דף הבית » תרופות סבתא » אלרגיה לעור אצל תינוקות – 15 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת

אלרגיה לעור אצל תינוקות – 15 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת

אתגר אלרגיה לעור לתינוקות

תינוקות פגיעים במיוחד לאלרגיות בעור, וזו יכולה להיות משימה מפחידה עבור ההורים לנהל את המצב מבלי לדעת את הסיבה.זה נושא נפוץ מדי, וחשוב לדעת את הסעדים לעזור להרגיע את עורו של התינוק ולמנוע התפרצויות נוספות.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מנוסות ובודקות בהן ניתן להשתמש כדי להרגיע את עורו של התינוק.להלן 15 תרופות של סבתא מוסמכת שכדאי לדעת, כמו גם טיפ מועיל להבטיח שעור התינוק יישאר בריא ונקי מאלרגיות.

הגורמים לאלרגיות לעור אצל תינוקות

אלרגיות לעור אצל תינוקות יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגיות למזון, מגע עם כימיקלים או חומרים מסוימים, קרדית אבק, קשקשים לחיות מחמד, או אפילו מהרוק של התינוק עצמו.ניתן לאתר חלק מאלרגנים אלה באמצעות בדיקת דוקרן בעור, בעוד שאחרים עשויים לדרוש בדיקת דם כדי לקבוע את הגורם.חשוב לזהות את הגורם לאלרגיה כך שניתן יהיה לרשום את התרופה המתאימה.

15 תרופות סבתות מוסמכות

  • אמבט שיבולת שועל: שיבולת שועל היא תרופה יעילה להרגיע את עורם של תינוקות.זה עוזר להפחית דלקת ואדמומיות, וזה גם עוזר להקל על גירוד.כדי להכין אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הכניסו שתי כוסות שיבולת שועל בשקית מוסלין והניחו אותה במי האמבט.תן לתינוק להשרות למשך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.
  • אלוורה: אלוורה ידועה בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי, וניתן להשתמש בה כדי להרגיע את עורם של תינוקות.פשוט מרחי ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • שמן קוקוס: שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית אדמומיות ודלקת.החל כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע 3-4 פעמים ביום.
  • תה קמומיל: תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את עור התינוקות.כדי להכין אמבט תה קמומיל, תלול שני שקיות תה קמומיליות בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומוסיפים אותו למי האמבט.תן לתינוק להשרות למשך 15 דקות ואז לשטוף במים חמים.
  • שמן זית: שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את עורם של תינוקות.פשוט מרחי כמות קטנה של שמן זית על האזור המושפע מספר פעמים ביום.
  • חומץ תפוחים: חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי, והוא יכול לשמש כדי להרגיע את עור התינוקות.כדי להשתמש בו, פשוט הוסיפו כמה כפות של חומץ תפוחים על כוס מים חמים והמרחו אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.עשה זאת מספר פעמים ביום.
  • קלנדולה: קלנדולה היא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את עורם של תינוקות.כדי להשתמש בו, פשוט תלול כף פרחי קלנדולה בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה מספר פעמים ביום.
  • חומוס: חומוס הוא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות, והוא יכול לשמש כדי להרגיע את עורם של תינוקות.כדי להשתמש בו, פשוט תלול כף של חוצחקנים בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה מספר פעמים ביום.
  • שורש ליקריץ: שורש ליקריץ יש תכונות אנטי דלקתיות, וניתן להשתמש בו כדי להרגיע את עורם של תינוקות.כדי להשתמש בו, פשוט סבל כף שורש ליקוריץ בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.מסננים את התה ומורחים אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה מספר פעמים ביום.
  • מלחי אפסום: מלחי אפסום ידועים בתכונותיהם המופעלות בעור, וניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את עורם של תינוקות.כל שעליך לעשות הוא להוסיף חצי כוס מלחי אפסום למי האמבט של התינוק ותן לתינוק לספוג למשך 15 דקות.ואז לשטוף במים חמים.
  • סודה לשתייה: סודה לשתייה ידועה בתכונות להרגשת העור שלה, והיא cמשמש להרגיע את עורם של תינוקות.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של סודה לשתיה עם כוס מים חמים ומרחי אותה על האזור הפגוע עם כותנה

    חלק 2: הבנה ומניעת אלרגיות לעור אצל תינוקות

    אלרגיות לעור אצל תינוקות הן לרוב תוצאה של תגובות אלרגיות למשהו שבא במגע עם עורם.חשוב להורים להיות מודעים לגורמים לאלרגיות לעור וכיצד למנוע אותם.מאמר זה יספק סקירה של סוגים שונים של אלרגיות לעור, הגורמים שלהם וכיצד למנוע אותם.

    סוגי אלרגיות לעור

    אלרגיות לעור יכולות להיגרם על ידי מגוון דברים, כולל אלרגנים סביבתיים, מזונות, תרופות ומגע עם חומרים מסוימים.הסוג הנפוץ ביותר של אלרגיה לעור אצל תינוקות הוא דלקת דרמטיטיס אטופית, שהיא תגובה אלרגית לאלרגנים סביבתיים כמו אבקה, קרדית אבק או קשקשים לחיות מחמד.סוגים אחרים של אלרגיות לעור כוללים מגע דרמטיטיס, הנגרם על ידי מגע עם חומרים מסוימים כמו בדים, לטקס או מתכת ואלרגיות למזון, הנגרמות כתוצאה מתגובה אלרגית למזונות מסוימים.

    גורמים לאלרגיות עור

    הגורם לאלרגיות לעור אצל תינוקות אינו תמיד ברור.במקרים מסוימים זה יכול להיות בגלל מצב בירושה, אך זה יכול להיגרם גם כתוצאה מחשיפה לאלרגנים מסוימים או מגע עם חומרים מסוימים.טריגרים נפוצים לאלרגיות בעור אצל תינוקות כוללים קשקשים לחיות מחמד, קרדית אבק, אבקה ומזונות או תרופות מסוימות.

    מניעת אלרגיות לעור

    הדרך הטובה ביותר למנוע אלרגיות לעור אצל תינוקות היא להפחית או לחסל את חשיפתם לטריגרים פוטנציאליים.זה יכול לכלול שמירה על נקייה של הבית, שימוש בוואקום עם פילטר HEPA, שטיפת מצעים באופן קבוע והימנעות ממזונות או תרופות מסוימות העלולות לעורר תגובה אלרגית.על ההורים גם לשמור על עורו של תינוקם לחות כדי להפחית את הסיכון להתלקחויות ולהימנע מרככי בדים או חומרי ניקוי כביסה המכילים ניחוחות או צבעים.

    15 תרופות סבתות מוסמכות לאלרגיות עור אצל תינוקות

    סבתות יש שפע של ידע וניסיון בכל מה שקשור לטיפול באלרגיות לעור אצל תינוקות.להלן 15 סעדים שהועברו מדור לדור ומוכחים כיעילים בטיפול באלרגיות עור אצל תינוקות:

    • אמבטיות שיבולת שועל-שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית וניתן להוסיף אותה למי אמבטיה כדי להרגיע את העור המגורה.
    • אלוורה-ג’ל אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות וניתן להשתמש בהן כדי להרגיע את הגירוד והאודם.
    • שמן קוקוס – שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור לשמור על התייבשות העור.
    • קרם קלמין – קרם קלמין הוא תרופה אקטואלית מרגיעה שניתן להשתמש בה כדי להפחית את הגירוד והגירוי.
    • קומפרסים קרים – יישום קומפרס קר על האזור הפגוע יכול לעזור להפחית דלקת וגרד.
    • לוז מכשפה – לוז מכשפה הוא מענק טבעי שניתן להשתמש בו כדי להפחית דלקת וגרד.
    • דבש-לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות וחיטוי שיכולות לעזור להרגיע את העור המגרד והגירוי.
    • תה קמומיל – תה קמומיל יכול לשמש כדחיסה או להוסיף למי אמבטיה כדי להרגיע את העור המגרד.
    • מלפפון – ניתן ליישם פרוסות מלפפון על העור כדי להפחית דלקת וגרד.
    • חומץ תפוחים – חומץ תפוחים יכול לשמש כתרופה אקטואלית או להוסיף למי אמבטיה כדי להרגיע את העור המגרד.
    • סודה לשתייה – ניתן להוסיף סודה לשתייה למי אמבטיה כדי לעזור להפחית גירוד וגירוי.
    • שמן עץ התה-שמן עץ התה בעל תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להרגיע את העור המגרד.
    • שמן לבנדר – שמן לבנדר יכול לשמש כדחיסה להפחתת גירוד ודלקת.
    • כורכום – ניתן להוסיף כורכום למי אמבטיה כדי להפחית דלקת וגרד.
    • אולישמן VE – שמן זית הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולהפחית גירוד.

    שאלות נפוצות: מה הדרך הטובה ביותר לטפל באלרגיות עור אצל תינוקות?

    הדרך הטובה ביותר לטיפול באלרגיות עור אצל תינוקות היא להפחית או לחסל את חשיפתם לטריגרים פוטנציאליים.הורים צריכים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן