים או עד שהתסמינים שככו.

9.שטיפת חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לשמש גם ככביסה כדי לעזור להפחית גירוד ודלקת הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את השטיפה, מערבבים כוס אחת של חומץ תפוחים עם ליטר מים חמים.השתמש בכביסה לאחר רחצה או מקלחת כדי לעזור להרגיע את Tהוא השפיע על האזור.

10.משחת חומץ תפוחים

משחה העשויה מחומץ תפוחים יכולה גם לסייע בהפחתת גירוד ודלקת הקשורים לפטריית הנרתיק.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית אחת של עמילן תירס ומורחים על האזור הפגוע.השאירו את הדבק ב

חלק 2: טיפולים נוספים לפטריית הנרתיק של חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה טבעית לפטריית הנרתיק, אם כי יעילותה עדיין מתלבטת.ישנם מגוון טיפולים אחרים הזמינים למי שמחפש גישה מקיפה יותר לטיפול במצב זה.במאמר זה נדון ב -13 הסעדים המומלצים של סבתא לטיפול יעיל בפטריית הנרתיק של חומץ תפוחים.

1.יוגורט

יוגורט הוא מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים הקיימים בנרתיק.אכילת כוס יוגורט רגיל עם תרבויות חיות בכל יום יכולה לעזור להפחית את הסימפטומים של פטריית הנרתיק.בנוסף, אתה יכול להחיל יוגורט רגיל על האזור המושפע כדי לעזור להרגיע את הגירוי ולהפחית את הסיכון לזיהום.

2.שום

שום הוא חומר נגד פטריות חזק שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול לאכול כמה שיני שום בכל יום או להשרות שן שום במים ולהחיל אותו ישירות על האזור הפגוע.כדאי לציין כי שום יכול להיות מעט מעצבן, ולכן עדיף להשתמש בו במשורה.

3.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול למרוח כמה טיפות שמן עץ התה ישירות על האזור הפגוע או לערבב אותו במים ולהשתמש בו כ- Douche.עם זאת, עליך להימנע משימוש בשמן עץ התה אם אתה בהריון או מניקה.

4.פרוביוטיקה

פרוביוטיקה יכולה לעזור להחזיר את איזון החיידקים הטובים בנרתיק, שיכולים לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים הקיימים.אתה יכול לקחת תוסף פרוביוטיקה או לאכול כוס יוגורט עם תרבויות חיות בכל יום.

5.Apple Cider Vinearg Soaks

חומץ תפוחים יכול לשמש גם כ- Douche כדי לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.עליכם לערבב כוס חומץ תפוחים עם שתי כוסות מים ולהשתמש בה כ- Douche פעמיים עד שלוש פעמים ביום.אסור להשתמש בחומץ תפוחים אם אתה בהריון או מניקה.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול למרוח כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע פעמיים עד שלוש פעמים ביום.בנוסף, תוכלו לערבב כף שמן קוקוס עם כוס מים ולהשתמש בו כ- Douche.

7.אלוורה

אלוורה הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול להחיל כמות קטנה של ג’ל אלוורה טהור ישירות על האזור המושפע פעמיים ביום.בנוסף, תוכלו לערבב כוס מיץ אלוורה עם כוס מים ולהשתמש בו כ- Douche.

8.חומצה בורית

חומצה בורית היא חומר נגד פטריות חזק שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול לערבב כפית של חומצה בורית עם כוס מים ולהשתמש בה כ- Douche פעמיים ביום.עם זאת, עליך להימנע משימוש בחומצה בורית אם אתה בהריון או הנקה.

9.מיץ חמוציות

מיץ חמוציות הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול לשתות כוס מיץ חמוציות לא ממותק בכל יום או לערבב כוס מיץ חמוציות עם כוס מים ולהשתמש בו כ- Douche.

10.Neem

NEEM הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור להפחית את מספר האורגניזמים הפטרייתיים בנרתיק.אתה יכול למרוח כמות קטנה של שמן נם ישירות על האזור המושפע או לערבב כפיתעל אבקת נים עם כוס מים ולהשתמש בה כ- Douche.

11.Goldenseal

Goldenseal הוא חומר טבעי נגד פטריות שיכול לעזור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן