דף הבית » תרופות סבתא » גירוי בעיניים – 24 הסעדים של סבתא מיוחדת ורפואית
dddadd ddaddadddd  ddadadddd dadc daddaad dedddddaa d

גירוי בעיניים – 24 הסעדים של סבתא מיוחדת ורפואית

מה זה גירוי בעיניים?

גירוי בעיניים הוא מצב שכיח המשפיע על אנשים רבים.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כולל אלרגיות, עיניים יבשות, שימוש בעדשות מגע, גורמים סביבתיים ועוד.תסמינים של גירוי בעיניים כוללים אדמומיות, גירוד, שריפה, עיניים מימיות ותחושה של חלקיקים זרים בעין.

הסעדים של סבתא לגירוי בעיניים

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול בגירוי בעיניים במשך מאות שנים.להלן 24 תרופות מיוחדות של סבתא רפואית ורפואית שיכולות לעזור להקל על אי הנוחות הקשורה לגירוי בעיניים.

1.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול בגירוי בעיניים.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחית אדמומיות, נפיחות ודלקת.יש ליישם כמה טיפות של שמן קיק סביב העיניים, פעמיים ביום.

2.אלוורה

אלוורה הוא מרכיב טבעי שיש בו תכונות אנטי-דלקתיות, אנטיבקטריאליות ואנטי-חיטוי.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.יש ליישם כמה טיפות של אלוורה על אזור העיניים, פעמיים ביום.

3.שקיות תה

שקיות תה הן תרופה יעילה לטיפול בגירוי בעיניים.הטאנינים בשקיות התה יכולים לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות.משרים שתי שקיות תה במים חמים והניחו אותם על עיניכם למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

4.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הקשורה לגירוי בעיניים.הניחו קומפרס קר מעל העיניים למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

5.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה יעילה לטיפול בגירוי בעיניים.תכונות הקירור של המלפפון יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.הניחו שתי פרוסות מלפפון מעל העיניים למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים והניחו אותם מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

7.מי ורדים

למי ורדים יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לגירוי בעיניים.משרים שתי רפידות כותנה במי ורדים והניחו אותן מעל עיניכם למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

8.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.מדללים כף אחת של חומץ תפוחים בכוס מים חמים אחד והשתמשו בו כדי לשטוף את העיניים, פעמיים ביום.

9.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה יעילה לטיפול בגירוי בעיניים.תכונות הקירור של תפוחי האדמה יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.פורסים תפוח אדמה ומניחים שתי פרוסות מעל העיניים למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

10.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לגירוי בעיניים.מרחו שכבה דקה של דבש סביב העיניים, פעמיים ביום.

11.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.משרים שתי רפידות כותנה בלוז המכשפה והניחו אותן מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

12.חלב

חלב הוא תרופה יעילה לטיפול בגירוי בעיניים.תכונות הקירור של החלב יכולות לעזור להפחית את האדמומיות והדלקת.משרים שתי רפידות כותנה בחלב קר ומניחים אותן מעל העיניים שלך למשך 10-15 דקות, פעמיים ביום.

13.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא מרכיב טבעי שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות.זה יכול לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס סביב העיניים, פעמיים ביום.

14.מי מלח

מי מלח הם תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית אדמומיות, גירוד ושריפה הקשורים לגירוי בעיניים.לדלל כפית אחתOON של מלח

חלק 2: תרופות טבעיות לגירוי בעיניים

בנוסף לטיפולים רפואיים, ישנם כמה תרופות טבעיות שיכולות לספק הקלה מגירוי בעיניים.סבתות מספקות תרופות טבעיות לגירוי בעיניים במשך מאות שנים, וניתן להשתמש בתרופות אלה כדי לספק הקלה מסוגים שונים של גירוי בעיניים.להלן 24 תרופות של סבתא מיוחדת ורפואית שניתן להשתמש בהן כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.

1.פרוסות מלפפון

ניתן להשתמש ב

פרוסות מלפפון כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.קרירות פרוסות המלפפון מסייעת להפחתת הדלקת בעיניים.הם יכולים גם לעזור להפחית נפיחות ועיגולים כהים שיכולים להיגרם כתוצאה מגירוי בעיניים.פשוט הניחו שתי פרוסות מלפפון מעל העיניים ואפשרו להן לשבת 10 דקות לפני שהם מסירים אותם.

2.פרוסות תפוחי אדמה

ניתן להשתמש בפרוסות תפוחי אדמה

גם כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.העמילן בתפוח האדמה מסייע בהפחתת הדלקת והקרירות עוזרת להפחתת נפיחות.פשוט מניחים שתי פרוסות תפוחי אדמה מעל העיניים ומאפשרות להם לשבת 10 דקות לפני שהם מסירים אותם.

3.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מערבבים כפית אחת של מי ורדים עם כוס מים קרים ומורחים את התערובת על העיניים בעזרת כרית כותנה.אפשר לתערובת לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

4.אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור לספק הקלה מגירוי בעיניים.זה עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מרחי ג’ל אלוורה על העיניים בעזרת כרית כותנה.אפשר לג’ל לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

5.שקיות תה קמומיליות

ניתן להשתמש ב

שקיות תה קמומיליות כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.הם עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מניחים שני שקיות תה קמומיליות בכוס מים חמים ומאפשרים להם לתלול למשך 10 דקות.הסר את שקיות התה ואפשר להם להתקרר לפני שמניחים אותם מעל העיניים.אפשר לשקיות התה לשבת 10 דקות לפני הסרתם.

תרופות טבעיות אחרות לגירוי עיניים

6.שקיות תה ירוק

ניתן להשתמש ב

שקיות תה ירוק כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.נוגדי החמצון בתה הירוק עוזרים להפחתת דלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מניחים שתי שקיות תה ירוקות בכוס מים חמים ומאפשרים להם לתלול למשך 10 דקות.הסר את שקיות התה ואפשר להם להתקרר לפני שמניחים אותם מעל העיניים.אפשר לשקיות התה לשבת 10 דקות לפני הסרתם.

7.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לספק הקלה מגירוי בעיניים.המאפיינים המפוארים של לוז המכשפה עוזרים להפחתת הדלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט יש למרוח את המכשפה לוז על העיניים בעזרת כרית כותנה.אפשר לליון המכשפה לשבת 10 דקות לפני שטיפתו במים קרים.

8.קומפרס קר

ניתן להשתמש ב

קומפרס קר כדי לספק הקלה מגירוי בעיניים.הקור עוזר להפחית דלקת ולהרגיע את העיניים.כל שעליך לעשות הוא לשים דחיסה קרה מעל העיניים ואפשר לו לשבת 10 דקות לפני שמסיר אותו.

9.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לספק הקלה מגירוי בעיניים.התכונות החומציות של חומץ סיידר תפוחים עוזרות להפחתת הדלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מערבבים כפית אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים קרים ומורחים את התערובת על העיניים בעזרת כרית כותנה.אפשר לתערובת לשבת 10 דקות לפני השטיפה במים קרים.

10.שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור לספק הקלה מגירוי בעיניים.התכונות האנטי -חיוביות של שמן עץ התה עוזרות להפחתת הדלקת ולהרגיע את העיניים.פשוט מערבבים כפית תה אחתשמן עץ עם כוס מים קרים ומורחים את התערובת על העיניים בעזרת כרית כותנה.אפשר לתערובת לשבת 10 דקות

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן