דף הבית » תרופות סבתא » מסכה לשיער יבש – 21 תרופות של סבתא מיוחדת ותוצרת בית
dedadbd dcdaddada ddda  daadaddaddaa dadc daddaad dedddddaa d

מסכה לשיער יבש – 21 תרופות של סבתא מיוחדת ותוצרת בית

איך להזין שיער יבש עם הסעדים של סבתא

האם תהית אי פעם אם יש דרך להזין את שיערך היבש באופן טבעי ובלי לבזבז יותר מדי?אם כן, עליכם לדעת שיש כמה תרופות של סבתא בה תוכלו להשתמש בכדי להפוך את השיער שלכם לרך ובריא יותר.במאמר זה נדון בכמה מהתרופות הטובות ביותר שיכולות לעזור לך להזין את שיערך היבש.

שיער יבש הוא בעיה נפוצה שאנשים רבים מתמודדים איתם.זה נגרם על ידי גורמים שונים כמו גורמים סביבתיים, שטיפת יתר וסטיילינג מוגזם.אם אתם מחפשים דרך להזין את השיער היבש שלכם, עליכם בהחלט לשקול לנסות כמה מהתרופות הבאות.

מסכות שיער DIY

מסכות שיער DIY הן דרך נהדרת להזין את שיערך היבש.אתה יכול להכין אותם בבית באמצעות מרכיבים כמו ביצים, דבש, אבוקדו ויוגורט.מרכיבים אלה יעזרו להרים את שיערך ולגרום לו להיראות בריא ורך יותר.

להכנת מסכת שיער DIY, מערבבים חלמון ביצה, 1 כף דבש, 1 כף אבוקדו וכף יוגורט.מרחי תערובת זו על שיערך והשאיר אותה כ- 30 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה טבעית נהדרת להזנת שיער יבש.הוא מכיל חומצות שומן וויטמינים המסייעים לחות ולהזין את שיערך.זה גם עוזר להפחית את השבירה וקצוות מפוצלים.

כדי להשתמש בשמן קוקוס, חיממו כף שמן קוקוס במיקרוגל למשך מספר שניות.החל אותו על השיער והקרקפת שלך ועסה אותו בקצות האצבעות שלך.השאירו אותו כ 20 דקות ואז שטפו אותו במים קרים.

מסכת אבוקדו

אבוקדו ארוז בוויטמינים ומינרלים חיוניים המסייעים להזין את שיערך.להכנת מסיכת אבוקדו, מועכים אבוקדו ומערבבים אותה עם כף דבש.מרחי תערובת זו על השיער והקרקפת שלך והשאיר אותה כ 20 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

דבש

דבש הוא תרופה טבעית מצוינת להזנת שיער יבש.הוא מכיל ויטמינים ואנזימים שעוזרים לחות ולהזין את שיערך.כדי להשתמש בדבש כמסיכת שיער, מערבבים 1 כף דבש עם כף שמן זית.מרחי תערובת זו על השיער והקרקפת שלך והשאיר אותה כ 20 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

טיפ ייחודי ומועיל: אם יש לך שיער יבש, נסה להשתמש במסכת שיער לפחות פעם בשבוע.זה יעזור להזין את שיערך ולגרום לו להיראות ולהרגיש בריא יותר.

H2: חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית מצוינת להזנת שיער יבש.זה עוזר לאזן את רמת החומציות של הקרקפת שלך, המסייע בהפחתת קשקשים ולקדם צמיחת שיער בריאה.כדי להשתמש בחומץ תפוחים, מערבבים 1 כף של חומץ תפוחים עם 1 כוס מים חמים.מרחי תערובת זו על השיער והקרקפת שלך והשאיר אותה כ 20 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

H2: חלמונים

חלמונים הם תרופה טבעית נהדרת להזנת שיער יבש.הם מכילים חלבונים וויטמינים המסייעים להזין את שיערך ולגרום לו להיראות ולהרגיש בריאים יותר.להכנת מסכת חלמון ביצה, מערבבים חלמון ביצה עם כף דבש.מרחי תערובת זו על השיער והקרקפת שלך והשאיר אותה כ 20 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

H3: מסכת בננה

בננות עמוסות בוויטמינים ומינרלים שעוזרים להזין את שיערך.להכנת מסכת בננה, מועכים בננה בשלה ומערבבים אותה עם כף דבש.מרחי תערובת זו על השיער והקרקפת שלך והשאיר אותה כ 20 דקות.יש לשטוף את זה במים קרים ואז שמפו כרגיל.

אלה רק חלק מהתרופות הרבות בהן תוכלו להשתמש בכדי להזין את שיערכם היבש.נסה כמה מהתרופות הללו ותהיה בטוח לראות הבדל באופן בו השיער שלך נראה ומרגיש.

7.מסכת שיער קרם חלב

תערובת של קרם חלב, דבש ושקדים היא אחת ממסכות השיער הביתיות הפופולריות ביותר לשיער יבש.קרם חלב עשיר בחומצות שומן וויטמיניםלהזין את הקרקפת והשיער.דבש הוא נמרץ והומנטנט טבעי שעוזר לנעול את הלחות.שקדים מכילים ויטמין E, המסייע בהזנת הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים חלקים שווים של קרם חלב, דבש ושקדים טחונים.החל את המסכה על הקרקפת ושיער והשאיר אותה דולקת למשך 15-20 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

8.מסכת שיער שמן זית

שמן זית הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לשיער יבש.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות וויטמין E, שידוע כמזין את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים שתי כפות שמן זית עם כפית דבש אחת וכפית שמן שקדים.מרחו את התערובת על הקרקפת והשיער והשאירו אותה 30 דקות לפני שטיפתם במים פושרים.

9.מסיכת שיער אבוקדו

אבוקדו עמוס בחומצות שומן חיוניות וויטמינים המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין את המסכה הזו, מועכים אבוקדו בשל אחד ומערבב אותה עם כף דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

10.מסכת שיער בננה

בננה היא תרופה טבעית נוספת לשיער יבש.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין את המסכה הזו, מועכים בננה בשלה אחת ומערבבים אותה עם כף דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

11.מסכת שיער ביצה

ביצה היא תרופה טבעית לשיער יבש.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות, חלבונים וויטמינים המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים חלמון ביצה אחד עם כף שמן זית וכף דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

12.מסכת שיער של יוגורט

יוגורט הוא תרופה טבעית לשיער יבש.הוא עשיר בחלבונים ובחומצה לקטית שמזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים כוס אחת של יוגורט רגיל עם כף דבש אחת וכפית שמן זית אחד.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

13.מסכת שיער שמן קוקוס

שמן קוקוס

הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר לשיער יבש.הוא עשיר בחומצות שומן חיוניות וויטמין E שמזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים כף אחת של שמן קוקוס עם כפית דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

14.מסכת שיער של אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית לשיער יבש.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים כף אחת של ג’ל אלוורה עם כפית דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

15.מסכת שיער של חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית לשיער יבש.הוא עשיר בוויטמינים ובמינרלים המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת.מרחי את התערובת על הקרקפת והשיער והשאיר אותה על 20 דקות לפני שטיפתו במים פושרים.

16.מסיכת שיער חילבה

חילבה היא תרופה טבעית לשיער יבש.הוא עשיר בחלבונים וויטמינים המזינים את הקרקפת והשיער.כדי להכין מסכה זו, משרים כף אחת של זרעי חילבה במים בן לילה.למחרת בבוקר, טוחנים את זרעי החילבה הספוגה ומערבבים אותם עם כף אחת של יוגורט.להגיש מועמדות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן