דף הבית » תרופות סבתא » הברקת עור – 23 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ולחמימות

הברקת עור – 23 הסעדים של סבתא שכדאי לדעת ולחמימות

מהי הברקת עור?

הבהרת עור היא הליך קוסמטי שמטרתו להפוך את העור לצבע בצבעו על ידי הפחתת כמות המלנין, הפיגמנט המעניק לעור את צבעו.זה ידוע גם בשם הלבנת עור, הלבנת עור או התבהרות עור.הבהרת עור משמשת לרוב לטיפול במצבים מסוימים כמו כתמי גיל, מלזמה והפרעות היפר -פיגמנטציה אחרות.זה יכול לשמש גם לשיפור המראה הכללי של העור.

23 הסעדים של סבתא להבהרת עור

להלן 23 מהתרופות הפופולריות והיעילות ביותר של סבתא להבהרת עור:

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא תרופה מעולה להבהרת עור.הוא עשיר בוויטמין C וחומצת לימון, המסייעים לדעוך כתמים כהים ופגמים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מיץ לימון עם דבש ומרחי אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה פופולרית נוספת להבהרת עור.הוא מכיל אנזימים טבעיים המסייעים להבהיר את העור ולהפחית כתמים כהים.אתה יכול למרוח ג’ל אלוורה טריים ישירות על העור או לערבב אותו עם דבש ולהחיל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי מעולה שיכול לעזור להבהיר את העור ולהפחית כתמים כהים.פשוט לעסות כמה טיפות שמן קוקוס לעור ולהשאיר אותו במשך 10-15 דקות.יש לשטוף במים קרירים ולחזור על התהליך פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.פפאיה

פפאיה הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.פשוט מועכים פפאיה בשלה למעיסה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

5.עגבנייה

עגבנייה היא תרופה טבעית נוספת להבהרת עור.הוא מכיל ליקופן, המסייע להפחתת כתמים אפלים ופגמים.פשוט מועכים עגבנייה בשלה לעיסה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

6.דבש

דבש הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.כל שעליך לעשות הוא לערבב דבש עם כמה טיפות מיץ לימון ומרחי אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

7.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.כל שעליך לעשות הוא לערבב שיבולת שועל עם דבש ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

8.חלב

חלב הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלב עם דבש ומרחי אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

9.מלפפון

מלפפון הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.פשוט מועכים מלפפון למעיסה ולהחיל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

10.כורכום

כורכום הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כורכום עם דבש ולהחיל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

11.קמח אורז

קמח אורז הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.פשוט מערבבים קמח אורז עם דבש ומרחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

12.קמח גרם

קמח גרם הוא מברר עור טבעי המסייע להפחתת כתמים כהים ופגמים.פשוט מערבבים קמח גרם עם דבש ומרחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ואז שטפו במים קרירים.

13.סנדלווד

סנדל

חלק 2: מרכיבים טבעיים להבהרת עור

בחלק זה נחקור כמה מהמרכיבים הטבעיים ששימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להשיג SK קל יותרפנימה מאלוורה ועד אלמוג, מרכיבים אלה שימשו בסעדים של סבתא כדי לעזור בשיפור גוון העור.בואו נסתכל על כמה מהמרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר להבהרת העור.

אלוורה

אלוורה היא אחד המרכיבים הפופולריים והמוכרים ביותר להבהרת עור.הוא מכיל אנזימים טבעיים המסייעים להפחתת דלקת ולקידום מחזור תאים, שיכול לעזור להבהיר את העור.אלוורה ניתן להשתמש בצורת ג’ל או מיץ, אותם ניתן ליישם ישירות על העור כדי לעזור להבהיר כתמים כהים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא מרכיב טבעי פופולרי נוסף להבהרת עור.זוהי אסטראנטית טבעית ומכילה חומצת לימון, שיכולה לעזור להבהיר את העור.ניתן ליישם מיץ לימון ישירות על העור או להוסיף על מסכת פנים לקבלת אפקט מקסימלי.

כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק ויכול לעזור להפחית את הדלקת ולהבהיר את העור.ניתן להשתמש בו בצורה של משחה, שניתן ליישם ישירות על העור.ניתן להשתמש בכורכום גם במסכות פנים וטונרים כדי לעזור להבהיר את העור.

אלמוג

סנדלווד הוא מרכיב פופולרי נוסף להבהרת עור.זה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיפוייות, שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות ולהבהיר כתמים כהים.ניתן להשתמש בסנדלווד בצורת משחה, שניתן ליישם ישירות על העור.

יוגורט

יוגורט הוא מרכיב להבהיר עור טבעי שניתן להשתמש בו במגוון דרכים.הוא מכיל חומצה לקטית, שיכולה לעזור לפילוף את העור ולהפחית כתמים כהים.ניתן להשתמש ביוגורט בצורה של מסיכת פנים או להוסיף לחומרים אחרים להבהרת עור לצורך השפעה מקסימאלית.

דבש

דבש הוא חומר חומש טבעי, מה שאומר שהוא עוזר למשוך לחות לעור.הוא מכיל גם אנזימים טבעיים שיכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את גוון העור.ניתן להשתמש בדבש בצורה של מסיכת פנים או להוסיף לחומרים אחרים להבהרת עור לצורך השפעה מקסימאלית.

מסקנה

הברקת עור היא נוהג פופולרי וסבתות משתמשות במרכיבים טבעיים כדי לעזור להשיג עור בהיר יותר במשך מאות שנים.החל מאלוורה ועד דבש, מרכיבים טבעיים אלה יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את גוון העור.עם זאת, חשוב לזכור להשתמש במרכיבים אלה בצורה נכונה ובזהירות, מכיוון שחלקם עלולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם באופן שגוי.

שאלות נפוצות

  • מהם כמה מרכיבים טבעיים להבהרת עור?
    חלק מהמרכיבים הטבעיים הפופולריים ביותר להבהרת עור הם אלוורה, מיץ לימון, כורכום, אלמוג, יוגורט ודבש.li>
  • האם רכיבים להבהרת עור יכולים לגרום לגירוי בעור?
    כן, חלק מהמרכיבים להבהרת עור עלולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם בצורה לא נכונה.חשוב להשתמש במרכיבים אלה בזהירות ולעקוב אחר ההוראות על האריזה.

לסיכום, הברקת עור היא נוהג פופולרי וסבתות משתמשות במרכיבים טבעיים כדי לעזור להשיג עור בהיר יותר במשך מאות שנים.עם זאת, חשוב לזכור להשתמש במרכיבים אלה בצורה נכונה ובזהירות, מכיוון שחלקם עלולים לגרום לגירוי בעור אם משתמשים בהם באופן שגוי.למידע נוסף על הברקת עור, תוכלו לקרוא עוד על כך כאן .

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן