דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות בעיניים – 12 תרופות סבתות זולות וטבעיות
dadaddddaa ddaddadddd  daadaddaddaa daddaaddaa dddcddaa dd

נפיחות בעיניים – 12 תרופות סבתות זולות וטבעיות

נפיחות העיניים: 12 תרופות סבתות זולות וטבעיות
העיניים הן אחד האיברים החשובים ביותר בגוף האדם.הם מספקים לנו את היכולת לראות ולחוות את העולם סביבנו.למרבה הצער, לפעמים העיניים עלולות להתנפח ומרגיזות, ולגרום לאי נוחות ואפילו כאב.אמנם קיימים טיפולים רבים ללא מרשם, אך ישנם גם כמה תרופות פשוטות וטבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ואי הנוחות.להלן 12 תרופות של סבתא זולה וטבעית כדי לעזור בטיפול בנפיחות העיניים:

1.קומפרסים קרים

קומפרסים קרים הם אחד הטיפולים היעילים והנפוצים ביותר לעיניים נפוחות.הקור מסייע בהפחתת הדלקת והנפיחות על ידי הכנת כלי הדם והפחתת כמות הנוזל באזור.כדי להשתמש בקומפרס קר, פשוט עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה או השתמשו בקומפרס קר מחנות התרופות.מניחים את הדחיסה על העיניים למשך 10-15 דקות ואז הסר.חזור לפי הצורך.

2.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי שיכול לעזור להפחית את הנפיחות והגירוי בעיניים.כל שעליך לעשות הוא להשרות מטלית נקייה בלוז המכשפה ולחץ אותו על העיניים למשך 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

3.פרוסות מלפפון

פרוסות מלפפון הן תרופה קלאסית לעיניים נפוחות.הקור של המלפפון מסייע בהפחתת הדלקת והתכונות הטבעיות המעוררות עוזרות להפחית נפיחות.כל שעליך לעשות הוא לחתוך כמה פרוסות מלפפון ולהניח אותן על העיניים למשך 10 דקות.חזור לפי הצורך.

4.שקיות תה קמומיליות

שקיות תה קמומיל הן תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.לתה תכונות אנטי דלקתיות טבעיות המסייעות בהפחתת הנפיחות והגירוי.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.התה יעזור להפחית את הנפיחות וגם להרגיע כל גירוי.

5.אלוורה ורה ג’ל

ג’ל אלוורה הוא אנטי דלקתי טבעי והוא נהדר להפחתת הנפיחות בעיניים.כל שעליך לעשות הוא למרוח שכבה דקה של ג’ל אלוורה מעל העיניים והשאיר אותה דולקת למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים ולחזור לפי הצורך.

6.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה קלאסית נוספת לעיניים נפוחות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של תפוחי אדמה עוזרים להפחית את הנפיחות והגירוי.מגררים תפוח אדמה קטן ואז עוטפים אותו במטלית נקייה או גזה.מניחים את הבד מעל העיניים והשאירו אותו למשך 10 דקות.שוטפים במים קרים ולחזור לפי הצורך.

7.תה ירוק

תה ירוק הוא תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.נוגדי החמצון בתה ירוק עוזרים להפחתת הדלקת והקפאין מסייע להיצר את כלי הדם, שיכולים לעזור להפחית את הנפיחות.משרים שתי שקיות תה ירוקות במים חמים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם מעל העיניים למשך 10 דקות.

8.חלב

חלב הוא תרופה קלאסית לעיניים נפוחות.החלבונים בחלב מסייעים בהפחתת הדלקת והקור עוזר להפחית את הנפיחות.משרים מטלית נקייה בחלב קר ואז מניחים אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור לפי הצורך.

9.הדבק כורכום

כורכום הוא אנטי דלקתי חזק והוא נהדר להפחתת נפיחות בעיניים.מערבבים כפית אבקת כורכום עם כמה טיפות מים לייצור משחה.מרחו את העיסה מעל העיניים והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים קרים ולחזור לפי הצורך.

10.מי ורדים

מי ורדים הם תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.המאפיינים הטבעיים של מי ורדים עוזרים להפחית את הנפיחות והגירוי.משרים מטלית נקייה במי ורדים ואז מניחים אותו מעל העיניים למשך 10 דקות.חזור לפי הצורך.

11.פטרוזיליה

פטרוזיליה היא תרופה טבעית נהדרת לעיניים נפוחות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של פטרוזיליה עוזרות להפחית נפיחות וגירוי.פשוט תעלול כמה ספרי פטרוזיליה במים חמים למשך כמה דקות.מסננים את התערובת ואז משרים מטלית נקייה בנוזל.מניחים את הבד מעל העינייםR 10 דקות ואז שוטפים במים קרים.

12.רסק מלפפון ותפוח אדמה

שילוב של מלפפון ומשחת תפוחי אדמה הוא תרופה נהדרת לעיניים נפוחות.התכונות הטבעיות האנטי דלקתיות של מלפפון ותפוח אדמה הן עוזרות להפחית את הנפיחות והגירוי.מערבבים מלפפון קטן

טיפול בנפיחות בעיניים – 12 תרופות סבתות זולות וטבעיות

נפיחות בעיניים יכולה להיות לא נוחה ומביכה, אך ישנם מספר תרופות טבעיות מחזה הרפואה של סבתא שיכולות לספק הקלה.החל מקומרים ומלפפונים קרים ועד תה טבעי וניקוי עדין, 12 התרופות המהירות והקלות הללו בטוחים עזרה בכל מה שקשור להקל על הנפיחות.

1.קומפרסים קרים

יישום קומפרסים קרים על העיניים יכול לעזור להפחית נפיחות ואי נוחות.הרטיבו מטלית קטנה עם מים קרים והניחו על עיניכם למשך 10 דקות.זה יכול גם לעזור לספק מעט הקלה מכל כאב הקשור לנפיחות.

2.מלפונים

מלפפונים הם תרופה טבעית קלאסית לנפיחות בעיניים.פורסים מלפפון לפרוסות עבות ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.קרירות המלפפון יכולה לעזור להפחית את הנפיחות וגם לספק אפקט מרגיע.

3.שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל יכול לעזור להפחית את הדלקת ולספק אפקט מרגיע.מניחים שתי שקיות תה במים קרים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק תחושה מרגיעה.

4.שטיפת מי מלח

שטיפה של מי מלח יכולה לעזור להפחית את הגירוי והדלקת.מוסיפים כפית מלח לכוס מים חמים ומערבבים עד להמסת המלח.טבלו מטלית כביסה בתמיסה ומורחים אותה על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מסוימת מכל כאב או אי נוחות.

5.חלב

חלב יכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות.משרים שני כדורי כותנה בחלב קר ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי נוחות.

6.אלוורה

אלוורה הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות בעיניים.מרחו כמות קטנה של ג’ל אלוורה על כדור כותנה והניחו אותו על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק אפקט מרגיע.

7.מי ורדים

מי ורדים יכולים לעזור להפחית דלקת ונפיחות בעיניים.משרים שני כדורי כותנה במי ורדים ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי נוחות.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת ונפיחות בעיניים.משרים שני כדורי כותנה בלוז המכשפה והניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי נוחות.

9.תה ירוק

תה ירוק הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות בעיניים.משרים שתי שקיות תה ירוקות במים קרים למשך מספר דקות ואז מניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק תחושה מרגיעה.

10.תפוחי אדמה

תפוחי אדמה הם תרופה טבעית קלאסית לנפיחות בעיניים.פורסים תפוח אדמה לפרוסות עבות ומניחים אותם על העיניים למשך 10 דקות.קרירות תפוחי האדמה יכולה לעזור להפחית את הנפיחות וגם לספק אפקט מרגיע.

11.דבש

דבש הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות בעיניים.משרים שני כדורי כותנה בדבש והניחו אותם על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות ולספק הקלה מסוימת מאי נוחות.

12.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות בעיניים.מרחו כמות קטנה של שמן קוקוס על כדור כותנה והניחו אותו על העיניים למשך 10 דקות.זה יכול לעזור להפחית את הנפיחות וה- Proהראה אפקט מרגיע.

12 הסעדים הזולים והטבעיים הללו יכולים לעזור להפחית את הנפיחות בעיניים.החל מקומרים ומלפפונים קרים ועד תה טבעי וניקוי עדין, סעדים אלה בטוחים עזרה בכל מה שקשור להקל על הנפיחות.זכור להתייעץ תמיד עם הרופא שלך אם התסמינים

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן