דף הבית » תרופות סבתא » טיפול בקשקשים – 10 תרופות של סבתא המומלצות ומתקבלים ברחבי העולם
dddaddc ddadadadaddd  daadaddaddaa dadc daddaad ddeddedcdad

טיפול בקשקשים – 10 תרופות של סבתא המומלצות ומתקבלים ברחבי העולם

מה זה קשקשים?

קשקשים הוא מצב קרקפת נפוץ הנגרם כתוצאה מהצטברות עור מת בקרקפת.זה יכול לגרום לגרד, מתקלף ויובש של הקרקפת.קשקשים בדרך כלל שפירים, אך זה יכול להיות מביך ולא נוח.למרבה המזל, ישנם מספר טיפולים העומדים לרשותם העוזרים להקל על הסימפטומים של קשקשים.

הסעדים של סבתא לטיפול בקשקשים

התרופות של סבתא שימשו במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל קשקשים.להלן 10 סעדים של סבתא המומלצים ומתקבלים ברחבי העולם לטיפול בקשקשים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שידוע כמפחית דלקת והתרופפות הקרקפת.כדי להשתמש בו, עיסו כמות קטנה של שמן קוקוס על קרקפתכם והשאירו אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

2.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שלושה חלקים מים והחל אותו על הקרקפת שלך.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שטפו אותו.

3.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור בהסרת תאי העור המתים הגורמים לקשקשים.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית סודה לשתייה עם מספיק מים כדי ליצור משחה.לעסות את העיסה על קרקפתך ולהשאיר אותה לפחות 10 דקות לפני שטיפתו.

4.מיץ לימון

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם שלושה חלקים מים ומרחו אותו על הקרקפת.השאירו אותו לפחות 30 דקות ואז שטפו אותו.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא אנטי פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמה טיפות שמן עץ התה עם מספיק מים כדי להכין משחה.לעסות את העיסה על קרקפתך ולהשאיר אותה לפחות 10 דקות לפני שטיפתו.

6.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים בקשקשים.כדי להשתמש בו, מערבבים כמות קטנה של ג’ל אלוורה עם מספיק מים בכדי ליצור משחה.לעסות את העיסה על קרקפתך ולהשאיר אותה לפחות 10 דקות לפני שטיפתו.

7.שום

שום הוא נוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, מועכים כמה שיני שום ומורחים אותו על קרקפתך.השאירו אותו לפחות 10 דקות לפני שטיפתו.

8.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, לעסות כמות קטנה של שמן זית בקרקפתך ולהשאיר אותו לפחות 30 דקות לפני שטיפתו.

9.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, החל שכבה דקה של יוגורט רגיל על הקרקפת שלך והשאיר אותה דולקת לפחות 10 דקות לפני השטיפה.

10.חילבה

חילבה הוא נוגד פטרייה טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לקשקשים.כדי להשתמש בו, משרים קומץ זרעי חילבה במים בן לילה ואז טוחנים אותם לעיסה.החל את העיסה על הקרקפת שלך והשאיר אותה לפחות 10 דקות לפני שטיפתו.

טיפ

טיפ: עדיף להשתמש בטיפולים אלה בשילוב עם שגרת טיפול בקרקפת טובה, כמו שמפו באופן קבוע ושימוש בשמפו עדין.זה יעזור במניעת הצטברות תאי עור מתים, שיכולים לתרום לקשקשים.

הסעדים של סבתא עבור קשקשים

קשקשים הוא מצב קרקפת מעצבן שיכול לגרום לגרד, מתקלף וגירוי.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם, אך אנשים מעדיפים לנסות תרופות טבעיות.סבתות העבירו תרופות לבית במשך מאות שנים, ורבות מהן עדיין רגילותיְוֹם.להלן 10 סעדים של סבתא לקשקשים שהומלצו והתקבלו ברחבי העולם.

1.מיץ לימון

מיץ לימון הוא אחד התרופות הוותיקות והיעילות ביותר עבור קשקשים.נחשב לסייע באיזון ה- pH של הקרקפת ולהפחית את צמיחת הפטרייה הגורמת לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלקים שווים מיץ לימון ומים ומורחים אותו על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים אותו במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא עוד תרופה ביתית פופולרית עבור קשקשים.נחשב לסייע באיזון ה- pH של הקרקפת, להפחית גירוד ולהפחית את כמות הפטרייה בקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים והחל אותו על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

3.שמן קוקוס

שמן קוקוס שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית קשקשים.זה נחשב לסייע בהפחתת גירוד, מתקלף וגירוי הנגרם על ידי קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט עיסוי כמה טיפות שמן קוקוס לקרקפת והשאיר אותו למשך 10 דקות.לשטוף עם מים חמים ושמפו אחר כך.

4.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שנחשב כמסייע בהפחתת גירוד והתקלפות הנגרמת על ידי קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כף מים אחת ומורחים אותה על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

5.שמן נים

שמן נם הוא נוגד פטרייתי טבעי שנחשב כמסייע בהפחתת צמיחת הפטרייה בקרקפת העלולה לגרום לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן נם עם כף מים אחת ומורחים אותה על קרקפתך.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שוטפים במים חמים.

6.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא עוד נוגד פטרייתי טבעי שנחשב כמסייע בהפחתת צמיחת הפטרייה בקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כף מים אחת ומורחים אותה על קרקפתך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא פילינג טבעי שיכול לעזור להפחית את כמות תאי העור המתים בקרקפת שיכולים לתרום לקשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם כף מים אחת ומורחים אותה על קרקפתך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

8.זרעי חילבה

זרעי חילבה הם נוגד פטרייה טבעי שנחשב כמסייע בהפחתת צמיחת הפטרייה בקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט ערבבו שתי כפות של זרעי חילבה עם כוס מים אחת ותנו לו לשבת לילה.מסננים את התערובת ומורחים אותה על הקרקפת.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

9.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי שנחשב לסייע בהפחתת גירוד והתקלפות הנגרמת על ידי קשקשים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט עיסוי כמה טיפות שמן זית לקרקפת שלך והשאיר אותה במשך 10 דקות.לשטוף עם מים חמים ושמפו אחר כך.

10.יוגורט

יוגורט הוא פרוביוטיקה טבעית שנחשבת לסייע בהפחתת צמיחת הפטרייה בקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים כוס אחת של יוגורט רגיל עם כף דבש אחת ומורחים אותה על הקרקפת שלך.השאירו אותו למשך 10 דקות, ואז שוטפים במים חמים.

מסקנה

עשרת הסעדים של סבתא אלה היו קשקשים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן