דף הבית » תרופות סבתא » כיצד להתייחס לשעורה בעין – 19 תרופות סבתות מיוחדות ומיוחדות
dbddad dcddaadddda dcdadaddad ddaddf  daadaddaddaa daddaad

כיצד להתייחס לשעורה בעין – 19 תרופות סבתות מיוחדות ומיוחדות

תרופות ביתיות לטיפול בשעורה בעין: 19 הטיפים המיוחדים של סבתא

האם אתה מחפש כמה תרופות ביתיות לטיפול בשעורה בעין?הגעת למקום הנכון!לסבתותינו היו כמה טיפולים מיוחדים וייחודיים לטיפול בשעורה בעין שעדיין רלוונטיים כיום.במאמר זה נסתכל על 19 תרופות של סבתא מיוחדת ומיוחדת שיכולות לעזור לך להתייחס לשעורה בעין.

שעורה היא תבואה שיכולה לגרום לאי נוחות רבה כאשר הוא נכנס לעין.זהו גרגר קטן ועגול שיש לו מעטפת חיצונית קשה, וזו הסיבה שקשה כל כך להסיר מהעין.זה יכול לגרום לגירוי, כאב ואפילו אדמומיות.למרבה המזל, ישנם כמה טיפולים טבעיים שיכולים לעזור לטפל בשעורה בעין.

1.קומפרס קר

אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר לשעורה בעין הוא להשתמש בדחיסה קרה.לשם כך, קח מטלית נקייה וספוג אותו במים קרים.סחטו את עודפי המים ומורחים אותם על העין.השאר אותו במקום למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על זה פעמיים ביום עד שהשעורה נעלמת.

2.תמיסת מלח

תרופה יעילה נוספת לשעורה בעין היא להשתמש בתמיסת מלח.לייצור תמיסת מלח, מערבבים 1/4 כפית מלח בכוס מים חמים.טבלו כדור כותנה נקי בתמיסה ואז מרחו אותו על העין המושפעת.השאר אותו במקום למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על זה פעמיים ביום עד שהשעורה נעלמת.

טיפ ייחודי:

אם השעורה עמוקה מדי בעין, נסה להשתמש בספוגית כותנה כדי להסיר אותו בעדינות.אל תלחץ חזק מדי, מכיוון שזה עלול לגרום לגירוי נוסף.

3.דבש

לדבש תכונות אנטיבקטריאליות ואנטי דלקתיות ההופכות אותו לטיפול יעיל לשעורה בעין.כדי להשתמש בדבש לטיפול בשעורה בעין, מערבבים 1 כפית דבש עם כפית מים חמים.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על העין המושפעת.השאר אותו במקום למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על זה פעמיים ביום עד שהשעורה נעלמת.

4.כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הגירוי הנגרם על ידי שעורה בעין.כדי להשתמש בכורכום לטיפול בשעורה בעין, מערבבים 1 כפית אבקת כורכום עם כפית מים חמים.טבלו כדור כותנה בתערובת ומורחים אותו על העין המושפעת.השאר אותו במקום למשך 10 דקות ואז הסר אותו.חזור על זה פעמיים ביום עד שהשעורה נעלמת.

אלה רק כמה מהתרופות הביתיות בהן תוכלו להשתמש כדי לטפל בשעורה בעין.בחלק הבא נבחן 15 תרופות של סבתא מיוחדות וייחודיות יותר לטיפול בשעורה בעין. ** סיכום: ** מאמר זה מספק סקירה כללית של 19 תרופות של סבתא מיוחדת ומיוחדת לטיפול בשעורה בעין.המאמר מספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להשתמש בכל תרופה וגם דן בסיכונים האפשריים ותופעות הלוואי שעשויות להיות קשורות אליהם.זה כולל גם שאלות נפוצות קשורות וקישור להגדרת ויקיפדיה כיצד לטפל בשעורה בעין.

הבנת שעורה בעין

שעורה בעין, או דלקת הלחמית, היא דלקת של הלחמית – הממברנה הדקה והבהירה הקורשת את המשטח הפנימי של העפעפיים ואת החלק הלבן של העין.זהו מצב עיניים נפוץ שיכול להיגרם על ידי חיידקים, נגיפים, אלרגיות או אפילו חפצים זרים.זה בדרך כלל מאופיין באדמומיות, גירוד, שריפה ופריקה מהעין.במקרים מסוימים זה יכול גם לגרום לראייה מטושטשת.

19 הסעדים של סבתא מיוחדת ומיוחדת לשעורה בעין

ישנם תרופות ביתיות רבות שהועברו מדור לדור שניתן להשתמש בהן לטיפול בשעורה בעין.להלן 19 תרופות של סבתא מיוחדות ומיוחדות שיכולות לעזור לטפל בשעורה בעין:

1.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומשמשת במשך מאות שנים לטיפול במצבי עור ועיניים שונים.להשתמש באלוורה לטיפול בשעורה בהעין, קחו כמה טיפות של ג’ל אלוורה שחולץ טרי ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

2.קומפרס קר

החלת דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, להשרות מגבת או בד נקי במים קרים והסירו את העודף.הניחו את הבד על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

3.שקיות תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית נפיחות ואודם בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, תלולים שתי שקיות תה ירוק בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.הסר את השקיות ואפשר להם להתקרר לפני שמניחים אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

4.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם אנטי דלקתיים טבעיים ויכולים לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, חותכים תפוח אדמה לפרוסות עבות והניחו אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

5.שמפו לתינוק

שמפו לתינוק הוא ניקוי קל שיכול לעזור בהסרת כל פריקה או קרום העשויים להיות קיים.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כמה טיפות של שמפו לתינוק עם מים חמים וטבלו מטלית נקייה או ספוגית כותנה לתמיסה.נגב בעדינות את האזור המושפע בבד או בספוגן ושטף במים פושרים.

6.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה טיפות של שמן קוקוס והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

7.סודה לשתייה

סודה לשתייה יכולה לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של סודה לשתייה עם שתי כפות מים.טבלו מטלית נקייה או ספוגית כותנה לתמיסה ומנגבים בעדינות את האזור הפגוע איתו.שוטפים במים פושרים.

8.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשורים לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, קח כמה טיפות דבש והחל אותו על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10-15 דקות ושטפו במים פושרים.

9.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת והכאב הקשור לשעורה בעין.כדי להשתמש בתרופה זו, תלול שקית תה קמומילית אחת בכוס מים רותחים למשך 10 דקות.הסר את השקית ואפשר לו להתקרר לפני שמניחים אותו על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.חזור על מספר פעמים ביום עד שהסימפטומים שוככים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן