דף הבית » תרופות סבתא » כתמי עור – 12 תרופות סבתות ללא מרשם לרגיעה

כתמי עור – 12 תרופות סבתות ללא מרשם לרגיעה

מהם כתמי עור?

כתמי עור, הידועים גם בשם כתמי גיל, הם כתמי עור כהים שיכולים להופיע כאדם בגילאי.הם נגרמים כתוצאה מגידול במלנין, הפיגמנט המעניק לעור שלנו את צבעו.הם יכולים להיות בכל צורה או גודל ויכולים להיות ממוקמים בכל מקום בגוף.המקומות הנפוצים ביותר עבורם להופיע הם על הפנים, הידיים, הזרועות, הכתפיים והחזה.

12 תרופות סבתות ללא מרשם להרפיה

אם אתם מחפשים להירגע ולהקטין את המראה של כתמי עור, ישנם הרבה תרופות ללא מרשם שהועברו מדור לדור.להלן שתים עשרה מהתרופות הסבתות הפופולריות ביותר שעשויות לעזור לך למצוא הקלה ורגיעה:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם שמנים אתרים ליצירת שמן עיסוי מרגיע.

2.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור שונים.יש לו תכונות אנטי דלקתיות וגם אנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לכתמי עור.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית שניתן להשתמש בה לטיפול בכתמי עור.זהו מעיק, כלומר זה יכול לעזור להפחית את הדלקת ולייבש את העור.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אקונומיקה טבעית שיכולה לעזור להבהיר כתמי עור ואפילו לגוון עור.זהו גם מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הדלקת.

5.מלפפון

מלפפון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהבהיר את העור.זהו גם מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את המראה של כתמי עור.אתה יכול ליצור קרצוף פנים פשוט על ידי ערבוב סודה לשתייה עם מים ומריחתו על האזור הפגוע.

7.דבש

דבש הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.זהו גם מקור נהדר של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגן על העור מפני נזק.

8.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי עור מתים ולהפחית את המראה של כתמי עור.זהו גם מקור נהדר של נוגדי חמצון, שיכול לעזור להגן על העור מפני נזק.

9.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות מצוין ובעל תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי -פטריאליות.ניתן ליישם אותו ישירות על העור או לערבב עם שמנים אתרים ליצירת שמן עיסוי מרגיע.

10.יוגורט

יוגורט הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ולהבהיר את העור.זהו גם מקור נהדר לפרוביוטיקה, שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.

11.כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית עוצמתית שניתן להשתמש בה כדי להפחית את המראה של כתמי העור.זהו אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.

12.שמן שקדים

שמן שקדים הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית את מראה כתמי העור.זהו גם מקור נהדר לוויטמין E, שיכול לסייע בהגנה על העור מפני נזק.

טיפ ייחודי ומועיל

אחת הדרכים הטובות ביותר להפחתת המראה של כתמי העור היא ללבוש קרם הגנה מדי יום.קרם הגנה יכול לסייע בהגנה על העור מפני קרני ה- UV המזיקות של השמש ולהפחית את הסיכון לפגיעה בשמש, מה שעלול להפוך את כתמי העור לבולטים יותר.

תרופות ביתיות למקומות עור

כתמי עור יכולים להיות בעיה מעצבנת ולעיתים מביכה.אמנם קיימים מספר טיפולי מרשם ותרופות ללא מרשם, אך אנשים רבים מעדיפים למצוא תרופות טבעיות ללא מרשם למקומות העור שלהם.להלן שתים עשרה תרופות שאושרו על סבתא עבור כתמי עור ששימשו במשך מאות שנים.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחי תפוחים הוא מעצבן טבעי ש- cעזרה בהפחתת המראה של כתמי העור.זה גם עוזר לאזן את רמות החומציות של העור, מה שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי.לשימוש, פשוט מערבבים 1 כפית של חומץ תפוחים עם 2 כפיות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע בעזרת ספוגית כותנה.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

2.לימונים

לימונים הם חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר כתמי עור.כל שעליך לעשות הוא לחתוך לימון לשניים ולשפשף אותו ישירות על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.ניתן גם לערבב 1 כף מיץ לימון עם 2 כפות מים ולמרוח את התערובת על האזור הפגוע.

3.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.זה גם עוזר להרגיע את העור ולקדם ריפוי.לשימוש, פשוט החל ג’ל אלוורה טהור ישירות על האזור המושפע.אתה יכול גם לערבב 1 כף של ג’ל אלוורה עם 2 כפות דבש ולמרוח את התערובת על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

4.כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לכתמי עור.לשימוש, פשוט מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם 2 כפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 20 דקות לפני השטיפה במים חמים.

5.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.לשימוש, פשוט מערבבים 1 כפית סודה לשתייה עם 2 כפות מים ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.לשימוש, פשוט החל שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

7.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לכתמי עור.לשימוש, פשוט מערבבים כפית שמן עץ התה עם 2 כפיות מים ומורחים את התערובת על האזור הנגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

8.דבש

דבש הוא חומר הומטום טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.לשימוש, פשוט החל דבש ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

9.שום

שום הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגירוי הקשורים לכתמי עור.לשימוש, פשוט למחוק שן שום של שום ומרחי את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

10.מלפפון

מלפפון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.לשימוש, פשוט MASH מלפפון 1 והחל את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית את המראה של כתמי העור.לשימוש, פשוט החל מכשפות לוז ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.תפוח אדמה

תפוח אדמה הוא חומר הלבנה טבעי שיכול לעזור להבהיר כתמי עור.לשימוש, פשוט למחוק תפוח אדמה 1 והחל את הדבק ישירות על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסקנה

כתמי עור

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן