דף הבית » תרופות סבתא » כתמי אקנה – 23 תרופות סבתא בטוחות ולא מרשם

כתמי אקנה – 23 תרופות סבתא בטוחות ולא מרשם

כתמי אקנה – 23 תרופות סבתא בטוחות ולא מרשם
אקנה הוא מצב עור שכיח המשפיע על אחוז גדול מהאוכלוסייה.זה יכול לגרום לאדמומיות, לגירוי ויכול לנוע בין עדין לחמור.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את המראה של אקנה, וחלקם שימשו במשך מאות שנים.כאן נסתכל על 23 מהתרופות היעילות ביותר ללא מרשם לאקנה.

מיץ לימון
מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור בעזרת ספוגית כותנה או לערבב במים ולהפעיל כשטיפת פנים.מיץ לימון עשיר גם בוויטמין C, שידוע כמסייע בהפחתת הדלקת.

דבש
דבש הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה גם אנטיבקטריאלי ויכול לעזור להרוג את החיידקים העלולים לגרום לאקנה.ניתן ליישם דבש ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו שיבולת שועל או יוגורט.

חומץ תפוחים
חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להחזיר את יתרת החומציות של העור, שיכול לעזור להפחית את הדלקת.יש לדלל חומץ תפוחים במים ולהפעיל על העור בעזרת כדור כותנה.

אבקת סודה לשתייה
סודה לשתייה היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת וניתן לערבב עם מים ליצירת משחה ומוחל ישירות על העור.

קְוֵקֶר
שיבולת שועל היא פילינג טבעי ויכולה לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן לערבב את שיבולת שועל עם דבש ולהחיל ישירות על העור או משמש כמסיכת פנים.

מלפפון
מלפפון הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם מלפפון ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו יוגורט או דבש.

עגבנייה
עגבנייה היא עיקרית טבעית ויכולה לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

אלוורה
אלוורה הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת.ניתן ליישם אלוורה ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו יוגורט או דבש.

שמן עץ התה
שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הופעת האקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

לוז מכשפה
לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

שמן לבנדר
שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את הופעת האקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

H2 – תרופות טבעיות לאקנה
שום
שום הוא חיטוי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

תפוח אדמה
תפוח אדמה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

הלבן של הביצה
חלבוני ביצה הם מעיקים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את המראה של אקנה.הם יכולים גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותם ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

יוגורט
יוגורט הוא פילינג טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזורלהפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

תה ירוק
תה ירוק הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את המראה של אקנה.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת וניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם מרכיבים אחרים כמו דבש או שיבולת שועל.

H2 – עצות וטיפים לשימוש בתרופות לסבתא
H3 – השתמש בתרופות טבעיות במשורה
חשוב לזכור שתרופות טבעיות

הגורמות לכתמי אקנה

כתמי אקנה נגרמים על ידי שילוב של גורמים, כמו הורמונים, חיידקים וגנטיקה.ההורמונים אחראים לייצור מוגבר של סבום, שהוא חומר שמנוני שיכול לחסום נקבוביות ולגרום לאקנה.לאחר מכן חיידקים יכולים להילכד בנקבוביות החסומות ולגרום לדלקת.גנטיקה יכולה גם למלא תפקיד בהתפתחות כתמי אקנה, מכיוון שאנשים מסוימים עשויים להיות מועדים יותר לפיתוח המצב מאשר אחרים.

23 תרופות סבתות בטוחות ולא מרשם עבור כתמי אקנה

ישנם מגוון של תרופות סבתא בטוחות ולא מרשם שניתן להשתמש בהן כדי לסייע בטיפול במקומות אקנה.תרופות טבעיות אלה יכולות לעזור להפחית את הדלקת והאודם הקשורים לאקנה, כמו גם לסייע בהפחתת הופעתם של פגמים.להלן 23 תרופות סבתא בטוחות ולא מרשם למקומות אקנה.

1.דבש וקינמון

ניתן לשלב דבש וקינמון ליצירת משחה שניתן ליישם על כתמי אקנה.העיסה יכולה לעזור להפחית דלקת ואדמומיות, כמו גם לסייע בהפחתת הופעתם של פגמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא בעל תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כטונר.

3.שמן עץ התה

לשמן עץ התה תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את החיידקים העלולים לגרום כתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף קרם או קרם.

4.אלוורה

אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף קרם או קרם.

5.מסכת לבנה ביצה

ניתן להשתמש בחלבוני ביצה ליצירת מסיכה שיכולה לעזור להפחית את מראה הפגמים.המסכה יכולה גם לעזור להפחית את הדלקת והאודם הקשורים לכתמי אקנה.

6.כורכום

לכורכום יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף קרם או קרם.

7.מיץ לימון

למיץ לימון יש תכונות אנטיבקטריאליות ומעוררות תכונות שיכולות לעזור להפחית את החיידקים העלולים לגרום לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כטונר.

8.מכשפה לוז

לוז המכשפה יש תכונות עיקריות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כטונר.

9.סודה לשתייה

לסודה לשתייה תכונות פילינג שיכולות לעזור להפחית את הופעתם של פגמים.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כקרצוף.

10.שיבולת שועל

ל- Oatmeal יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כקרצוף.

11.שמן קוקוס

לשמן הקוקוס יש תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף קרם או קרם.

12.שמן שקדים

לשמן השקדים תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף קרם או קרם.

13.שמן זית

שמן זית יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או להוסיף על קרם אותַחלִיב.

14.מלח אפסום

למלח Epsom יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כקרצוף.

15.מלפפון

למלפפון תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הדלקת הקשורה לכתמי אקנה.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לשמש כטונר.

16.כדור הארץ של פולר

לכדור הארץ של פולר יש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן