דף הבית » תרופות סבתא » הפחתת נפיחות מתחת לעיניים – 8 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ובבריאות

הפחתת נפיחות מתחת לעיניים – 8 תרופות של סבתא עוזרות להתאוששות ובבריאות

עיניים נפוחות: 8 תרופות של סבתא להחלמה ובריאות

עיניים נפוחות יכולות להיגרם מסיבות שונות ומגוונות, החל מאלרגיות לעייפות.לא משנה מה שורש הבעיה, ישנם מספר תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות ולהפחית כל דלקת.להלן 8 סעדים של סבתא שיכולים לעזור בהתאוששות ושמירה על עיניים בריאות.

קומפרס מגניב

דחיסה מגניבה היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להפחתת הנפיחות, מכיוון שהטמפרטורה הקרה תעזור להפחית נפיחות ודלקת.משרים מטלית נקייה במים קרים, ואז הניחו אותו על עיניכם למשך מספר דקות.חזור לפי הצורך.

פרוסות מלפפון

לפרוסות מלפפון יש השפעה מקוררת ומרגיעה על העיניים, מה שהופך אותם לתרופה נהדרת לנפיחות.הניחו כמה פרוסות מעל העיניים למשך מספר דקות ואז שטפו במים קרים.המלפפון יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת.

טיפ: אם ברצונך למקסם את ההשפעות של המלפפון, נסה להוסיף כמה טיפות של שמן קמומיל לפרוסות לפני שתפעיל אותן על העיניים שלך.

שקיות תה

שקיות תה הן תרופה נהדרת לעיניים נפוחות, מכיוון שהם מכילים טאנינים, שידועים כמפחיתים נפיחות ודלקת.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות, ואז הסר אותם ונתן להם להתקרר.הניחו את שקיות התה מעל עיניכם למשך מספר דקות ואז שטפו במים קרים.

פרוסות תפוחי אדמה

פרוסות תפוחי אדמה יכולות לעזור להפחית נפיחות, מכיוון שהן מכילות עיקול טבעי המסייע להפחתת דלקת ונפיחות.פורסים תפוח אדמה ומניחים את הפרוסות על העיניים מספר דקות.שוטפים אחר כך במים קרים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית, כך שהיא נהדרת להפחתת נפיחות ודלקת.מרחו שכבה דקה של ג’ל אלוורה על עיניכם, ונותנים לה לשבת כמה דקות.שוטפים אחר כך במים קרים.

מסכת לבנה ביצה

ידוע כי חלבוני ביצה עוזרים להפחית נפיחות, מכיוון שהם עוזרים להדק ולהפחתת דלקת.הפרד לבן ביצה מהחלמון ומרוח אותו על עיניך.תן לזה לשבת כמה דקות ואז לשטוף במים קרים.

דבש

דבש הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות.מרחי שכבה דקה של דבש מעל העיניים שלך, ותן לו לשבת כמה דקות.שוטפים אחר כך במים קרים.

תה קמומיל

יד ידוע כי תה קמומיל מסייע בהפחתת נפיחות, מכיוון שהוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות.חלו כוס תה קמומיל ואז משרים מטלית נקייה בנוזל.הניחו את הבד מעל עיניכם למשך מספר דקות ואז שטפו במים קרים.

8 הסעדים של סבתא אלה הם דרכים טבעיות ויעילות להפחתת נפיחות ודלקת מתחת לעיניים.הקפד להשתמש בתרופות אלה באופן קבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תרופות טבעיות לנפיחות מתחת לעיניים

עיניים נפוחות יכולות להיגרם על ידי מספר גורמים, מגנטיקה ועד חסך שינה, אך ישנם המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות.להלן 8 תרופות של סבתא שיכולות לעזור לך להפחית נפיחות מתחת לעיניים ולעזור לך לשמור על מראה בריא.

קומפרסים קרים

קומפרסים קרים יכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים על ידי הכנת כלי הדם הגורמים לנפיחות.כדי להשתמש בדחיסה קרה, הניחו בד או שקית של ירקות קפואים מעל העיניים למשך 5-10 דקות.הקפידו להשתמש בבד שלא יגרום לגירוי או נזק לעור העדין סביב העיניים.

מלפפונים

מלפפונים משמשים זה מכבר כתרופה טבעית לעיניים נפוחות.נוגדי החמצון והתכונות האנטי דלקתיות במלפפונים יכולים לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור.כדי להשתמש במלפפונים כתרופה, חתכו שתי פרוסות מלפפון והניחו אותם על העיניים למשך 10-15 דקות.

שקיות תה קמומיליות

תה קמומיל ידוע בתכונותיו המרגיעות והאנטי דלקתיות.כדי להשתמש בתה קמומיל כתרופה לעיניים נפוחות, תלולות שתי שקיות תה במים חמים למשך 5 דקות, ואז Chחולה במקרר.לאחר קריר, הניחו את שקיות התה מעל העיניים והשאירו 10-15 דקות.

תפוחי אדמה

תפוחי אדמה מכילים אנזימים טבעיים שיכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתפוחי אדמה כתרופה, מגרד תפוח אדמה אחד ועטוף אותו בבד גבינה.מניחים את בד הגבינה מעל העיניים והשאירו 10-15 דקות.

תרופות אחרות לנפיחות מתחת לעיניים

קרמי עיניים

משחות עיניים יכולות לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים על ידי לחות והזנת העור העדין סביב העיניים.הקפד לבחור קרם עיניים שמתוכנן באופן ספציפי לטיפול בנפיחות.

ויטמין E

ויטמין E הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים על ידי לחימה בנזק רדיקלי חופשי.כדי להשתמש בוויטמין E כתרופה, מרחו כמה טיפות של שמן ויטמין E סביב העיניים לפני השינה.

חלבוני ביצה

חלבוני ביצה עשירים בחלבון ויכולים לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בחלבוני ביצה כתרופה, להקציף שתי חלבונים עד קלילים ורכים.מרחו את חלבוני הביצה סביב העיניים והשאירו 15-20 דקות.

מסקנה

נפיחות מתחת לעיניים יכולה להיגרם על ידי מגוון גורמים, אך ישנם המון תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית את הנפיחות.מקומרים קרים לחלבוני ביצה, ישנם מגוון של תרופות שיכולות לעזור להפחית נפיחות ולשמור על אזור עיניים בריא.בנוסף, שימוש בקרם עיניים שתוכנן באופן ספציפי לטיפול בנפיחות יכול גם לעזור להפחית נפיחות ולשפר את מראה העיניים.

שאלות נפוצות

ש: מה התרופה הטובה ביותר לעיניים נפוחות?

א: התרופה הטובה ביותר לעיניים נפוחות תלויה באדם, אך קומפרס קר, מלפפונים, שקיות תה קמומיליות, תפוחי אדמה, קרמי עיניים, ויטמין E וחלבוני ביצה הם כולם תרופות טבעיות שיכולות לעזור להפחית נפיחות.

ש: האם ויטמין E עוזר להפחית נפיחות מתחת לעיניים?

א: כן, ויטמין E הוא נוגד חמצון שיכול לעזור להפחית נפיחות מתחת לעיניים על ידי לחימה בנזק רדיקלי חופשי.החלת כמה טיפות של שמן ויטמין E סביב העיניים לפני השינה יכולה לעזור להפחית נפיחות.

לסיכום, ניתן להשיג צמצום נפיחות מתחת לעיניים עם תרופות טבעיות כמו קומפרסים קרים, מלפפונים, שקיות תה קמומיליות, תפוחי אדמה, קרמי עיניים, ויטמין E וחלבוני ביצה.בשימוש נכון, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית נפיחות ולשפר את מראה העיניים.בנוסף, הכרת הגורמים לנפיחות יכולה לעזור לך לנקוט בצעדים כדי למנוע זאת בעתיד.על פי Wikipedia , כמה גורמים נפוצים של נפיחות כוללים גנטיקה, אלרגיות, לחץ, התייבשות ושפלת שינהו

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן