דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה של עור – 24 תרופות סבתות מצוינות ויעילות
dadddedaddadd dadc dadda  daadaddaddaa daddaaddaa dedadddad

פיגמנטציה של עור – 24 תרופות סבתות מצוינות ויעילות

מה זה פיגמנטציה של העור?

פיגמנטציה של העור היא מצב שכיח בו העור מייצר יותר מדי או מעט מדי מהפיגמנט מלנין, וכתוצאה מכך אזורים של שינוי צבע.זה יכול להוביל לכתמים כהים, טלאים או אפילו שינוי שלם בצבע העור.הפיגמנטציה נגרמת בעיקר כתוצאה מחשיפה לשמש, אך יכולה להיגרם גם כתוצאה מגנטיקה, תרופות מסוימות או אפילו שינויים הורמונליים.

הסעדים של סבתא לפיגמנטציה של העור

הסעדים של הסבתות הם לרוב דרכים זולות, טבעיות ויעילות לטיפול בפיגמנטציה של העור.להלן 24 תרופות סבתות מצוינות ויעילות לפיגמנטציה של העור:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי, והוא יכול לעזור להפחית את מראה שינוי הצבע על העור.החל את המיץ ישירות על האזור או השתמש בכדור כותנה כדי למרוח אותו.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.

2.יוגורט

ניתן להשתמש ביוגורט כדי להבהיר את העור ולהפחתת מראה הפיגמנטציה.מערבבים כפית אחת של יוגורט עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יכול לעזור להבהיר כתמים כהים ולהפחית את מראה הפיגמנטציה.החל אותו ישירות על העור באמצעות כדור כותנה או החל אותו כמסיכת פנים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

4.אלוורה

אלוורה יכולה לעזור להפחית את מראה שינוי הצבע על העור.החל את הג’ל ישירות על האזור הפגוע, או מערבב אותו עם דבש והחל אותו כמסיכת פנים.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

5.מיץ תפוחי אדמה

ניתן להשתמש במיץ תפוחי אדמה כדי להבהיר את העור ולהפחתת מראה הפיגמנטציה.מגררים תפוח אדמה גולמי וסוחטים ממנו את המיץ.החל את המיץ ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס יכול לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.החל את השמן ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

7.כורכום

לכורכום תכונות הלבנה טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ופיגמנטציה.מערבבים כפית כורכום אחת עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

8.סנדלווד

סנדלווד הוא עוד חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.מערבבים כפית אחת של אבקת אלמוג עם כפית דבש אחת ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

9.פפאיה

פפאיה יכולה לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.החל את עיסת הפפאיה בשלה ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

10.מלפפון

מלפפון יכול לעזור להפחית את מראה שינוי הצבע על העור.פורסים מלפפון ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

11.שיבולת שועל

שיבולת שועל יכולה לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.מערבבים כף אחת של שיבולת שועל עם כף אחת של יוגורט ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

12.חלב

חלב יכול לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ופיגמנטציה.טבלו כדור כותנה בחלב קר ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

13.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות יכול לעזור להפחית את מראה הפיגמנטציה.החל את המיץ ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

14.קליפת תפוז

קליפת תפוז יכולה לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים ופיגמנטציה.טוחן את ה- peelh2: טיפולים טבעיים לפיגמנטציה של העור

סבתות השתמשותרופות טבעיות לטיפול בפיגמנטציה של עור במשך מאות שנים.בעוד שחלק מהטיפולים הללו עשויים שלא להיות יעילים כמו פתרונות רפואיים מודרניים, הם יכולים להועיל במקרים מסוימים.להלן 24 תרופות סבתות מצוינות ויעילות לפיגמנטציה של העור:

1. מיץ לימון: מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להאיר כתמים כהים.קח לימון טרי וסחט את המיץ על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

2. מיץ תפוחי אדמה: מיץ תפוחי אדמה הוא חומר להבהרת עור טבעי שיכול לעזור לדעוך כתמים כהים.מגררים תפוח אדמה ומוציאים את המיץ.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים חמים.

3. ג’ל אלוורה: אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת ג’ל אלוורה והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

4. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יכול לעזור להפחית כתמים כהים בגלל אופיו החומצי.קח כדור כותנה וספוג אותו בחומץ תפוחים.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

5. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת שמן קוקוס והחל אותו על האזור המושפע.לעסות אותו בעדינות ולהשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

6. דבש: דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת דבש והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

7. כורכום: כורכום הוא נוגד חמצון טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת אבקת כורכום ומערבב אותה עם מים ליצירת משחה.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

8. פפאיה: פפאיה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים אפלים.קח פפאיה בשלה ועוסק אותה לעיסה.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

9. מיץ מלפפון: מיץ מלפפונים יכול לעזור להפחית כתמים כהים בגלל התכונות הקירור והמתמודדות שלו.קח מלפפון וחילץ את המיץ שלו.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

10. חלב: חלב הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת חלב והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

11. מיץ תפוחים: מיץ תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת מיץ תפוחים והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

12. יוגורט: יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת יוגורט והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

13. מיץ עגבניות: מיץ עגבניות הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת מיץ עגבניות והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

14. אבוקדו: אבוקדו הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח אבוקדו ועוסק אותו לעיסה.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

15. מיץ תפוזים: מיץ תפוזים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת מיץ תפוזים והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

16. שמן שקדים: שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת שמן שקדים והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

17. חלמון ביצה: חלמון ביצה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח חלמון ביצה והחל אותו על האזור המושפע.השאר אותו למשך 10 דקות ושטוף אותו במים חמים.

18. שמן קיק: שמן קיק הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת שמן קיק ומורח אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ושוטפים אותוf עם מים חמים.

19. שיבולת שועל: שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית כתמים כהים.קח קצת שיבולת שועל ומערבב אותו עם מים ליצירת משחה.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 10 דקות.לִשְׁטוֹף

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן