דף הבית » תרופות סבתא » קליפות קרקפת – 24 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומצוינות
dadcddaddaa dadadadadaa  daadaddaddaa daddaaddaa dedddadaddaa dd

קליפות קרקפת – 24 תרופות סבתות מבוססות חוויה ומצוינות

עור יפה – 24 התרופות של סבתא מבוססת חוויה לקליפות קרקפת

האם אתה רוצה עור יפה וזוהר?סבתות ברחבי העולם משתמשות בתרופות ביתיות משלהן במשך מאות שנים כדי לשמור על עור בריא ויפה.להלן 24 מהתרופות הטובות ביותר של קליפות הקרקפת שהועברו מסבתות.

מסכת שמן קוקוס לחות

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ועוזר למשוך לחות לעור.להכנת מסכת שמן קוקוס לחות, מערבבים חלקים שווים של שמן קוקוס ודבש.מרחו את התערובת על הקרקפת שלכם והשאירו אותה למשך 20 דקות.יש לשטוף במים חמים ולעקוב אחר מקלחת קרירה.

שמן מרווה ולבנדר

שמן מרווה ולבנדר הם שני שמנים אתרים הידועים בתכונות הריפוי והאנטי-דלקתיות שלהם.כדי ליצור תרופה לקליפת קרקפת, מערבבים יחד חלקים שווים של מרווה ושמן לבנדר.מרחי את התערובת על הקרקפת שלך ועסה אותה למספר דקות.השאר את השמן דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שמן רוזמרין ואשכוליות

שמן רוזמרין ושמן אשכוליות יש שניהם תכונות אנטי-חיפושיות ואנטי דלקתיות שהופכות אותם נהדרים לקליפות קרקפת.כדי ליצור תרופה, ערבבו חלקים שווים של שמן רוזמרין ושמן אשכוליות והמרחו אותו על קרקפתכם.לעסות אותו ולהשאיר אותו 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסיכת דבש ומלפפון

דבש ומלפפון הם שניהם אמהות עור טבעיות.להכנת מסכה, מערבבים יחד חלקים שווים של דבש ומלפפון.מרחי את המסכה על קרקפתך ותן לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפול בקרקפת אבוקדו ושמן קוקוס

אבוקדו ושמן קוקוס הם שניהם קרמי לחות טבעיים גדולים.כדי ליצור טיפול בקרקפת, מערבבים יחד חלקים שווים של אבוקדו ושמן קוקוס.מרחי את התערובת על הקרקפת שלך ועסה אותה למספר דקות.השאר את השמן דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

שטיפת חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא עיקרי טבעי ועוזר להוציא זיהומים מהקרקפת.כדי לשטוף, מערבבים יחד חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים.מרחו את התערובת לקרקפתכם ונותנים לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסכת שמן ביצה ושמן זית

ביצים עשירות בחלבונים ועוזרות להזין את הקרקפת.להכנת מסכה, מערבבים יחד חלמון ביצה אחד ושתי כפות שמן זית.מרחו את התערובת לקרקפתכם ונותנים לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מיץ לימון וטיפול בקרקפת שמן זית

מיץ לימון הוא עיקרי טבעי ועוזר לפנות זיהומים מהקרקפת.כדי ליצור טיפול בקרקפת, מערבבים יחד חלקים שווים של מיץ לימון ושמן זית.מרחי את התערובת על הקרקפת שלך ועסה אותה למספר דקות.השאר את השמן דולק למשך 30 דקות לפני השטיפה במים חמים.

מסכת יוגורט ואבוקדו

יוגורט הוא קרם לחות טבעי ועוזר לשמור על קרקפת לחות.להכנת מסכה, מערבבים יחד חלקים שווים של יוגורט ואבוקדו.מרחו את התערובת לקרקפתכם ונותנים לה לשבת 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.

טיפ ייחודי ומועיל

לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמש בתרופת קליפות קרקפת בכל שבוע אחר.זה יעזור לשמור על קרקפתך בריאה ונקייה מזיהומים.

סיכום

מאמר זה דן ב -24 תרופות לקליפות קרקפת שהועברו על ידי סבתות לדורות של משפחות.תרופות קליפות קרקפת אלה טבעיות וניתן להשתמש בהן לטיפול בבעיות קרקפת נפוצות כמו קשקשים, יובש וקרקפת מגרדת.תרופות אלה פשוטות להכנה ושימוש בהן, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולי קרקפת אחרים כדי לספק הקלה ושיפור בריאות הקרקפת.יתרה מזאת, המאמר דן בחשיבות השימוש במוצרים טבעיים הנטולי כימיקלים קשים, וכיצד פילומי קרקפת יכולים לעזור בפילינג קרקפת.

היתרונות של קליפות קרקפת

קליפות קרקפת הן דרך מצוינת לטפל במגוון בעיות קרקפת נפוצות, כמו קשקשים, יובש וקרקפת מגרדת.טיפולים אלה טבעיים וניתן להשתמש בהם בשילוב עם אחריםטיפולים לספק הקלה ושיפור בריאות הקרקפת.קליפת קרקפת מסייעת בהסרת תאי עור מתים, לכלוך ושמנים מהקרקפת.זה יכול לעזור לבטל את הנקבוביות ולהפחית את הדלקת, מה שיכול לעזור להפחית את קשקשים, יובש וקרקפת מגרדת.יתר על כן, קליפות קרקפת עוזרות לפילינג את הקרקפת, וקידום צמיחת שיער בריאה.

תרופות קליפות קרקפת

ישנם מספר רב של תרופות קליפות קרקפת שהועברו על ידי סבתות לדורות של משפחות.תרופות טבעיות אלה פשוטות להכנה ושימוש בהן, וניתן להשתמש בהן בשילוב עם טיפולים אחרים כדי לספק הקלה ושיפור בריאות הקרקפת.

1. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים הוא טיפול מצוין עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ושימוש כשטיפה לאחר השמפו.

2. סודה לשתייה: סודה לשתייה היא טיפול יעיל לקרקפת יבשה.מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפת ולהשאיר במשך 15 דקות לפני השטיפה.

3. שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא תרופה טבעית לקשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

4. מיץ לימון: מיץ לימון הוא טיפול נהדר בקשקשים.מערבבים חלק אחד מיץ לימון עם שני חלקים מים ושימוש כשטיפה לאחר השמפו.

5. שמן עץ התה: שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי והוא נהדר לטיפול בקרקפת מגרדת.מדללים כמה טיפות שמן עץ התה במים ושימוש כשטיפה לאחר השמפו.

6. אלוורה: אלוורה היא תרופה טבעית עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את הג’ל לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

7. שמן חוחובה: שמן חוחובה הוא תרופה טבעית לקשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

8. שמן נם: שמן נם הוא טיפול נהדר עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

9. שמן זית: שמן זית הוא תרופה טבעית לקשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

10. דבש גולמי: דבש גולמי הוא טיפול מצוין לקרקפת קשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את הדבש לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

11. יוגורט: יוגורט הוא טיפול נהדר עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את היוגורט לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

12. מיץ תפוחים: מיץ תפוחים הוא טיפול אפקטיבי עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.מערבבים חלק אחד מיץ תפוחים עם שני חלקים מים ושימוש כשטיפה לאחר השמפו.

13. לוז מכשפה: לוז מכשפה הוא טיפול נהדר עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.מערבבים חלק אחד לוז מכשפה עם שני חלקים מים ושימוש כשטיפה לאחר השמפו.

14. שמן קיק: שמן קיק הוא תרופה טבעית לקשקשים וקרקפת מגרדת.לעסות את השמן לקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

15. שום: שום הוא טיפול יעיל לקרקפת קשקשים וקרקפת מגרדת.מרסקים כמה שיני שום ומערבבים עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפת ולהשאיר 30 דקות לפני השטיפה.

16. ג’ינג’ר: ג’ינג’ר הוא טיפול נהדר עבור קשקשים וקרקפת מגרדת.מרסקים כמה חתיכות ג’ינג’ר ומערבבים עם כמה טיפות מים ליצירת משחה.לעסות את העיסה בקרקפת ולהשאיר הלאה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן