דף הבית » תרופות סבתא » ניקוי שורשי השיער – 20 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומבוסס על מרכיבים טבעיים

ניקוי שורשי השיער – 20 תרופות של סבתא לטיפול יעיל ומבוסס על מרכיבים טבעיים

שיער בריא מתחיל בשורשים בריאים.יש לטפל בזקיקי השיער שלה ולזקיקי השיער שלה אם אתה רוצה שיער יפה וחזק.לרוע המזל, לכלוך, חיידקים והצטברות כימית יכולים לגבות מחיר על זקיקי הקרקפת והשיער, מה שמוביל לשיער יבש, מקורזל ומשעמם.החדשות הטובות הן שיש הרבה תרופות טבעיות שניתן להשתמש בהן לניקוי שורשי השיער ולהחזיר את בריאותו.

במאמר זה נדון ב -20 סעדים של סבתא לטיפול יעיל ומבוסס על מרכיבים טבעיים.בעזרת טיפולים אלה אתה יכול לנקות בבטחה ובקלות את שורשי השיער שלך ולקבל את השיער הבריא והחזק שמגיע לך.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית פופולרית עבור חששות רבים של בריאות ויופי.זה יכול לעזור לנקות את הקרקפת, להסיר עודף שמן ולכלוך ולהחזיר את איזון ה- pH של הקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים אחת.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את התערובת במים קרירים ואז שמפו ומצב את שיערך כרגיל.

2.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מנקה טבעי יעיל שיכול לעזור בהסרת הצטברות עפר ושמן מהקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כף אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את התערובת במים קרירים ואז שמפו ומצב את שיערך כרגיל.

3.מיץ לימון ושמן קוקוס

מיץ לימון הוא מעמד טבעי שיכול לעזור בהסרת עודף שמן מהקרקפת ומזקיקי השיער.שמן קוקוס יכול לעזור להזין את הקרקפת ולהחזיר את איזון ה- pH הטבעי שלו.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד שתי כפות מיץ לימון ושתי כפות שמן קוקוס.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את התערובת במים קרירים ואז שמפו ומצב את שיערך כרגיל.

4.אלוורה

אלוורה הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להזין ולהתייבש את הקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כף אחת של ג’ל אלוורה וכף אחת של מים חמים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את התערובת במים קרירים ואז שמפו ומצב את שיערך כרגיל.

5.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי שיכול לעזור במאבק בחיידקים ופטריות בקרקפת.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים יחד כפית אחת של שמן עץ התה וכוס מים חמים.לעסות את התערובת לקרקפת שלך ולהשאיר אותה למשך 10 עד 15 דקות.יש לשטוף את התערובת במים קרירים ואז שמפו ומצב את שיערך כרגיל.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור שטיפולים טבעיים אינם תמיד חזקים מספיק כדי להילחם בסוגיות קרקפת קשות כמו קשקשים או קרקפת מגרדת.אם הקרקפת שלך זקוקה לטיפול אינטנסיבי יותר, חשוב להתייעץ עם רופא או טריכולוג מוסמך.

התרופות של סבתא לניקוי שורשי השיער

בימינו אנשים רבים מסתמכים על מוצרים שנקנו בחנות לניקוי שיערם, אך ישנם תרופות טבעיות רבות שסבתותינו משתמשות כבר מאות שנים.במאמר זה נחקור 20 תרופות של סבתא שונות לניקוי שורשי השיער, וכיצד ניתן להשתמש בהם לטיפול יעיל.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו כדי לנקות ולהזין את הקרקפת והשיער.זה עוזר להסיר לכלוך, שמן וזיהומים אחרים מהשיער והקרקפת.זה יכול גם לעזור להרים ולהזין את הקרקפת והשיער.לשימוש, מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על הקרקפת ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 עד 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לניקוי שורש השיער.זה עוזר לאזן את רמת החומציות של הקרקפת ולהסיר שמנים עודפים.To השתמש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם ארבעה חלקים מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

3.אלוורה

אלוורה הוא צמח טבעי הידוע בתכונות הריפוי הרבות שלו.ניתן להשתמש בו כדי להרגיע את הקרקפת ולהסיר לכלוך ושמנים מהשיער.לשימוש, מערבבים חלק אחד אלוורה עם שני חלקים מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

4.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו לניקוי הקרקפת ולהסרת עודפי שמנים.לשימוש, מערבבים כף אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

5.מיץ לימון

מיץ לימון הוא חומצה טבעית שיכולה לעזור להסיר לכלוך ושמנים מהקרקפת.לשימוש, מערבבים מיץ לימון חלק אחד עם ארבעה חלקים מים ומרחים את התערובת על הקרקפת.לעסות אותו ולהשאיר אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

הסעדים של סבתא נוספת לניקוי שורשי השיער

בנוסף לתרופות שהוזכרו לעיל, ישנם תרופות טבעיות רבות אחרות שניתן להשתמש בהן לניקוי הקרקפת ושורשי השיער.להלן כמה מהתרופות הפופולריות ביותר:

6.שמן זית

שמן זית הוא שמן טבעי שניתן להשתמש בו כדי לחות ולהזין את הקרקפת.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן זית על הקרקפת ועסה אותו. השאר אותו למשך 20 עד 30 דקות ואז שוטפים במים חמים.

7.יוגורט

יוגורט הוא מוצר טבעי שיכול לעזור לנקות את הקרקפת ולהסיר עודפי שמנים.לשימוש, מערבבים יוגורט חלק אחד עם שני חלקים מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

8.אבוקדו

אבוקדו הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו כדי להזין את הקרקפת והשיער.לשימוש, מועכים אבוקדו אחד ומורחים אותו על הקרקפת.לעסות אותו ולהשאיר אותו למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

9.דבש

דבש הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו כדי להזין את הקרקפת והשיער.לשימוש, מערבבים חלק אחד דבש עם ארבעה חלקים מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

10.חלמון ביצה

חלמון ביצה הוא מוצר טבעי שניתן להשתמש בו כדי להזין את הקרקפת והשיער.לשימוש, מערבבים חלמון ביצה אחת עם שתי כפות מים חמים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

11.שמן נים

שמן נם הוא שמן טבעי שניתן להשתמש בו כדי להזין את הקרקפת והשיער.לשימוש, מערבבים שמן נם חלק אחד עם ארבעה חלקים מים.מרחי את התערובת על הקרקפת ועסה אותה פנימה. השאר אותה למשך 15 דקות ואז שוטפים במים חמים.

12.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא שמן טבעי שניתן להשתמש בו לניקוי הקרקפת ולהסרת עודפי שמנים.ל

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן