דף הבית » תרופות סבתא » נפיחות מתחת לעיניים – 17 תרופות של סבתא נפלאה וריפוי
dadaddddaa dedaaddaa dcdaddadddd  daadaddaddaa dadc daddaad dada

נפיחות מתחת לעיניים – 17 תרופות של סבתא נפלאה וריפוי

עיניים נפוחות – 17 הסעדים של סבתא נפלאה וריפוי
עיניים עייפות ונפוחות הן מראה מוכר מדי.כולם חוו זאת בשלב זה או אחר, וזה יכול להיות באמר אמיתי.אמנם יש הרבה תרופות ללא מרשם כדי לעזור להפחית נפיחות, אך ישנם גם כמה תרופות מנוסות ואמיתיות שהועברו מסבתותינו.להלן 17 מהתרופות של הסבתא הטובה ביותר להפחתת הנפיחות מתחת לעיניים.

קומפרס קר

ניתן להשתמש בדחיסה קרה להפחתת נפיחות ונפיחות בעיניים.משרים מטלית נקייה במים קרים ואז מורחים אותו על העיניים למשך 5 עד 10 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מלפפון

מלפפונים ידועים בתכונות הקירור והמרגיעות שלהם.פורסים מלפפון לפרוסות דקות ומניחים אותם על העיניים.השאירו אותם למשך 10 עד 15 דקות ואז שטפו במים קרים.פעולה זו מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית את הנפיחות והעיגולים הכהים.

טיפ ייחודי

הוספת כמה טיפות של מי ורדים לפרוסות המלפפון יכולה לעזור להפחית נפיחות ולהרגיע את העור עוד יותר.

שקיות תה

שקיות תה מכילות טאנינים המסייעים להפחתת נפיחות ונפיחות.משרים שתי שקיות תה במים חמים למשך מספר דקות ואז נתנו להם להתקרר.הניחו את שקיות התה מעל העיניים והשאירו אותם למשך 10 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תפוחי אדמה

תפוחי אדמה נהדרים להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.מגררים תפוח אדמה גולמי ואז מסננים את המיץ.משרים שני כדורי כותנה במיץ תפוחי האדמה והניחו אותם מעל עיניכם.השאירו אותם למשך 15 דקות ואז שטפו במים קרים.

חלב

חלב עשיר בחלבונים ובחומצה לקטית המסייע בהפחתת נפיחות ועיגולים כהים.משרים שני כדורי כותנה בחלב קר ומניחים אותם מעל העיניים.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ומסייעת להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.חלצו את הג’ל מעלה אלוורה ומורחים אותו על העור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

חלבוני ביצה

חלבוני ביצה מכילים חלבונים המסייעים להפחתת נפיחות ועיגולים כהים.הפרד את חלבוני הביצה מהחלמונים ומצליף ביניהם עד שהם יוצרים פסגות נוקשות.מרחו את החלבונים על העור סביב העיניים והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים.

מי ורדים

מי ורדים עוזרים להרגיע ולרענן את העור.משרים שני כדורי כותנה במי ורדים והניחו אותם מעל עיניכם.השאירו אותם למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

כפות קרות

כפות קרות עוזרות להפחית נפיחות ומעגלים כהים.הכניסו כמה כפות במקפיא למשך 10 דקות ואז הסר.הניחו את הכפות הקרות מעל העיניים והשאירו אותן 5 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אבוקדו

אבוקדו עשיר בוויטמינים ובמינרלים המסייעים בהפחתת נפיחות ועיגולים כהים.מועכים אבוקדו לעיסה ואז מורחים אותו על העור סביב העיניים.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרים.

דבש

לדבש יש תכונות אנטי דלקתיות טבעיות ומסייע בהפחתת נפיחות ועיגולים כהים.מרחו שכבה דקה של דבש על העור סביב העיניים והשאירו אותו למשך 10 דקות.יש לשטוף במים קרים.

תה קמומיל

תה קמומיל עוזר להפחית נפיחות ומעגלים כהים.משרים שתי שקיות תה קמומיליות במים חמים למשך מספר דקות ונתנו להתקרר.הניחו את שקיות התה מעל העיניים והשאירו אותם למשך 10 דקות.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי ומסייע בהפחתת הנפיחות והעיגולים הכהים.מרחו שכבה דקה של שמן קוקוס על העור סביב העיניים והשאירו אותו לילה.יש לשטוף במים קרים בבוקר.

חלב גולמי

חלב גולמי עוזר להפחית נפיחות ועיגולים כהים.משרים שני כדורי כותנה בחלב גולמי קר ומניחים אותם מעל העיניים.השאירו אותם למשך 10 דקות ו

סימנים וסימיםptoms של נפיחות מתחת לעיניים

נפיחות מתחת לעיניים, המכונה גם תיקים מתחת לעיניים, היא דאגה קוסמטית נפוצה.מצב זה מאופיין בנפיחות או נפיחות באזור שמתחת לעפעף התחתון.זה יכול להתרחש אצל גברים ונשים כאחד ויכול להיות תוצאה של מגוון גורמים, כולל הזדקנות, גנטיקה ואורח חיים.אמנם נפיחות מתחת לעיניים בדרך כלל אינה מזיקה, אך היא יכולה להוות סימפטום של מצב רפואי חמור יותר.

סימנים ותסמינים נפוצים של נפיחות מתחת לעיניים כוללים:

  • עיגולים כהים מתחת לעיניים
  • נפיחות או נפיחות
  • אדמומיות
  • יובש
  • גירוד
  • רגישות

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הללו, חשוב לדבר עם הרופא שלך כדי לשלול כל מצבים רפואיים בסיסיים שעלולים לגרום לנפיחות.

17 הסעדים של סבתא לנפיחות מתחת לעיניים

ניתן לטפל בנפיחות מתחת לעיניים במגוון תרופות טבעיות.להלן 17 מהטיפולים היעילים ביותר ששימשו סבתות במשך דורות:

1.פרוסות מלפפון

ידוע כי מלפפונים מפחיתים דלקת ונפיחות, מה שהופך אותם לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות מלפפון על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

2.קומפרס קר

דחיסה קרה יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו קומפרס קר או בד קר מעל האזור המושפע למשך 10-15 דקות.

3.שקיות תה

שקיות תה יכולות לעזור להפחית נפיחות ודלקת.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות שתי שקיות תה במים חמים והניחו אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

4.פטרוזיליה

פטרוזיליה ידועה כבעלי תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט טוחן קומץ עלי פטרוזיליה והחל את העיסה על האזור הנגוע למשך 15-20 דקות.

5.פרוסות תפוחי אדמה

ידוע כי תפוחי אדמה מפחיתים דלקת ונפיחות, מה שהופך אותם לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט הניחו כמה פרוסות תפוחי אדמה על האזור הפגוע למשך 15-20 דקות.

6.אלוורה

ידוע כי אלוורה יש תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותה לתרופה יעילה לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

7.מכשפה לוז

ידוע כי לוז מכשפה מפחית דלקת ונפיחות, מה שהופך אותה לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל מכשפה לוז ישירות על האזור המושפע.

8.מי ורדים

מי ורדים ידוע כמפחיתים דלקת ונפיחות, מה שהופך אותם לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל מי ורדים ישירות על האזור המושפע.

9.שמן קוקוס

ידוע כי שמן קוקוס בעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט החל כמות קטנה של שמן קוקוס ישירות על האזור המושפע.

10.חלב

ידוע כי חלב מפחית דלקת ונפיחות, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט להשרות שני כדורי כותנה בחלב קר והניחו אותם על האזור הפגוע למשך 10-15 דקות.

11.חומץ תפוחים

ידוע כי חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות, מה שהופך אותו לתרופה יעילה לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים ומורחים את התערובת ישירות על האזור הפגוע.

12.מסכת לבנה ביצה

ידוע כי חלבוני ביצה מפחיתים דלקת ונפיחות, מה שהופך אותם לתרופה אידיאלית לנפיחות מתחת לעיניים.כדי להשתמש בתרופה זו, פשוט מערבב לבן ביצה אחת עם כפית אחת

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן