דף הבית » תרופות סבתא » הורדת כולסטרול – 14 תרופות של סבתא איכותית ובטוחה
dddaddaa dbddcdaddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaad

הורדת כולסטרול – 14 תרופות של סבתא איכותית ובטוחה

מה זה כולסטרול?

כולסטרול הוא סוג של שומן שנמצא באופן טבעי בגוף.זהו חומר שעווה, דמוי שומן, החיוני לגוף לתפקד כראוי.הוא מיוצר על ידי הכבד ונמצא בדם.יותר מדי כולסטרול יכול להוביל למגוון בעיות בריאות, כולל מחלות לב, שבץ מוחי ומחלות לב וכלי דם אחרות.

14 תרופות של סבתא באיכות גבוהה ובטוחה להפחתת כולסטרול

הורדת רמות הכולסטרול יכולה להיעשות באופן טבעי עם שינויים פשוטים באורח החיים ותרופות ביתיות.להלן 14 תרופות של סבתא איכותית ובטוחה להפחתת כולסטרול:

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית עוצמתית להפחתת רמות הכולסטרול.הוא עשיר בחומצה אצטית, המסייע בהפחתת רמות הכולסטרול LDL (רע) ולהעלות את רמות הכולסטרול HDL (טוב).ניתן לצרוך אותו בכמויות קטנות, להוסיף לסלטים, או לשמש כמרינדה לבשר ודגים.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל היא מקור נהדר לסיבים מסיסים, המסייע בהורדת רמות הכולסטרול.צריכת מוצרים שיבולת שועל או מבוססי שיבולת שועל כמו סובין שיבולת שועל יכולה לעזור להפחית את הכולסטרול LDL.זהו גם מקור טוב לחומרים מזינים חשובים אחרים כמו מגנזיום, אשלגן ואבץ.

3.שום

שום הוא תרופה טבעית חזקה להפחתת רמות הכולסטרול.הוא מכיל תרכובות הנקראות אליצין, המסייעות להפחתת רמות הכולסטרול LDL וטריגליצרידים בדם.ניתן לצרוך שום גולמי, להוסיף למתכונים או לקחת כתוסף.

4.שמן זית

שמן זית הוא שומן בריא שיכול לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.הוא מכיל חומצות שומן חדות, המפחיתות את הסיכון למחלות לב וכלי דם.יש להשתמש בשמן זית כתחליף לשומנים אחרים לא בריאים, כמו חמאה או מרגרינה.

5.תה ירוק

תה ירוק הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הוא מכיל קטכינים, המסייעים להפחתת הכולסטרול LDL ולהעלות את הכולסטרול HDL.יש לצרוך תה ירוק ללא סוכר או חלב לקבלת יתרונות מקסימליים.

6.אגוזים

אגוזים הם מקור נהדר לשומנים וסיבים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הם גם מקור טוב לחומרים מזינים חיוניים אחרים, כמו מגנזיום, אשלגן ואבץ.אכילת קומץ אגוזים ביום יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

7.פירות הדרים

פירות הדרים, כמו תפוזים, לימונים, ויימים, עשירים בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הם גם מקור טוב לסיבים ויטמין C. אכילת כמה מנות של פירות הדרים בכל שבוע יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

8.דגים

דגים הם מקור נהדר לחלבון ושומנים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.אכילת דגים שומניים כמו סלמון, טונה ומקרל פעמיים בשבוע יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

9.אבוקדו

אבוקדו הוא מקור נהדר לשומנים וסיבים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הם גם מקור טוב לחומרים מזינים חיוניים אחרים, כמו מגנזיום, אשלגן ואבץ.אכילת כמה מנות של אבוקדו בכל שבוע יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

10.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק שיכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הוא מכיל כורכומין, המסייע בהפחתת הכולסטרול LDL ולהעלות את הכולסטרול HDL.ניתן להוסיף כורכום למתכונים או לקחת כתוסף.

11.זרעי פשתן

זרעי פשתן הם מקור נהדר לסיבים מסיסים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הם גם מקור טוב לחומרים מזינים חיוניים אחרים, כמו מגנזיום, אשלגן ואבץ.אכילת כמה כפות של זרעי פשתן ביום יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

12.זרעי צ’יה

זרעי צ’יה הם מקור נהדר לסיבים מסיסים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הם גם מקור טוב לחומרים מזינים חיוניים אחרים, כמו מגנזיום, אשלגן ואבץ.אכילת כמה כפות של זרעי צ’יה ביום יכולה לעזור להוריד את רמות הכולסטרול.

13.שוקולד מריר

שוקולד מריר הוא אנוגד חמצון רב עוצמה שיכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.הוא מכיל פלבנואידים, המסייעים להפחתת הכולסטרול LDL ולהעלות את הכולסטרול HDL.יש לצרוך שוקולד מריר במתינות ליתרונות מקסימליים.

תוספי תזונה טבעיים להורדת כולסטרול

הורדת כולסטרול היא חלק חשוב מאורח חיים בריא, ותוספי מזון טבעיים הם אחת השיטות היעילות ביותר להשגת רמות כולסטרול בריאות.סבתות ברחבי העולם השתמשו בתרופות טבעיות כדי לעזור להוריד את הכולסטרול ולשמור על איזון בריא.להלן 14 תרופות של סבתא איכותית ובטוחה כדי לעזור להפחית את הכולסטרול.

1.שום

שום הוא אחד התרופות הפופולריות ביותר להורדת כולסטרול.זה יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL כמו גם בטריגליצרידים.ניתן לקחת שום בצורה תוספה, להוסיף למזונות או לאכול גולמי.

2.שיבולת שועל

שיבולת שועל מכילה סוג של סיבים מסיסים המכונה בטא-גלוקן, שיכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לאכול שיבולת שועל בצורתם הטבעית, להוסיף שייקים, או לקחת אותם כתוסף.

3.זרעי פשתן

זרעי פשתן עשירים בסיבים סיבים וחומצות שומן אומגה 3, שתיהן יכולות לעזור להפחית את רמות הכולסטרול.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזונות כמו יוגורט או שיבולת שועל.

4.Psyllium

Psyllium הוא סוג של סיבים שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

5.תה ירוק

תה ירוק מכיל פוליפנולים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לצרוך אותו כתה או לקחת אותו בצורה תוספה.

6.אגוזים

האגוזים עשירים בשומנים בריאים וסיבים בריאים, שניהם יכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לצרוך אגוזים כחטיף או להוסיף לארוחות.

7.שמן זית

שמן זית עשיר בשומנים בעלי רווי רווי בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.זה יכול לשמש כשמן בישול או לקחת בצורה תוספה.

8.אבוקדו

אבוקדו עשיר בשומנים בעלי רווי רווי בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לאכול אבוקדו כחטיף או להוסיף לארוחות.

9.אורז שמרים אדום

אורז שמרים אדום מכיל תרכובות טבעיות המכונות מונקולנים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזונות.

10.סויה

סויה גבוהה בחלבונים בריאים, שיכולים לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת סויה בצורה תוספה או להוסיף לארוחות.

11.שמן דגים

שמן דגים עשירים בחומצות שומן אומגה 3, שיכולות לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף לארוחות.

12.ויטמין B3 (ניאצין)

ויטמין B3 (ניאצין) יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף לארוחות.

13.חילבה

חילבה היא עשב שיכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף לארוחות.

14.תמצית עלים ארטישוק

תמצית עלים של ארטישוק יכולה לעזור להפחית את רמות הכולסטרול LDL.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף לארוחות.

סיכום

הורדת כולסטרול היא חלק חשוב מאורח חיים בריא, ותוספי מזון טבעיים הם אחת השיטות היעילות ביותר להשגת רמות כולסטרול בריאות.סבתות ברחבי העולם השתמשו בתרופות טבעיות כדי לעזור להוריד את הכולסטרול ולשמור על איזון בריא.שום, שיבולת שועל, זרעי פשתן, פסיליום, תה ירוק, אגוזים, שמן זית, אבוקדו, אורז שמרים אדום, סויה, שמן דגים, ויטמין B3 (ניאצין), חילבה ותמצית עלים ארטישוק הם כולם תרופות גבוהות ותרופות סבתות שיכולות שיכולות שיכולות שיכולות להיות סבתות.עזרו בהפחתת רמות הכולסטרול.

שאלות נפוצות

ש: מהם היתרונות בהורדת הכולסטרול?

א: הורדת רמות הכולסטרול יכולה להפחית את הסיכון להתקף לב ושבץ מוחי, כמו גם בעיות בריאות אחרות כמו סוכרת ולחץ דם גבוה.

ש: מהי הדרך הטובה ביותר להוריד את הכולסטרול?

A:

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן