דף הבית » תרופות סבתא » בקושי-18 סעדים של סבתא לא יקרה ומהירה להנהיה
ddaddad  dadadddd dadc daddaad dcd ddadad ddedddad dcdda

בקושי-18 סעדים של סבתא לא יקרה ומהירה להנהיה

שעורה-18 סעדים של סבתא זולה ומהירה להנהיה

שעורה, תבואה עתיקה, שימשה כתרופה טבעית במשך מאות שנים.זה ידוע בתכונות הריפוי שלו וביכולתו לספק הקלה ממגוון מחלות.זה גם לא יקר וקל להכנה, מה שהופך אותו לבחירה מושלמת למי שמחפש תרופות טבעיות.במאמר זה נדון ב -18 מהתרופות הפופולריות ביותר מבוססות שעורה שהועברו מסבתותינו.

היתרונות של שעורה

שעורה היא תבואה צפופה מזינה המשמשת במשך מאות שנים לתכונות הריפוי שלו.הוא עשיר בוויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים, והוא מקור אנרגיה נהדר.ידוע גם שהוא מסייע בהפחתת הדלקת, לשפר את העיכול, להגביר את מערכת החיסון ולהפחית את הכולסטרול.בנוסף, שעורה נחשבת כמסייעה בהפחתת הסיכון למחלות לב וכלי דם, סוכרת וסרטן.

מבשלת תה שעורה

מבשלת תה שעורה היא דרך פופולרית ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שעורה.קל להכין אותו ודורש רק כמה מרכיבים פשוטים.כל מה שאתה צריך זה שעורה, מים וכמה מרכיבים אופציונליים כמו קינמון, ג’ינג’ר או לימון.להכנת התה, פשוט תלול את השעורה במים רותחים במשך כרבע שעה.לאחר מכן התה מתוח וניתן ליהנות ממנו חם או קר.

מרק שעורה

מרק שעורה הוא מרק לבבי וטעם שקל להכין.זוהי דרך נהדרת להשיג את היתרונות הבריאותיים של שעורה תוך כדי ליהנות מהטעם הטעים.להכנת המרק, פשוט מטגנים בצל ושום בסיר, ואז מוסיפים שעורה, ירקות ומרק.מבשלים את המרק כ -30 דקות ואז מתבלים עם עשבי תיבול ותבלינים.

שעורה אפויה

שעורה אפויה היא דרך נהדרת ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שעורה ללא כל המהומה.כדי להכין את זה, פשוט שלב שעורה מבושלת עם חמאה, עשבי תיבול ותיבול, ואז אפה בתנור עד להזהבה.מנה רב -תכליתית זו יכולה להיות מוגשת כמנה צדדית או כמנה עיקרית.

לחם שעורה

לחם שעורה הוא אלטרנטיבה בריאה ללחם לבן.הוא מיוצר עם שילוב של קמח שעורה, קמח חיטה ומרכיבים אחרים כמו שמרים, סוכר ומלח.קל להכין את הלחם וניתן ליהנות ממנו חם או קר.

דייסת שעורה

דייסת שעורה היא ארוחת בוקר מנחמת ומזינה.כדי להכין אותו, שילב שעורה מבושלת עם חלב וממתיק, כמו דבש או סירופ מייפל.מבשלים את הדייסה במשך כרבע שעה, תוך ערבוב מדי פעם.אתה יכול להוסיף גם פירות מיובשים ואגוזים לארוחת בוקר מזינה וטעימה.

קמח שעורה

קמח שעורה הוא קמח מזין ורב -תכליתי שניתן להשתמש בו כדי להכין כל דבר, החל מלחמים ועוגיות ועד עוגות ומאפינס.הוא עשוי משעורה קרקעית ועשיר בסיבים ובחלבון.

מי שעורה

שעורה מים הם תרופה פופולרית למגוון מחלות.זה מיוצר על ידי רתיחת שעורה במים במשך כרבע שעה, ואז מאמץ את הנוזל.לאחר מכן ניתן ליהנות ממי השעורה חמים או קרים.

מיץ שעורה

מיץ שעורה הוא משקה מרענן וחומרים מזינים.כדי לעשות זאת, פשוט שלב שעורה עם בלנדר ומים.מסננים את המיץ ואז נהנים.

דבש שעורה

שעורה דבש היא אלטרנטיבה מתוקה ומזינה לדבש רגיל.כדי להכין אותו, פשוט מערבבים שעורה עם דבש ומים ואז מסננים את התערובת.לאחר מכן ניתן ליהנות מדבש השעורה כממרח או במגוון מתכונים.

טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשעורה במתכונים, חשוב לזכור לספוג אותו בן לילה לפני השימוש.זה יעזור לרכך את התבואה ולהקל על העיכול.

סיכום

שעורה היא תבואה עתיקה עם הרבה תכונות ריפוי.זה גם לא יקר וקל להכנה, מה שהופך אותו לבחירה נהדרת עבור אלה המחפשים תרופות טבעיות.החל מבישול תה שעורה וכלה באפיית לחם שעורה, ישנן דרכים רבות ליהנות מהיתרונות הבריאותיים של שעורה.אז למה לא לנסות כמה מהתרופות של סבתא אלה לנסות היום ולהתחיל לקצור את היתרונות של שעורה?

חלק 2: הסעדים של סבתא לשעורה

שעורה, תבואה עשירה בתזונה, שימשה במשך מאות שנים לטיפול במגוון AIlments.מבעיות בטן לגירוי בעור, תבואה עתיקה זו יכולה לספק הקלה והזנה.להלן 18 תרופות של סבתא זול ומהיר לתכונן באמצעות שעורה.

1.מי שעורה לבעיות עיכול

מי שעורה הם תרופה קלה לייצור שיכולה לעזור להקל על בעיות עיכול, כמו עצירות, קלקול קיבה ושלשול.כדי להכין את התרופה, פשוט הרתיחו 2 כפות גרגר שעורה בארבע כוסות מים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל, ממתיקים דבש ושותים כוס התה שלוש פעמים ביום.

2.דייסת שעורה לירידה במשקל

דייסת שעורה היא דרך מצוינת לקדם ירידה במשקל ולשפר את העיכול.כדי להכין את הדייסה, שלב 1 כוס גרגר שעורה, 4 כוסות מים וקמצוץ מלח בסיר.מביאים את התערובת לרתיחה, מנמיכים את האש לנמוך ומבשלים על פי 30 דקות.מגישים את הדייסה חמה או קר, וממתיקים דבש או סוכר חום אם רוצים.

3.תה שעורה לשיעול והצטננות

תה שעורה הוא תרופה יעילה להקלת שיעול והצטננות.להכנת התה, הביאו 2 כפות גרגר שעורה לרתיחה ב -4 כוסות מים, ומבשלים במשך 15 דקות.מסננים את הנוזל, ממתיקים דבש ושותים כוס התה שלוש פעמים ביום.

4.מרק שעורה לאנמיה

מרק שעורה הוא דרך נהדרת להגביר את רמות הברזל של הגוף ולטיפול באנמיה.להכנת המרק, הביאו 1 כוס גרגר שעורה, 2 כוסות מרק בקר, וכוס גזר קצוץ לרתיחה בסיר.מנמיכים את האש לנמוך ומבשלים על פי 30 דקות.מוסיפים מלח ופלפל לפי הטעם, ומגישים חם.

5.מיץ שעורה לניקוי רעלים

מיץ שעורה הוא דרך נהדרת לנקות רעלים מהגוף ולשטוף רעלים.להכנת המיץ, שלב 1 כוס גרגר שעורה, 4 כוסות מים וקורט מלח בבלנדר.מערבבים את התערובת עד לקבלת תערובת חלקה, מסננים את הנוזל ושותה 1 כוס המיץ פעמיים ביום.

תרופות אחרות באמצעות שעורה

6.קמח שעורה לגירוי בעור

ניתן להשתמש בקמח שעורה לטיפול בגירוי בעור ולגרד.כדי להכין את התרופה, מערבבים 2 כפות קמח שעורה עם כף מים ליצירת משחה.החל את העיסה על האזור המושפע, והשאיר אותו למשך 30 דקות.יש לשטוף את העיסה במים פושרים, וחזור על הטיפול פעמיים ביום.

7.אבקת שעורה לתיאבון גרוע

אבקת שעורה יכולה לעזור לעורר תיאבון לקוי ולשפר את העיכול.כדי להכין את התרופה, מערבבים 2 כפות אבקת שעורה עם כוס חלב חם.שתו את התערובת פעמיים ביום, והיא אמורה לעזור לעורר את התיאבון שלכם.

8.לחם שעורה לצרבת

לחם שעורה הוא דרך נהדרת להרגיע את צרבת ולהפחית את ריפלוקס החומצה.להכנת הלחם, מערבבים 2 כוסות קמח שעורה, 1 כפית אבקת אפייה וכפית מלח בקערה.מוסיפים 1 כוס מים חמים ולבש את הבצק עד שהוא חלק.מעצבים את הבצק לכיכר, אופים בתנור שחומם מראש בחום של 350 מעלות למשך 30 דקות ומגישים חמים.

9.שעורה טוניק לכאבי ראש

Barley Tonic הוא תרופה יעילה לטיפול בכאבי ראש.כדי להפוך את הטוניק, הרתיחו 2 כפות גרגר שעורה בארבע כוסות מים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל, ממתיקים דבש ושותים כוס טוניק פעמיים ביום.

10.דחיסת שעורה לחום

דחיסת שעורה היא דרך נהדרת להפחית חום ולהרגיע את כאבי הגוף.כדי להכין את הדחיסה, הרתיחו 2 כפות גרגר שעורה בארבע כוסות מים למשך 15 דקות.מסננים את הנוזל, ונותנים לו להתקרר.טבלו מטלית נקייה בנוזל, סובבים אותו והניחו אותו על המצח.השאירו את הדחיסה למשך 10 דקות וחזרו על הטיפול לפי הצורך.

מסקנה

שעורה היא תבואה עתיקה עמוסת חומרים מזינים ו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן