דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בפטריית ציפורניים – 13 תרופות מבוססות חוויה ומצוינות של סבתא
dddaddc ddaddadddaa daddaddadadddd  daadaddaddaa deddda

טיפול בפטריית ציפורניים – 13 תרופות מבוססות חוויה ומצוינות של סבתא

מה זה פטריית ציפורניים?

פטריית ציפורניים, המכונה גם Onychomycosis, היא זיהום פטרייתי שכיח של ציפורניים וציפורניים.זה יכול לגרום לציפורניים להיות עבות, צהובות, שבירות ולעיתים אפילו כואבות.פטריית ציפורניים יכולה גם לגרום לציפורניים לפלוט ריח לא נעים.זהו מצב מכוער שמשפיע על גברים ונשים כאחד, אם כי זה בדרך כלל משפיע על ציפורני הציפורניים יותר מהציפורניים.

טיפול בפטריית ציפורניים עם הסעדים של סבתא

טיפול בפטריות ציפורניים יכול להיעשות במגוון דרכים, כולל שימוש בסעדים של סבתא.לעתים קרובות ניתן להשתמש בתרופות ביתיות אלה בשילוב עם טיפולים אחרים לתוצאות הטובות ביותר.להלן 13 מהתרופות של סבתא לטיפול בפטריית ציפורניים.

1.חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בפטריות ציפורניים.זהו נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להרוג את הפטרייה הגורמת לפטריית ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסה של חצי מים וחצי חומץ תפוחים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

2.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח שמן עץ התה ישירות על הציפורניים הפגועות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מערבבים שתי טיפות של שמן אורגנו עם שתי טיפות שמן זית ומורחים אותו ישירות על הציפורניים הפגועות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

4.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מדללים שתי טיפות של שמן לבנדר בכפית שמן זית ומורחים אותו ישירות על הציפורניים הפגועות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

5.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריית ציפורניים.החל שמן קוקוס ישירות על הציפורניים המושפעות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הכינו משחה עם סודה ושתייה ומים ומרחו אותה ישירות על הציפורניים המושפעות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

7.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.מרסקים כמה שיני שום ומורחים את המיץ ישירות על הציפורניים המושפעות פעמיים ביום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

8.ליסטרין

ליסטרין הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסה של ליסטרין ומים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

9.מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסת מיץ לימון ומים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

10.חומץ לבן

חומץ לבן הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסה של חומץ לבן ומים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

11.מי מלח

מי מלח הם נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בהם לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסת מי מלח ומים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

12.מי חמצן

מי חמצן הוא נוגד פטרייתי טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.משרים את הציפורניים שלך בתמיסה של מי חמצן ומים למשך 15 דקות בכל יום.עשה זאת לפחות חודש כדי לראות תוצאות.

13.כורכום </h3

הסעדים של סבתא לטיפול בפטריות ציפורניים

פטריית ציפורניים היא מצב מכוער ולא נוח שיכול להיות קשה לטיפול בו.למרבה המזל, ישנם מגוון של סעדים של סבתא מבוססי חוויה ומצוינים בהם תוכלו להשתמש לטיפול בפטריית ציפורניים.להלן שלוש עשרה מה- REM היעיל ביותראדינים שהסבתא שלך תמליץ.

1.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בנוגדי חמצון ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן עץ התה לפטריית ציפורניים, פשוט למרוח כמה טיפות של השמן על האזור הנגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בחומצה אצטית, בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בחומץ תפוחים לפטריית ציפורניים, פשוט ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים וספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15-30 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

3.שמן אורגנו

שמן אורגנו הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בקרווקרול ותימול, שיש להם תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן אורגנו לפטריית ציפורניים, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן זית, ומורחים ישירות על האזור הנגוע.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בנתרן ביקרבונט, בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בסודה לשתייה לפטריית ציפורניים, פשוט מערבבים כמה כפות סודה לשתייה עם מספיק מים ליצירת משחה ולהחיל אותה ישירות על האזור המושפע.תן להעיסה לשבת 15-30 דקות לפני שטיפה.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

5.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בלינלול ולינליל אצטט, שיש להם תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן לבנדר לפטריית ציפורניים, פשוט מערבבים כמה טיפות של השמן עם שמן נשא, כמו שמן קוקוס, ומורחים ישירות על האזור המושפע.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

6.מי חמצן

מי חמצן הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בחמצן, בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש במי חמצן לפטריית ציפורניים, פשוט ערבבו חלקים שווים של מי חמצן ומים וספגו את כפות הרגליים בתמיסה למשך 15-30 דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

7.שום

שום הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר באליצין, בעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשום לפטריית ציפורניים, פשוט מוחץ כמה שיני שום ומערבב עם מספיק מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע ונתן לשבת 15-30 דקות לפני שטיפתו.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא חומר טבעי נגד פטריות שניתן להשתמש בו לטיפול בפטריות ציפורניים.הוא עשיר בחומצה לוריית, שיש לו תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים הקשורים לפטריית ציפורניים.כדי להשתמש בשמן קוקוס לפטריית ציפורניים, פשוט החל כמה טיפות של השמן על האזור הנגוע ועסה בעדינות למשך מספר דקות.חזור על תהליך זה מספר פעמים ביום עד שהפטרייה התבהר.

9.כורכום

כורכום הוא

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן