דף הבית » תרופות סבתא » ציפורניים סדוקות – 17 תרופות של סבתא בריאה לטיפול מהיר
daddaddadadddd dadddaddaa  daadaddaddaa dadc daddaad ddadd

ציפורניים סדוקות – 17 תרופות של סבתא בריאה לטיפול מהיר

טיפול בציפורניים – הסעדים של סבתא לציפורניים סדוקות

ציפורניים בריאות הן סימן לבריאות כללית טובה.למרבה הצער, ציפורניים סדוקות יכולות להיות בעיה מעצבנת ומתמשכת.אמנם ישנם טיפולים מסחריים לציפורניים סדוקות, אך אנשים רבים פונים לתרופות טבעיות ובית כדי לעזור להם להחזיר את הציפורניים שלהם לכושר.להלן 17 מהתרופות הפופולריות ביותר והסבתות שנבדקו בזמן לציפורניים סדוקות.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין לציפורניים.לפני השינה, עיסוי קצת שמן קוקוס לציפורניים ולציפורניים.בבוקר, שטפו את הידיים במים חמים וסבון עדין כדי להסיר את השמן.

2.חומץ תפוחים

מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורניים ולהחזיר את האיזון הטבעי של הציפורניים שלך.

3.שמן זית ומיץ לימון

מערבבים 1 כף שמן זית ומיץ של 1 לימון.לעסות את התערובת הזו לציפורניים ולציפורניים.תן לזה לשבת 15 דקות לפני ששטיפה אותו במים חמים.

4.ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון רב עוצמה המסייע לקידום ציפורניים בריאות.שברו כמוסת ויטמין E ושפשפו את התוכן לציפורניים ולציפורניים.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי ואנטיספטי שיכול לעזור בטיפול בציפורניים סדוקות.מערבבים כמה טיפות של שמן עץ התה בכף שמן זית ומעסה אותו לציפורניים ולציפורניים.

6.אבוקדו ואלוורה

מערבבים חלקים שווים של אבוקדו מחית וג’ל אלוורה.החל את התערובת על הציפורניים שלך והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

7.ביוטין

ביוטין הוא ויטמין B המסייע בחיזוק הציפורניים.קח תוסף יומי של ביוטין או לאכול אוכל עשיר בביוטין כמו בננות, שקדים וביצים.

8.עוות דבורים

שעוות דבורים היא קרם לחות טבעי המסייע לרכך ולהגן על הציפורניים.ממיסים מעט שעוות דבורים ומערבבים אותה עם כמה טיפות שמן זית.מרחו את התערובת על הציפורניים והציפורניים לפני השינה.

9.דבש וחלב

מערבבים חלקים שווים של דבש וחלב ומורחים את התערובת על הציפורניים.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני השטיפה עם מים חמים.

10.מלח ים SOAK

מערבבים כוס מלח ים בקערת מים חמים.משרים את הציפורניים שלך בתערובת למשך 15-20 דקות.זה יעזור לרכך את הציפורניים ולהסיר כל לכלוך או פסולת.

11.שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על ציפורניים לחות.לעסות כמה טיפות שמן חוחובה לציפורניים ולציפורניים.

12.שמן שקדים

שמן שקדים עשיר בוויטמין E ובחומרים מזינים חיוניים אחרים המסייעים לשמור על ציפורניים בריאות.לעסות כמה טיפות שמן שקדים לציפורניים ולציפורניים.

13.חמאת שיאה

חמאת שיאה היא קרם לחות טבעי המסייע לשמור על ציפורניים לחות.לעסות כמות קטנה של חמאת שיאה לציפורניים ולציפורניים.

14.מיץ לימון ושמן זית

מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ושמן זית ומורחים את התערובת על הציפורניים.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

15.חלמון ביצה

החלמון של ביצה עשיר בחומרים מזינים המסייעים בחיזוק הציפורניים.מרחו את החלמון של ביצה על הציפורניים שלכם ונותנים לה לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

16.בננה

מועכים בננה בשלה ומערבבים אותה עם כמה טיפות שמן זית.לעסות את התערובת לציפורניים ולציפורניים שלך ותן לה לשבת 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

17.חלב ודבש

מערבבים חלקים שווים של דבש וחלב ומורחים את התערובת על הציפורניים.תן לזה לשבת 10-15 דקות לפני שטיפתו OFFH2: תרופות ביתיות לציפורניים סדוקות

כמי שחווה ציפורניים סדוקות, אתה יודע עד כמה זה יכול להיות מביך ולא נוח.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות בהן תוכלו להשתמש בכדי לעזור לטפל בציפורניים הסדוקות שלכם במהירות וביעילות.מלחות את הציפורניים שלך ל- APהשמנים וקרמים מתנשאים, ישנם כמה פתרונות פשוטים וטבעיים בהם תוכלו להשתמש בכדי לסייע בשיפור המראה והתחושה של הציפורניים שלכם.להלן 17 תרופות של סבתא בריאה לטיפול בציפורניים סדוקות:

P: 1. להשרות את הציפורניים שלך: להשרות את הציפורניים במים חמים עם כמה טיפות שמן זית יכול לעזור לרכך את הציפורניים ולהקל על הסרתם.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.

P: 2. החל מעיל בסיס: החלת מעיל בסיס על הציפורניים שלך יכולה לעזור להגן עליהם מפני פיצוח ונזק נוסף.זה יעזור גם לשמור על הלחות במיטת הציפורניים.

P: 3. השתמש בקרם לחות: החלת קרם לחות על הציפורניים והציפורניים שלך יכול לעזור לשמור עליהם לחות היטב.זה יכול לעזור להפחית את הפיצוח והקלף הקשורים לציפורניים יבשות.

P: 4. השתמש במתקן ציפורניים: מתקדם ציפורניים יכול לעזור לחזק ציפורניים חלשות ולהפחית את הסיכון לפיצוח נוסף.הקפד לעקוב אחר ההוראות בזהירות כדי לא להגזים.

P: 5. מרחי שמן ציפורן: החלת שמן ציפורן על הציפורניים שלך תעזור לשמור עליהם נינים ומיובשים היטב.זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לפיצוח ונזק נוסף.

P: 6. עיסוי הציפורניים שלך: עיסוי בעדינות לציפורניים ולציפורניים יכול לעזור להגדיל את זרימת הדם ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לנזק נוסף.

P: 7. השתמש במאגר ציפורניים: חניכת הציפורניים שלך יכולה לעזור להסיר כל חספוס או רכסים שעלולים לתרום לפיצוח.הקפד להשתמש במגע קל ולהפסיק אם אתה מרגיש אי נוחות כלשהי.

P: 8. השתמש במברשת ציפורניים: צחצוח ציפורניים בעדינות במברשת ציפורניים יכול לעזור להסיר כל לכלוך או פסולת שעלולים להילכד מתחת לציפורניים.זה יכול לעזור במניעת פיצוח נוסף.

P: 9. מרחו שמן עץ התה: החלת שמן עץ התה על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחתת הדלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 10. החל מיץ לימון: החלת מיץ לימון על הציפורניים שלך יכולה לעזור להסיר כל שינוי צבע ולקידום ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לפיצוח נוסף.

P: 11. החל חומץ תפוחים: החלת חומץ תפוחים על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 12. השתמש אלוורה ורה: החלת אלוורה על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 13. השתמש בשום: החלת ציפורן שום כתוש על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 14. החל שמן קוקוס: החלת שמן קוקוס על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 15. השתמש בדבש: החלת כמות קטנה של דבש על הציפורניים שלך יכולה לעזור להפחית דלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 16. השתמש בשמן זית: החלת כמות קטנה של שמן זית לציפורניים יכולה לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

P: 17. השתמש בוויטמין E: יישום כמות קטנה של שמן ויטמין E על הציפורניים שלך יכול לעזור להפחית את הדלקת ולקדם ריפוי.זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לזיהום.

H2: סיכום

ציפורניים סדוקות יכולות להיות מביכות ולא נוחות, אך ישנם תרופות ביתיות רבות בהן תוכלו להשתמש בכדי לטפל בהן במהירות וביעילות.החל משריית הציפורניים ועד למריחת שמנים וקרמים, ישנם כמה פתרונות פשוטים וטבעיים שתוכלו להשתמש בהם כדי לשפר את המראה והתחושה של הציפורניים.17 הסעדים של סבתא הבריאה המפורטים לעיל הם כל אפשרויות נהדרות לטיפול בציפורניים סדוקות ולקידום ריפוי.

H3: שאלות נפוצות

ש: מהם התרופות הביתיות הטובות ביותר לטיפול בציפורניים סדוקות?

ת: התרופות הביתיות הטובות ביותר לטיפול בציפורניים סדוקות כוללות השריית הציפורניים במים חמים עם כמה טיפות שמן זית, מריחת מעיל בסיס על הציפורניים שלך, בעזרת לחות סופיציקרם NG, באמצעות מקשיח ציפורניים, מריחת שמן ציפורן, מעסה את הציפורניים, בעזרת חיץ ציפורניים, באמצעות מברשת ציפורניים, מריחת שמן עץ התה, מריחת מיץ לימון, מריחת חומץ תפוחים, באמצעות אלוורה, באמצעות שום

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן