דף הבית » תרופות סבתא » בעיות בכבד – 16 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ומשחזר
ddadddaa ddbdd  dadadddd dadc daddaad ddeddaddaddd ddeda

בעיות בכבד – 16 סעדים של סבתא המועברים במשפחה ומשחזר

בעיות כבד – 16 הסעדים של סבתא עברו דרך הדורות
בעיות כבד יכולות לנוע בין קלות לחמורות ויכולות להיגרם על ידי מגוון גורמים.מתזונה לא בריאה ועד צריכת אלכוהול מוגזמת, אנשים רבים מושפעים מבעיות כבד.אמנם מדעי הרפואה עשו דרך ארוכה בטיפול בבעיות כבד, אך עדיין ישנם סעדים רבים שהועברו לאורך הדורות על ידי סבתותינו.כאן, נסתכל על 16 מהתרופות הללו ששימשו להחזרת בריאות הכבד.

תה צמחי מרפא

תה צמחי מרפא יכולים להיות דרך נהדרת לעזור להחזיר את בריאות הכבד.תה כמו שן הארי, גדילן חלב ותלתן אדום ידועים כולם בתכונות ריפוי הכבד שלהם.ניתן למצוא תה אלה ברוב חנויות המזון הבריאותי, וניתן לקחת אותם כתוסף יומי כדי לסייע בקידום בריאות הכבד.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבריאות הכבד.ההערכה היא כי החומץ עוזר לשטוף רעלים מהגוף, שיכול לעזור בשיפור תפקוד הכבד.ניתן לקחת את החומץ כתוסף, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

טיפ ייחודי

מערבבים כף אחת של חומץ תפוחים עם כוס מים חמים ושותים אותו פעמיים ביום כדי להטמיע יתרונות מרביים לבריאות הכבד.

כורכום

כורכום הוא תבלין המשמש במשך אלפי שנים ברפואה המסורתית.על פי ההערכה, היא מסייעת במגוון מחלות, כולל בריאות הכבד.כורכום עשיר בנוגדי חמצון שיכולים לעזור להגן על הכבד מפני נזק נוסף.זה יכול להילקח כתוסף, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

שום

שום משמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבריאות הכבד.על פי ההערכה, היא עוזרת לעורר את ייצור המרה, המסייע לשטוף רעלים מהגוף.ניתן ליטול שום כתוסף, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

קפה

בעוד שאנשים רבים עשויים שלא לחשוב על קפה כתרופה לבריאות הכבד, מחקרים הראו שזה יכול להיות מועיל.קפה עוזר לעורר את ייצור המרה, המסייע לשטוף רעלים מהגוף.זה יכול גם לעזור להפחית את הדלקת בכבד, מה שיכול לעזור בשיפור תפקוד הכבד.

שמן זית

שמן זית הוא מקור נהדר לשומנים בריאים, שיכול לעזור בשיפור בריאות הכבד.שמן זית מסייע בהפחתת הדלקת בכבד, מה שיכול לעזור בשיפור תפקוד הכבד.זה יכול להילקח כתוסף, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא עשב רב עוצמה המשמש במשך מאות שנים כתרופה טבעית לבריאות הכבד.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחתת הדלקת בכבד, שיכולה לעזור בשיפור תפקוד הכבד.זנגביל יכול להילקח כתוסף, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

מלפפון

מלפפון הוא מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות הכבד.על פי ההערכה, היא עוזרת לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור בשיפור תפקוד הכבד.ניתן לאכול מלפפון גולמי, או להשתמש בהם במגוון מתכונים.

לימון

לימון הוא מקור נהדר לוויטמין C, שיכול לעזור בשיפור בריאות הכבד.על פי ההערכה, היא עוזרת לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור בשיפור תפקוד הכבד.ניתן לאכול לימון גולמי, או להשתמש בהם במגוון מתכונים.

גזר

גזר הוא מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות הכבד.על פי ההערכה, היא מסייעת להפחתת הדלקת בכבד, שיכולה לעזור בשיפור תפקוד הכבד.ניתן לאכול גזר גולמי, או להשתמש בהם במגוון מתכונים.

סלק

סלק מהווה מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות הכבד.על פי ההערכה, היא עוזרת לשטוף רעלים מהגוף, שיכולים לעזור בשיפור תפקוד הכבד.ניתן לאכול סלק גולמי, או להשתמש בהם במגוון מתכונים.

אספרגוס

אספרגוס הוא מקור נהדר לוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות הכבד.ההערכה היא שעוזרת להפחית בדלקת בכבד, שיכולה לעזור בשיפור תפקוד הכבד.אספרגוס ניתן לאכול גולמי, או להשתמש בו במגוון מתכונים.

עגבניות

טום

מה גורם למחלות כבד?

מחלת כבד נגרמת על ידי מגוון רחב של גורמים, כולל צריכת אלכוהול מוגזמת, תרופות מסוימות, גנטיקה, וירוסים ורעלים סביבתיים.צריכת אלכוהול מוגזמת היא הגורם השכיח ביותר לפגיעה בכבד, ואילו דלקת כבד נגיפית היא הגורם השכיח ביותר למחלות כבד כרוניות.גורמים שכיחים אחרים כוללים מחלות כבד שומניות לא אלכוהוליות, מחלות כבד גנטיות ושחמת.

הסעדים של סבתא להחזרת בריאות הכבד

מחלת כבד יכולה להיות מצב קשה לניהול, אך ישנם כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להחזיר את בריאות הכבד.החל מתה צמחים לשמנים טבעיים, הנה 16 תרופות של סבתא שהועברו מדור לדור.

1.גדילן חלב

גדילן חלב הוא עשב טבעי המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק ועוזרים להתחדש תאי כבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להוריד את רמות הכולסטרול, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.

2.כורכום

כורכום הוא נוגד חמצון חזק ואנטי דלקתי ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.מחקרים הראו שזה יכול לעזור להפחית את דלקת הכבד, לשפר את תפקוד הכבד ולהגן מפני נזק לכבד.

3.שורש שן הארי ועלים

שורש שן הארי ועלים משמשים זה מכבר לטיפול במחלות כבד.ידוע שהם עוזרים לשטוף רעלים מהגוף, להגן על הכבד מפני נזק ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הם יכולים לעזור להפחית את הדלקת ולשפר את רמות הכולסטרול.

4.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.

5.שורש ברדוק

שורש ברדוק הוא צמח ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.

6.עלה ארטישוק

עלה ארטישוק משמש זה מכבר לטיפול במחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

7.שיסנדרה ברי

שיסנדרה ברי משמש זה מכבר לטיפול במחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

8.שורש ג’ינג’ר

שורש ג’ינג’ר הוא תבלין ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלת כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

9.Eclipta Prottrata

Eclipta Prostrata היא תרופת צמחים המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

10.שורש עגינה צהוב

שורש המזח הצהוב הוא עשב המשמש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

11.אדי

FUMTIONE הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון שלמצבים, כולל מחלת כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.מחקרים מצאו כי הדבר יכול לעזור להפחית את רמות הכולסטרול ולשפר את העיכול.

12.Gotu Kola

גוטו קולה הוא עשב ששימש במשך מאות שנים לטיפול במגוון מצבים, כולל מחלות כבד.ידוע שהוא מסייע בהגנה על הכבד מפני נזק, להפחית דלקת ולשפר את תפקוד הכבד.למחקרים יש

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן