דף הבית » תרופות סבתא » סיומת ציפורניים – 11 תרופות סבתות אמינות ומרגיעות

סיומת ציפורניים – 11 תרופות סבתות אמינות ומרגיעות

סיומת ציפורניים – 11 תרופות סבתות אמינות ומרגיעות

האם אי פעם אתה מוצא את עצמך מאחלת לציפורניים ארוכות יותר?אתה לא לבד.תוספות ציפורניים הפכו פופולריות יותר ויותר, הן מסיבות אסתטיות והן מעשיות.הם יכולים להוסיף אורך וכוח לציפורניים שלך, וניתן להשתמש בהם ליצירת עיצובים מורכבים ואפילו פסלים.אך אין צורך לפנות לטיפולי סלון יקרים, שעלולים להזיק.במאמר זה נחקור 11 תרופות סבתות אמינות ומרגיעות שיכולות לעזור לך להאריך את אורך הציפורניים שלך.

שמנים וקרמים טבעיים

אחת התרופות הפופולריות ביותר של סבתא לתוספי ציפורניים היא השימוש בשמנים וקרמים טבעיים.שמן קוקוס, שמן קיק, שמן חוחובה ושמן ויטמין E כולם נהדרים להזנת ולחיזוק הציפורניים.אתה יכול גם להשתמש בקרם או משחה עבה כמו Vaseline.השתמש בספוגית כותנה נקייה כדי למרוח את השמן או השמנת על הציפורניים.לעסות אותו כמה דקות ואז השאירו אותו לילה.זה יעזור לחזק ולמצב את הציפורניים שלך.

מיץ לימון ומלח

התרופה של סבתא פופולרית נוספת לתוספי ציפורניים היא תערובת של מיץ לימון ומלח.החומציות של מיץ הלימון עוזרת לרכך את הציפורניים ולהפוך אותם לגמישים יותר.מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ומלח, והשתמשו בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על הציפורניים.השאירו אותו למשך חמש עד 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

אם אתה רוצה לגרום לתוספי הציפורניים שלך להימשך זמן רב יותר, השתמש במעיל בסיס לפני יישום לק כלשהו.זה יעזור להגן על הציפורניים שלך ולמנוע מהם להיות שבירים ושבירים.

חלמונים ביצה

חלמונים עשירים בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור לחזק ולהזין את הציפורניים שלך.מקציפים שני חלמונים יחד ומורחים אותם על הציפורניים שלך באמצעות ספוגית כותנה.השאירו את התערובת למשך 10 עד 15 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא אחד הסעדים הטובים ביותר של סבתא להרחבות ציפורניים.הוא מלא בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור לחזק ולהזין את הציפורניים שלך.לעסות כמה טיפות שמן זית לציפורניים ולציפורניים במשך כמה דקות, ואז השאירו אותו לילה.

שום

שום מכיל גופרית, שיכולה לעזור לחזק את הציפורניים שלך ולהפוך אותם פחות שבירים.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים אותם עם כמה טיפות שמן זית.השתמש בספוגית כותנה כדי למרוח את התערובת על הציפורניים ולהשאיר אותה במשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

חלב קוקוס

חלב קוקוס עשיר בוויטמינים ומינרלים שיכולים לעזור להזין ולחזק את הציפורניים שלך.משרים את הציפורניים שלך בקערה של חלב קוקוס חם למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף אותם במים חמים אחר כך.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין ולהגן על הציפורניים.לעסות כמה טיפות של ג’ל אלוורה לציפורניים ולציפורניים למשך מספר דקות, ואז השאירו אותו לילה.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחי תפוחים הוא מעצבן טבעי שיכול לעזור לחזק ולהזין את הציפורניים שלך.מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים וספגו את הציפורניים בתערובת למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף אותם במים חמים אחר כך.

אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להזין ולחזק את הציפורניים שלך.מועך חצי אבוקדו ומורח אותו על הציפורניים שלך באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

לימון ודבש

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור לחזק ולהזין את הציפורניים שלך.מערבבים חלקים שווים של מיץ לימון ודבש ומורחים את התערובת על הציפורניים באמצעות ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן שקדים

שמן שקדים עשיר בוויטמינים ובמינרלים שיכולים לעזור להזין ולהגן על הציפורניים שלך.לעסות כמה טיפות שמן שקדים לציפורניים ולציפורניים שלך כמה דקות, ואזהשאירו אותו לילה.

הרחבת הציפורניים שלך עם סבתא טבעית

התרופה של סבתא מספר 1: שמן זית ומיץ לימון

השילוב של שמן זית ומיץ לימון הוא אחד התרופות הביתי הוותיקות והפופולריות ביותר להרחבות ציפורניים.תרופה זו פועלת על ידי ריכוך הציפורניים, ומאפשרת להם מניפולציה ביתר קלות.שמן הזית עוזר להזין את הציפורניים ומיץ הלימון מסייע במניעת צמיחת חיידקים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלקים שווים של שמן זית ומיץ לימון, ואז מרחו את התערובת על הציפורניים.השאירו אותו לפחות 10 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.אתה יכול להשתמש בתרופה זו עד פעמיים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘2: שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה ביתית יעילה להרחבות ציפורניים.שמן טבעי זה עשיר בחומצות שומן חיוניות המסייעות להזין ולהגן על הציפורניים.זה גם עוזר לשמור על הציפורניים רכות וגמישות.כדי להשתמש בתרופה זו, לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לציפורניים ולציפורניים.השאר אותו על לילה ושטוף אותו בבוקר.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘3: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית להרחבות ציפורניים.זה עוזר לרכך את הציפורניים ולהקל עליהם לתמרן.החומץ מסייע גם במניעת צמיחת חיידקים ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘4: סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה ביתית עוצמתית להרחבות ציפורניים.זה עוזר לרכך את הציפורניים ולהקל על העיצוב.סודה לשתייה מסייעת גם במניעת צמיחת חיידקים ולהפחתת דלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד סודה לשתייה עם שני חלקים מים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מספר 5: דבש

דבש הוא תרופה ביתית טבעית לתוספי ציפורניים.נוזל מתוק זה עוזר להזין ולהגן על הציפורניים, כמו גם להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו חלק אחד דבש עם שני חלקים מים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘6: אלוורה

אלוורה היא תרופה ביתית פופולרית להרחבות ציפורניים.צמח טבעי זה עוזר להזין ולהגן על הציפורניים, כמו גם להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה והחל אותו על הציפורניים.השאירו אותו לפחות 10 דקות, ואז שטפו אותו במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘7: מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה ביתית טבעית לתוספי ציפורניים.נוזל חומצי זה עוזר לרכך את הציפורניים ולהקל עליהם לעצב.מיץ הלימון מסייע גם במניעת צמיחת חיידקים ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שני חלקים מים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘8: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה ביתית עוצמתית לתוספי ציפורניים.שמן טבעי זה עוזר להזין ולהגן על הציפורניים, כמו גם להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שמן עץ תה חלק אחד עם שני חלקים מים חמים.משרים את הציפורניים בתערובת למשך 10 דקות, ואז שטפו אותה במים חמים.ניתן להשתמש בתרופה זו עד שלוש פעמים בשבוע לתוצאות הטובות ביותר.

התרופה של סבתא מס ‘9: שום

שום הוא עוד תרופה ביתית יעילה לתוספי ציפורניים.הטבעי הזהעשב עוזר לרכך את הציפורניים ולהקל על העיצוב.השום מסייע גם במניעת צמיחת חיידקים ולהפחתת הדלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים מיץ שום חלק אחד עם שני חלקים מים חמים.להשרות את הציפורניים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן