דף הבית » תרופות סבתא » מקומות גיל – 15 תרופות של סבתא איכותית וריפוי
dedaddeddaa dddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaaddaa ddad

מקומות גיל – 15 תרופות של סבתא איכותית וריפוי

מהם כתמי גיל ואיך הסעדים של סבתא יכולים לעזור?

כתמי גיל, הידועים גם בשם כתמי שמש, כתמי כבד או עדשים סולאריות, הם כתמים שטוחים, חומים או שחורים על העור.בדרך כלל הם מופיעים באזורים בגוף שנחשפו לשמש במשך תקופות ממושכות, כמו הפנים, הידיים והזרועות.כתמי גיל אינם מזיקים ואינם סימן לסרטן העור, אך הם יכולים להיות מכוערים ואנשים עשויים לרצות להפחית את המראה שלהם.למרבה המזל, ישנם מגוון תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן כדי להפחית את המראה של כתמי גיל.הסעדים של סבתא, שהם טיפולים מסורתיים שהועברו לאורך הדורות, יכולים להיות יעילים במיוחד.

15 הסעדים של סבתא להפחתת כתמי גיל

1.שמן קיק

שמן קיק הוא שמן טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור.הוכח כי הוא מפחית את המראה של כתמי גיל כאשר הוא מיושם באופן אקטואלי על האזור המושפע.כדי להשתמש בשמן קיק על כתמי גיל, החל כמה טיפות ישירות על המקום ועסה אותו בעדינות.השאר אותו על לילה ושטוף אותו בבוקר.חזור על תהליך זה כל יום במשך מספר שבועות עד שתתחיל לראות תוצאות.

2.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור כמו כוויות שמש וכתמי גיל.יש לו תכונות מרגיעות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של כתמי גיל.כדי להשתמש באלוורה על כתמי גיל, החל שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל כתמי גיל.נראה כי הוא מסייע בהפחתת המראה של כתמי גיל על ידי דהייה בשינוי צבע.כדי להשתמש בחומץ תפוחים למקומות גיל, ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי גיל.זה נחשב לפעול על ידי דהיית השינוי והבהרת העור.כדי להשתמש במיץ לימון למקומות גיל, מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

5.מיץ בצל

מיץ בצל שימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל כתמי גיל.נראה כי הוא מסייע בהפחתת המראה של כתמי גיל על ידי דהייה בשינוי צבע.כדי להשתמש במיץ בצל למקומות גיל, מערבבים חלקים שווים מיץ בצל ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

6.כורכום

כורכום הוא עשב טבעי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבי עור, כולל כתמי גיל.נראה כי הוא מסייע בהפחתת המראה של כתמי גיל על ידי דהייה בשינוי צבע והבהרת העור.כדי להשתמש בכורכום לנקודות גיל, מערבבים חלקים שווים אבקת כורכום ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

7.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי גיל.זה נחשב לפעול על ידי דהיית השינוי והבהרת העור.כדי להשתמש במיץ תפוחי אדמה למקומות גיל, מערבבים חלקים שווים תפוח אדמה JUICE ומים בקערה.מרחו את התערובת על האזור הפגוע בכדור כותנה והשאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים קרירים.חזור על תהליך זה מספר פעמים בשבוע עד שתתחיל לראות תוצאות.

8.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שמן טבעי שיש לו

מה גורם לנקודות גיל?

כתמי גיל נגרמים כתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש.ככל שאנו מתבגרים, תאי העור מייצרים שפע של מלנין, שהוא הפיגמנט המעניק לעור את צבעו.יותר מדי מלנין יכול לגרום לאזורי העור להיות כהים יותר, המכונה גם היפר -פיגמנטציה.כתמי גיל ידועים גם בשם כתמי שמש, כתמי כבד ועדשים סולאריים.

15 תרופות של סבתא איכותית וריפוי לנקודות גיל

1.שמן קיק

שמן קיק ידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות ונוגדי חמצון, מה שהופך אותו לדרך נהדרת להפחית את המראה של כתמי גיל.לשימוש, פשוט החל כמה טיפות של שמן קיק ישירות על האזור הנגוע ועסה אותו עד שהוא נספג.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת למקומות גיל שניתן להשתמש בהם באופן אקטואלי.כל שעליך לעשות הוא לערבב חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים, ומרחי אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

3.מיץ בצל

למיץ בצל יש תכונות נוגדות חמצון ואנטיבקטריאליות המסייעות להפחתת המראה של כתמי גיל.לשימוש, פשוט חתוך בצל טרי לשניים ושפשף אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

4.מיץ לימון

מיץ לימון ידוע בתכונות ההלבנה הטבעיות שלו, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת למקומות גיל.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מיץ לימון עם מים ומרחי אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

5.אלוורה

אלוורה ידועה בתכונות הריפוי והאנטי דלקתיות שלה, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע והשאיר אותה למשך 15 דקות לפני השטיפה.

6.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה הוא תרופה טבעית נוספת למקומות גיל.לשימוש, פשוט חתוך תפוח אדמה לשניים ושפשף אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

7.כורכום

כורכום ידוע בתכונותיו הנוגדי החמצון והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.החל את העיסה ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

8.מיץ מלפפון

מיץ מלפפונים ידוע בתכונות הקירור והמרגיעים שלו, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת למקומות גיל.לשימוש, פשוט חתוך מלפפון לשניים ושפשף אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

9.יוגורט

יוגורט ידוע בתכונות הלחות והריפוי שלו, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של יוגורט רגיל ישירות לאזור הפגוע והשאיר אותה דולקת למשך 15 דקות לפני השטיפה.

10.חלב

חלב ידוע בתכונות הלחות והמתארים על העור שלו, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות חלב עם דבש ומורחים אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

11.דבש

דבש ידוע בתכונותיו האנטיבקטריאליות והריפוי, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מרחי שכבה דקה של דבש גולמי ישירות על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו.

12.פפאיה

פפאיה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות ומאוררות עור, מה שהופך אותו לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מועכים פפאיה בשלה על משחה והחל אותה ישירות על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני ששטיפתו.

13.שמנים אתרים

שמנים אתריים, כאלהכבנדר ורוזמרין, ידועים בתכונותיו מאוררות העור, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת עבור כתמי גיל.לשימוש, פשוט מערבבים כמה טיפות שמן אתרי עם שמן נשא, כזה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן