דף הבית » תרופות סבתא » גירוי בעיניים – 15 תרופות סבתות טבעיות וניסיון
dddadd ddaddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa dddadddaa dda

גירוי בעיניים – 15 תרופות סבתות טבעיות וניסיון

מה גורם לגירוי בעיניים?

גירוי בעיניים הוא בעיה שכיחה שיכולה להשפיע על כל אחד בכל גיל.זה יכול לנוע בין אי נוחות קלה לכאב קשה ויכול להיות בעל מגוון רחב של סיבות, כמו אלרגיות, עיניים יבשות, שימוש בעדשות מגע, גורמים סביבתיים ואפילו ראייה ירודה.במקרים מסוימים, גירוי בעיניים יכול להיגרם על ידי מצב רפואי בסיסי.

תסמינים שכיחים של גירוי בעיניים כוללים אדמומיות, גירוד, שריפה, עיניים מימיות וראייה מטושטשת.תסמינים אלה יכולים להיות לא נוחים ויכולים להשפיע על הפעילויות היומיומיות שלך, ולהקשות על ריכוז או ביצוע משימות מסוימות.למרבה המזל, ישנם תרופות טבעיות רבות שיכולות לעזור להקל על הסימפטומים של גירוי בעיניים.

15 התרופות הטבעיות והסבתות על ניסיון לגירוי בעיניים

1. דחיסה חמה: החלת קומפרסים חמים על העיניים יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי.כל שעליך לעשות הוא לספוג מטלית במים חמים ולהניח אותו בעדינות מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

2. אלוורה: אלוורה ורה ג’ל יש תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהרגיע אדמומיות וגירוי בעיניים.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה סביב העיניים והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

3. שקיות תה קמומיליות: תה קמומיל הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך 5 דקות ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

4. פרוסות מלפפון: לפרוסות מלפפון יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות וקירור שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.מניחים שתי פרוסות מלפפון מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

5. שקיות תה ירוק: לתה ירוק יש תכונות נוגדות חמצון ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.משרים שתי שקיות תה ירוקות במים חמים למשך 5 דקות ומניחים אותם מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

6. מי ורדים: למי הוורדים יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.משרים כרית כותנה במי ורדים ומניחים אותה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

7. חלב קר: חלב קר יכול לעזור להפחית אדמומיות וגירוי בעיניים.משרים כרית כותנה בחלב קר ומניחים אותה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

8. שמן קיק: שמן קיק עם תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.מרחו כמות קטנה של שמן קיק סביב העיניים והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

9. שמן קוקוס: לשמן הקוקוס יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס סביב העיניים והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

10. דבש: לדבש יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.מרחו כמות קטנה של דבש סביב העיניים והשאירו אותו 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

11. חומץ תפוחים: חומץ תפוחים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.משרים כרית כותנה בחומץ תפוחים ומניחים אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

12. תפוחי אדמה: תפוחי אדמה בעלי תכונות טבעיות אנטי דלקתיות וקירור שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.מניחים שתי פרוסות תפוחי אדמה מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

13. חלב וכורכום: חלב וכורכום יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ואנטי-בקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.הכינו משחה על ידי ערבוב של 1 כפית אבקת כורכום עם 2 כפות חלב קר ומורחים אותה סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10-15 דקות לפני השטיפה במים קרירים.

14. פטרוזיליה: לפטרוזיליה יש תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדוםESS וגירוי בעיניים.משרים כרית כותנה בתה פטרוזיליה ומניחים אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

15. עלי כותרת של ורדים: עלי כותרת של ורדים הם בעלי תכונות טבעיות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגירוי בעיניים.משרים כרית כותנה במי ורד עלי כותרת ומניחים אותו מעל העיניים למשך 10-15 דקות.

טיפ מועיל:

טיפים נוספים למניעת גירוי בעיניים

בעוד הסעדים של סבתא מציעים הקלה מסוימת, ישנם גם כמה טיפים נוספים שיכולים לעזור במניעת התרחשות גירוי בעיניים מלכתחילה.אחד הדברים החשובים ביותר לעשות הוא להימנע משפשוף או נגיעה בעיניים בידיים לא שטויות.בנוסף, חשוב לוודא כי כל איפור שמשתמש בו אינו מעוניין לעיניים, וכי הוא מוסר כראוי בכל לילה.לבישת משקפי מגן בעבודה עם עבודה עם חומרים מסוכנים או בחוץ בשמש יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון לגירוי.

פתרונות טבעיים לטיפול בגירוי בעיניים

סבתות העבירו תרופות רבות לטיפול בגירוי בעיניים במהלך השנים.להלן כמה מהפתרונות הטבעיים הפופולריים ביותר שעשויים לעזור להפחית את אדמומיות העיניים, דלקת ותסמינים אחרים:

תה קמומיל

תה קמומיל ידוע בהשפעותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת לטיפול בגירוי בעיניים.כדי להשתמש בו, תלול שקית תה קמומילית במים חמים ומאפשרים לו להתקרר.לאחר מכן, הניחו את התיק מעל העפעפיים הסגורים והשאירו 10 עד 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון

הן תרופה קלאסית לגירוי בעיניים.הקרירות של פרוסות המלפפון יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת, ובמקביל לספק אפקט מרגיע.כל שעליך לעשות הוא לחתוך מלפפון לפרוסות ולהניח אותם מעל העפעפיים הסגורים למשך 10 עד 15 דקות.

אלוורה

ג’ל אלוורה ידוע בתכונותיו האנטי-דלקתיות והריפוי, והוא יכול לעזור להפחית את תסמיני גירוי העיניים.כדי להשתמש בו, פשוט מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה על כדור כותנה והניחו אותו מעל העפעפיים הסגורים למשך 10 עד 15 דקות.זה יכול לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.

סיכום

גירוי בעיניים יכול להיות מצב מתסכל ולא נוח, אך ניתן לטפל בו בתרופות טבעיות שהועברו על ידי סבתות במשך דורות.תרופות אלה כוללות תה קמומיל, פרוסות מלפפון וג’ל אלוורה, שיכולים לעזור כולם להפחית את האדמומיות והדלקת.בנוסף, ישנם כמה טיפים שיכולים לעזור במניעת התרחשות גירוי בעיניים מלכתחילה, כמו להימנע משפשוף של העיניים ולבישת משקפי מגן.

שאלות נפוצות

  • ש: כיצד אוכל למנוע גירוי בעיניים?
  • ת: למניעת גירוי בעיניים, חשוב להימנע משפשוף או נגיעה בעיניים בידיים לא שטויות.בנוסף, חשוב לוודא כי כל איפור שמשתמש בו אינו מעוניין לעיניים, וכי הוא מוסר כראוי בכל לילה.לבישת משקפי מגן בעבודה עם עבודה עם חומרים מסוכנים או בחוץ בשמש יכולה גם לעזור להפחית את הסיכון לגירוי.

גירוי בעיניים יכול להיות לא נוח ולא נוח, אך ישנם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הסימפטומים.סבתות העבירו סעדים אלה במשך דורות, והן יכולות לספק הקלה מאודם ודלקת.בנוסף, מעקב אחר כמה טיפים פשוטים יכול לעזור במניעת התרחשות גירוי בעיניים מלכתחילה. גירוי בעיניים הוא בעיה שכיחה, אך זה לא צריך להיות מתיש.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן