דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה להבהרת – 14 הסעדים של סבתא הסודית הפופולרית בין כל הגילאים

פיגמנטציה להבהרת – 14 הסעדים של סבתא הסודית הפופולרית בין כל הגילאים

מהי פיגמנטציה בהבהרת?

פיגמנטציה הוא מצב בו העור מתכהה בגלל עלייה בייצור המלנין, שהוא הפיגמנט המעניק לעור את צבעו.פיגמנטציה בהבהרת היא תהליך הפחתת כמות המלנין בעור על מנת להבהיר את צבעו.ניתן לעשות זאת באמצעות טיפולים כימיים, טיפולי לייזר או תרופות טבעיות.

14 הסעדים של סבתא הסודית הפופולרית בין כל הגילאים

ניתן להשיג פיגמנטציה להבהרת באופן טבעי בעזרת כמה מהתרופות של סבתא שלנו.להלן 14 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר שהועברו מדור לדור:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר פיגמנטציה של העור.הוא ארוז גם בוויטמין C ונוגדי חמצון אחרים שיכולים לעזור בהגנה על העור מפני נזק סביבתי.כדי להשתמש במיץ לימון כתרופה להבהרת טבעית, פשוט חתוך לימון לשניים ושפשף אותו על אזורי העור הפגועים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

2.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי שיש בו יתרונות ריפוי ומזינים רבים לעור.יש לו תכונות אנטי דלקתיות, נוגדי חמצון והבהרה שיכולות לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש באלוורה כתרופה להבהרת טבעית, פשוט חלץ חלק מהג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

3.כורכום

כורכום הוא מרכיב טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים.הוא מכיל נוגדי חמצון רבים ותכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש בכורכום כתרופה להבהרת טבעית, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם מספיק מים או מיץ לימון כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה על אזורי העור המושפעים והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

4.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מרכיב טבעי שיש בו יתרונות נקה וריפוי רבים לעור.הוא ארוז בוויטמין C ונוגדי חמצון אחרים שיכולים לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש במיץ תפוחי אדמה כתרופה להבהרת טבעית, פשוט חתוך תפוח אדמה לשניים ושפשף אותו על אזורי העור הפגועים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים הוא מרכיב טבעי שיש לו יתרונות נקה ומרגיעים רבים לעור.הוא ארוז בנוגדי חמצון וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש במיץ מלפפונים כתרופה להבהרת טבעית, פשוט חילוץ חלק מהמיץ ממלפפון טרי והחל אותו ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

6.יוגורט

יוגורט הוא מרכיב טבעי שיש בו יתרונות נקה ומזינים רבים לעור.הוא ארוז בחומצה לקטית וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש ביוגורט כתרופה להבהרת טבעית, פשוט החל שכבה דקה של יוגורט רגיל ישירות לאזורים הפגועים בעור.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

7.פפאיה

פפאיה הוא מרכיב טבעי שיש בו יתרונות נקה ומזינים רבים לעור.הוא ארוז בוויטמין A וחומרים מזינים אחרים שיכולים לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש בפפאיה כתרופה להבהרת טבעית, פשוט מעיסים פפאיה בשלה ומורחים אותה ישירות על אזורי העור המושפעים.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

8.מסכת מלפפון וכורכום

מלפפון וכורכום הם שניהם מרכיבים טבעיים שיש להם יתרונות נקה ומזינים רבים עבורעור.בשילוב יחד הם יכולים לעזור להפחית את הפיגמנטציה ואפילו מחוץ לגוון העור.כדי להשתמש בתרופה זו בהבהרה טבעית, פשוט ערבבו כפית אבקת כורכום עם מספיק מיץ מלפפונים כדי ליצור משחה.מרחו את העיסה על אזורי העור המושפעים והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

<

הסעדים של סבתא להבהרת פיגמנטציה

פיגמנטציה היא בעיה שכיחה ואנשים רבים משתמשים במוצרים שונים כדי להבהיר אותה.עם זאת, לסבתות, שקיימות דורות, יש סעדים סודיים משלהם להבהיר פיגמנטציה.להלן 14 תרופות ביתיות הפופולריות בין כל הגילאים:

1.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי המסייע בהאלת הפיגמנטציה.זהו מקור נהדר של נוגדי חמצון המסייעים להפחתת הפיגמנטציה, וגם מסייע לשמור על לחות העור וגמיש.אלוורה ניתן להשתמש בצורה של מסכה, או שניתן ליישם אותה ישירות על העור.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה טבעית נהדרת להבהרת הפיגמנטציה.הוא מכיל חומצת לימון המסייעת בהאיר העור ולהפחתת הפיגמנטציה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם דבש ולהפעיל על העור כמסיכה.

3.מלפפון

מלפפון הוא מרכיב טבעי נהדר להבהרת פיגמנטציה.זה עוזר להפחתת הפיגמנטציה וגם לשמור על העור לחות ורענן.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או בצורה של מסכה.

4.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מרכיב טבעי מצוין המסייע בהאלת הפיגמנטציה.הוא מכיל חומצה לאורית המסייעת להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייעת לשמור על לחות העור וגמישה.ניתן ליישם שמן קוקוס ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור מסכה.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מרכיב טבעי נהדר המסייע בהאלת הפיגמנטציה.זה עוזר להפחתת הפיגמנטציה וגם עוזר לשמור על התייבשות העור ורענון.ניתן ליישם סודה לשתייה ישירות על העור או בצורה של מסכה.

6.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע להפחתת הפיגמנטציה.הוא מכיל ויטמינים ומינרלים המסייעים בהפחתת הפיגמנטציה וגם מסייעים לשמור על לחות העור ורענן.ניתן ליישם מיץ תפוחי אדמה ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים להכנת מסכה.

7.מיץ עגבניות

מיץ עגבניות הוא עוד מרכיב טבעי נהדר המסייע בהאלת הפיגמנטציה.הוא מכיל ליקופן המסייע להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייע לשמור על לחות העור וגמיש.ניתן ליישם מיץ עגבניות ישירות על העור או בצורה של מסכה.

8.דבש

דבש הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע להפחתת הפיגמנטציה.הוא מכיל נוגדי חמצון המסייעים להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייע לשמור על לחות העור ורענן.ניתן ליישם דבש ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים לייצור מסכה.

9.כורכום

כורכום הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע בהאלת הפיגמנטציה.הוא מכיל כורכומין המסייע בהפחתת הפיגמנטציה וגם מסייע לשמור על לחות העור וגמיש.ניתן ליישם כורכום ישירות על העור או בצורה של מסכה.

10.יוגורט

יוגורט הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע להפחתת הפיגמנטציה.הוא מכיל חומצה לקטית המסייעת להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייעת לשמור על לחות העור ורענון.ניתן ליישם יוגורט ישירות על העור או בצורה של מסכה.

11.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע בהאלת הפיגמנטציה.הוא מכיל חומצה אצטית המסייעת להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייעת לשמור על לחות העור וגמיש.ניתן ליישם חומץ תפוחים ישירות על העור או בצורה של מסכה.

12.פפאיה

פפאיה הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע להפחתת הפיגמנטציה.הוא מכיל פפאין המסייע בהפחתת הפיגמנטציה וגם עוזרשמור על העור לחות ורענן.ניתן ליישם פפאיה ישירות על העור או בצורה של מסכה.

13.חלב

חלב הוא מרכיב טבעי נהדר המסייע להבהיר פיגמנטציה.הוא מכיל חומצה לקטית המסייעת להפחתת הפיגמנטציה וגם מסייעת לשמור על לחות העור וגמישה.ניתן ליישם חלב ישירות על העור או בצורה של מסכה.

14.סַנְדָל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן