דף הבית » תרופות סבתא » שעורה בעין – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומזינים
dadaddad ddaddf  daadaddaddaa dadc daddaad ddedddadaddaa dadc

שעורה בעין – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומזינים

שעורה בעין – 17 תרופות של סבתא המבוססות על מרכיבים טבעיים ומזינים

שעורה (Hordeum vulgare) היא תבואה מזינה וטבעית המשמשת למטרות רפואיות מאז ימי קדם.הוא עמוס בוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון שיכולים לעזור בשיפור בריאות העיניים ולספק הקלה מתנאים שונים.במאמר זה נחקור את 17 הסעדים של סבתא המובילים על מרכיבים טבעיים ומזינים, וכיצד ניתן להשתמש בהם לשיפור בריאות העיניים.

שעורה לבריאות העיניים

שעורה היא אחד הדגנים המזינים ביותר הקיימים והיא עמוסה בוויטמינים ומינרלים חיוניים, כמו ויטמינים A, B ו- C, כמו גם מינרלים כמו אבץ, ברזל ומגנזיום.חומרים מזינים אלה יכולים לעזור בשיפור בריאות העיניים, מכיוון שהם חיוניים לתפקוד התקין של העיניים.שעורה עשירה גם בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העיניים מפני לחץ חמצוני ונזק רדיקלי חופשי.

מי שעורה

מי שעורה הם אחד הסעדים הפופולריים ביותר של סבתא לבריאות העיניים.כדי ליצור מים שעורה, אתה צריך לספוג קומץ שעורה ב -1 ליטר מים לילה.מסננים את הנוזל בבוקר ושותים אותו לאורך כל היום.מי שעורה עשירים בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור להגן על העיניים מפני לחץ חמצוני ונזק רדיקלי חופשי.זה יכול גם לעזור להפחית דלקת, לשפר את הראייה ולהפחית את הסיכון למצבים הקשורים לעיניים כמו גלאוקומה וניוון מקולרי.

מרק שעורה

מרק שעורה הוא תרופה של סבתא נוספת לבריאות העיניים.כדי להכין את המרק, אתה צריך לספוג קומץ שעורה ב -1 ליטר מים בן לילה.מסננים את הנוזל בבוקר ומוסיפים אותו לסיר יחד עם ירקות כמו בצל, גזר, סלרי ושום.מבשלים את המרק עד שהירקות רכים ואז מתבלים אותו במלח ופלפל.מרק שעורה עשיר בוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות העיניים.

תה שעורה

תה שעורה הוא תרופה פופולרית נוספת לבריאות העיניים.כדי להכין תה שעורה, אתה צריך לספוג קומץ שעורה ב -1 ליטר מים לילה.מסננים את הנוזל בבוקר ומוסיפים אותו לסיר.הביאו אותו לרתיחה ואז מצמצמים את האש ומבשלים במשך 10 דקות.מסננים את הנוזל ומוסיפים דבש או לימון לפי הטעם.תה שעורה עשיר בנוגדי חמצון, שיכולים לעזור בהגנה על העיניים מפני לחץ חמצוני ונזק רדיקלי חופשי.

מיץ שעורה

מיץ שעורה הוא תרופה נוספת של סבתא לבריאות העיניים.כדי להכין מיץ שעורה, אתה צריך לספוג קומץ שעורה ב -1 ליטר מים בן לילה.מסננים את הנוזל בבוקר ומוסיפים אותו לבלנדר יחד עם ירקות כמו תרד, גזר, סלרי ותפוחים.מערבבים את התערובת עד שהיא חלקה ואז מסננים אותה.מיץ שעורה עשיר בוויטמינים ומינרלים, שיכולים לעזור בשיפור בריאות העיניים.

טיפ ייחודי ומועיל

כדי למקסם את היתרונות של שעורה לבריאות העיניים, חשוב לצרוך אותה על בסיס קבוע.נסה לשלב שעורה בתזונה היומית שלך על ידי הוספתו למרקים, סלטים, שייקים או כמנה צדדית.אתה יכול גם להוסיף שעורה למתכונים המועדפים עליך לדחיפה נוספת של תזונה.

שימושים קולינריים של שעורה

שעורה היא תבואה רב -תכליתית שניתן להשתמש בה במנות רבות.ממרקים ותבשילים לריזוטוס, ניתן לשלב שעורה במגוון מתכונים.זהו מקור נהדר לחלבון, סיבים ופחמימות מורכבות, מה שהופך אותו לתוספת מזינה לכל ארוחה.הוא גם דל בקלוריות ובשומן, מה שהופך אותו לאופציה נהדרת עבור אלה המעוניינים לרדת במשקל או לשמור על אורח חיים בריא.

מרק שעורה

מרק שעורה הוא אוכל נוחות קלאסי שקל להכנה וניתן ליהנות ממנה כל השנה.להכנת מרק שעורה פשוט, התחל על ידי הקצאת בצל ושום בשמן זית.ואז מוסיפים מרק ירקות ומביאים לרתיחה.מוסיפים שעורה ומבשלים כ -30 דקות.ואז מוסיפים גזר חתוך, סלרי ותפוחי אדמה ומבשלים 15 דקות נוספות.לבסוף, מתבלים במלח ופלפל ומגישים עם בובת שמנת חמוצה.

ברלהy ריזוטו

ריזוטו שעורה היא מנה לבבית וטעימה המושלמת לארוחת ערב של שבוע.להכנת ריזוטו בסיסית שעורה, התחל על ידי הקצאת בצל ושום בשמן זית.ואז מוסיפים שעורה ומבשלים עד שהם קלויים קלות.בשלב הבא, מוסיפים מרק ירקות, מצקת אחת בכל פעם, תוך ערבוב מתמיד.ברגע שהשעורה רכה והנוזל נספג, הוסיפו פטריות, אפונה וגבינת פרמזן.מבשלים עד שהירקות רכים והגבינה נמסה.לבסוף, מתבלים במלח ופלפל ומגישים.

שעורה בעין – 17 הסעדים של סבתא

שעורה היא תרופה טבעית המשמשת במשך מאות שנים לטיפול במגוון מחלות, כולל תנאי עיניים.להלן 17 תרופות של סבתא לשעורה בעין:

  • משרים כדור כותנה במי שעורה ומורחים על העין למשך 10 דקות.
  • חלו כוס תה שעורה ושימוש בשטיפת עיניים.
  • מערבבים קמח שעורה עם דבש ומורחים על העין.
  • מערבבים אבקת שעורה עם מים חמים ומרחים כדחיסה.
  • מערבבים אבקת שעורה עם מי ורדים ומרחים כתיחת עפעפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם יוגורט ומורחים כשיוץ משקפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם ג’ל אלוורה ומרחי כעופה.
  • מערבבים אבקת שעורה עם שמן אבוקדו ומורחים כעופרת.
  • מערבבים אבקת שעורה עם שמן קמומיל ומורחים כשיוץ משקפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם שמן זית ומורחים כתיזה.
  • מערבבים אבקת שעורה עם דבש ומורחים כפולטיצה.
  • טחון זרעי שעורה לאבקה עדינה ומרחי כעופה.
  • מערבבים אבקת שעורה עם דבש ומורחים כבלם.
  • מערבבים אבקת שעורה עם שמן רוזמרין ומורחים כעוף משקפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם מיץ לימון ומורחים כעוף משקפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם אבקת כורכום ומורחים כעוף משקפיים.
  • מערבבים אבקת שעורה עם מיץ אלוורה ורה ומרחים כעופה.

סעדים אלה מבוססים כולם על מרכיבים טבעיים ומזינים, וקלים להכנה.כולם יכולים לעזור להפחית דלקת וגירוי בעיניים, כמו גם לספק הזנה והידרציה לאזור העיניים העדין.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של שעורה לעיניים?

    שעורה היא מקור נהדר לוויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון, שיכולים לעזור להזין ולהגן על העיניים.ידוע גם כי הוא מפחית דלקת וגירוי, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לתנאי עיניים.

  • האם ניתן להשתמש בשעורה כ- Areewy?

    כן, שעורה יכולה לשמש כסיסה משערה.ניתן לערבב אותו עם מים, דבש, יוגורט או מרכיבים טבעיים אחרים ולהחיל אותו כעופרת כדי להפחית דלקת וגירוי בעיניים.

שעורה, עם תכונותיה המועילות הרבות, היא תרופה טבעית מצוינת לתנאי העיניים.ממרק שעורה ועד ריזוטו שעורה, ניתן לשלב את התבואה במגוון כלים, המספקים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן