דף הבית » תרופות סבתא » פיגמנטציה לפנים – 19 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ובטוח
dadddedaddadd dcdadaddd  ddaadaddaddaa dadc daddaad dcddda

פיגמנטציה לפנים – 19 התרופות של סבתא לטיפול מהיר ובטוח

התמודדות עם פיגמנטציה לפנים: 19 תרופות של סבתא לטיפול מהיר ובטוח

פיגמנטציה לפנים היא מצב עור נפוץ, שחווים אנשים רבים ברחבי העולם.זה יכול להיגרם על ידי גנטיקה, שינויים הורמונליים, חשיפה לשמש, גיל או מגוון רחב של גורמים אחרים.החדשות הטובות הן שבדרך כלל מדובר במצב הניתן לטיפול.להלן סקירה של 19 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא לטיפול בפיגמנטציה לפנים במהירות ובבטיחות.

1.מיץ לימון טרי

מיץ לימון הוא תרופה ביתית פופולרית לטיפול בפיגמנטציה לפנים בגלל תכונות ההלבנה הטבעיות שלה.כל שעליכם לעשות הוא לערבב מיץ לימון טרי עם מעט מים, ולמרוח אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.

2.עיסת עגבניות

עגבנייה ארוז בתכונות לייר עור, והיא תרופה טבעית יעילה לטיפול בפיגמנטציה לפנים.כל שעליכם לעשות הוא לרסק עגבנייה כדי לקבל את העיסה שלה, ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות ואז שטפו במים קרירים.

טיפ: אם יש לך עור רגיש, אתה יכול להוסיף קצת דבש לעיסת העגבניות לקבלת אפקט מרגיע במיוחד.

3.חלב חמאה

חלב חמאה הוא חומר הלבנה טבעי שניתן להשתמש בו לטיפול בפיגמנטציה לפנים.כל שעליכם לעשות הוא להחיל אותו ישירות על האזור המושפע, ולהשאיר אותו למשך 15 דקות.ואז שוטפים במים קרירים.

4.מלפפון

מלפפונים מכילים תכונות לייר עור טבעיות, וניתן להשתמש בהן לטיפול בפיגמנטציה של הפנים.כל שעליכם לעשות הוא לרסק מלפפון ולהחיל אותו ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.

5.אלוורה

אלוורה הוא חומר לייר עור טבעי, וניתן להשתמש בו לטיפול בפיגמנטציה לפנים.כל שעליכם לעשות הוא למרוח כמה ג’ל אלוורה שחולץ טרי ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.

6.קליפות תפוז

פילינגים כתומים הם תרופה טבעית לייר עור, וניתן להשתמש בהן לטיפול בפיגמנטציה לפנים.כל שעליכם לעשות הוא לרסק כמה פילינגים תפוזים לעיסה, ולהחיל אותה ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.

תרופות ביתיות לפיגמנטציה לפנים

פיגמנטציה לפנים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים כמו נזק לשמש, חוסר איזון הורמונלי ואפילו גנטיקה.למרבה המזל, ישנם תרופות ביתיות רבות ששימשו לדורות כדי לסייע בהפחתת פיגמנטציה לפנים.להלן 19 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך לטפל בפיגמנטציה לפנים במהירות ובבטיחות.

1.אלוורה

אלוורה היא תרופה נהדרת לפיגמנטציה לפנים.הוא מכיל תכונות ריפוי אנטי דלקתיות וריפוי עור המסייעות להפחתת המראה של כתמים כהים.אתה יכול למרוח אלוורה ישירות על העור, או להוסיף אותו על מסיכת פנים.

2.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומר להבהרת עור טבעי שיכול לעזור להפחית את הופעת הפיגמנטציה של הפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כמה טיפות מיץ לימון עם מים ומרחי אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה.

3.מיץ תפוחי אדמה

מיץ תפוחי אדמה עשיר בוויטמין C המסייע בהפחתת המראה של כתמים כהים.פשוט מגררים תפוח אדמה ומוציאים את המיץ.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

4.סנדלווד ורוזוווווווווווווווווווווווווווי כן

סנדלווד ומי רודים הם שילוב נהדר להבהרת פיגמנטציה לפנים.מערבבים יחד כמה טיפות של שמן אלמוג עם כפית אחת של מי ורדים ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

5.כורכום ודבש

כורכום ודבש הם שניהם מרכיבים חזקים שיכולים לעזור להפחית את המראה של כתמים כהים.מערבבים יחד כפית אחת של אבקת כורכום עם שתי כפות דבש ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו ל 15-20 דקות לפני השטיפה.

6.מלפפון ויוגורט

מלפפון ויוגורט נהדרים שניהם להבהרת פיגמנטציה לפנים.פשוט מערבבים יחד כפית אחת של מיץ מלפפונים עם כפית יוגורט אחת ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים קרים.

7.מי אורז

מי אורז הם תרופה מצוינת לפיגמנטציה לפנים.פשוט משרים קומץ אורז במים למשך 10-15 דקות ואז מסננים את הנוזל.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא מעצבן טבעי המסייע להפחתת המראה של כתמים כהים.כל שעליך לעשות הוא לערבב כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

9.פפאיה

פפאיה היא תרופה נהדרת לפיגמנטציה לפנים.פשוט מועכים פפאיה בשלה ולהחיל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

10.מלפפון ומיץ לימון

מלפפון ומיץ לימון נהדרים להפחתת המראה של כתמים כהים.פשוט מערבבים יחד כפית אחת של מיץ מלפפונים עם כפית מיץ לימון ומורחים אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

11.עגבנייה ודבש

עגבנייה ודבש נהדרים שניהם להבהרת פיגמנטציה לפנים.פשוט מערבבים יחד כפית אחת של מיץ עגבניות עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

12.חלב ודבש

חלב ודבש נהדרים שניהם להבהרת פיגמנטציה לפנים.כל שעליך לעשות הוא לערבב יחד כפית חלב אחת עם כפית דבש אחת ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

13.אבוקדו ודבש

אבוקדו ודבש נהדרים להפחתת המראה של כתמים כהים.פשוט מועכים אבוקדו ומערבבים אותו עם כפית דבש אחת.החל אותו על האזור המושפע והשאיר אותו למשך 15-20 דקות לפני השטיפה.

14.שמן קוקוס ומיץ לימון

שמן קוקוס ומיץ לימון נהדרים שניהם להבהרת פיגמנטציה לפנים.פשוט מערבבים יחד כפית אחת של שמן קוקוס

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן