דף הבית » תרופות סבתא » קשקשים על הקרקפת – 11 תרופות עממיות פופולריות בין כל הגילאים ואורגניים
dadadadaddd dadc ddadadadadaa  daadaddaddaa dadededddaa daddaddc

קשקשים על הקרקפת – 11 תרופות עממיות פופולריות בין כל הגילאים ואורגניים

קשקשים: 11 תרופות עממיות פופולריות בין כל הגילאים
Dandruff מהווה מקור למבוכה עבור אנשים רבים במשך מאות שנים.אף על פי שישנם מספר שמפו וטיפולים אנטי-קשתיים שזמינים כיום, מאות שנים של ניסוי וטעייה הביאו להתפתחות תרופות עממיות שעדיין פופולריות כיום בקרב אנשים בכל הגילאים.להלן 11 תרופות עממיות שהן שיטות מנוסות ואמויות להתמודדות עם קשקשים.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר לטיפול בקשקשים.זה נחשב לעבוד על ידי מניעת הפטרייה העלולה לגרום לקשקשים לגדול.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם מים חלק אחד והמרחו את התערובת על הקרקפת שלכם.תן לזה לשבת רבע שעה ואז לשטוף אותו במים חמים.

זרעי חילבה

על פי ההערכה, זרעי חילבה הם תרופה טבעית עבור קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, משרים שתי כפות של זרעי חילבה במים בן לילה.בבוקר, טוחנים את הזרעים לעיסה ומורחים אותה על קרקפתכם.השאירו אותו למשך חצי שעה, ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו כף שמן קוקוס ועסה אותה לקרקפת.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חמש טיפות של שמן עץ התה עם שתי כפות שמן קוקוס ועיסו את התערובת לקרקפת.השאירו אותו למשך חצי שעה, ואז שטפו אותו במים חמים.

אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה ועסה אותו לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, החל יוגורט רגיל על קרקפתך והשאיר אותה על חצי שעה.ואז יש לשטוף אותו במים חמים.

מיץ לימון

מיץ לימון הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות מיץ לימון עם שתי כפות מים ומרחו את התערובת על הקרקפת שלכם.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות סודה לשתייה עם שתי כפות מים ומורחים את התערובת על הקרקפת.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן נם

שמן נם הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים שתי כפות שמן נים עם שתי כפות שמן קוקוס ועסה את התערובת לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, מועכים שתי שיני שום ומורחים את הדבק על קרקפתך.השאירו אותו למשך רבע שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, חיממו שתי כפות שמן זית ועסה אותה לקרקפת שלך.השאירו אותו למשך שעה ואז שטפו אותו במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש באחד מהתרופות העממיות הללו, הקפד להשתמש בהם במתינות.יותר מדי מכל אחד מהתרופות הללו יכול להוביל לקרקפת שמנונית מדי או לריח לא נעים.עדיף להשתמש בהם לא יותר מפעם או פעמיים בשבוע.

לסיכום, קשקשים יכולים להוות מקור למבוכה ותסכול עבור אנשים רבים.אמנם קיימים מספר שמפו וטיפולים אנטי-קשתיים, אך גם תרופות עממיות יכולות להיות יעילות.החל מחומץ תפוחים לשמן זית, 11 תרופות עממיות אלה שימשו במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את קשקשים.משמש במתינות, תרופות אלה יכולות להיות דרך יעילה וטבעית לנהל קשקשיםf.

תרופות עממיות עבור קשקשים

קשקשים יכולים להיות בעיה מביכה שעלולה להיות קשה לטיפול.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות עממיות המשמשות במשך מאות שנים לטיפול בקשקשים.תרופות אלה בדרך כלל זולות, קלות להכנה, והן פופולריות בין כל הגילאים.להלן 11 תרופות עממיות שיכולות לעזור בטיפול בקשקשים.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עממית פופולרית למגוון מצבי עור, כולל קשקשים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש בחומץ תפוחים עבור קשקשים, מערבבים חומץ חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא עוד תרופה עממית פופולרית עבור קשקשים.זה עוזר לפילינג את הקרקפת, הסרת הצטברות תאי עור מתים.כדי להשתמש בסודה לשתייה עבור קשקשים, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים אחת.מרחו את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס עשיר בחומצות שומן ובעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש בשמן קוקוס עבור קשקשים, לעסות כמות קטנה לקרקפת ולהשאיר אותו דולק למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עוד תרופה עממית פופולרית עבור קשקשים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש במיץ לימון לקשקשים, מערבבים כף מיץ לימון עם כוס מים אחת.מרחו את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.שמן זית

שמן זית עשיר בחומצות שומן ובעל תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש בשמן זית לקשקשים, לעסות כמות קטנה לקרקפת ולהשאיר אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

6.שמן עץ התה

בשמן עץ התה תכונות נגד פטריות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש בשמן עץ התה לקשקשים, מערבבים כמה טיפות של השמן עם כוס מים אחת.מרחו את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

7.אלוורה

אלוורה היא תרופה עממית פופולרית למגוון מצבי עור, כולל קשקשים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש ב- Aloe Vera עבור קשקשים, מערבבים ג’ל אלוורה חלק אחד עם מים חלק אחד והחל אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

8.מכשפה לוז

Hitch Hazel הוא תרופה עממית פופולרית למגוון מצבי עור, כולל קשקשים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש במכשפות לוז עבור קשקשים, מערבבים לוז מכשפה חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותם על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

9.שמן נים

לשמן NEEM יש תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש ב- Neem Oil עבור קשקשים, לעסות כמות קטנה לקרקפת ולהשאיר אותו במשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

10.שום

שום הוא תרופה עממית פופולרית למגוון מצבי עור, כולל קשקשים.יש לו תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הצטברות השמרים בקרקפת.כדי להשתמש בשום לקשקשים, מערבבים מיץ שום חלק אחד עם מים חלק אחד ומורחים אותו על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

11.יוגורט

יוגורט הוא תרופה עממית פופולרית למגוון מצבי עור, כולל קשקשים.זה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן