דף הבית » תרופות סבתא » זיהום באצבעות יד – 3 תרופות סבתות ריפוי והזנה
dddddd dddaddaddaa dd  daadaddaddaa daddaaddaa daddadd d

זיהום באצבעות יד – 3 תרופות סבתות ריפוי והזנה

מהי זיהום באצבעות יד?

זיהום באצבעות יד הוא מצב המתרחש כאשר העור על הידיים והאצבעות נדלק ומרוגז.לעתים קרובות זה נגרם כתוצאה מתגובה אלרגית, מגע עם חומרים מגרים או זיהום.תסמינים של זיהום באצבעות היד כוללים אדמומיות, נפיחות, גירוד, ולעיתים כאבים.אם לא מטופלים, זיהום באצבעות ידיים יכול להוביל לתנאים חמורים יותר כמו אקזמה ופסוריאזיס.

הסעדים של סבתא לזיהום באצבעות יד

סבתות משתמשות בתרופות ביתיות לטיפול בזיהום באצבעות יד במשך מאות שנים.להלן שלוש תרופות מזינות וריפוי שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהקל על הסימפטומים של זיהום באצבעות היד.

דבש גולמי

לדבש גולמי יש תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את האדמומיות והנפיחות הנגרמת כתוצאה מדלקת אצבעות יד.כדי להשתמש בתרופה זו, החל שכבה דקה של דבש גולמי על האזור הפגוע ואפשר לו לשבת 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

הדבק כורכום גולמי

משחת כורכום גולמית היא תרופה יעילה נוספת לזיהום באצבעות יד.לכורכום יש איכויות אנטי דלקתיות ואנטי-חיטוי שיכולות לעזור להפחית נפיחות וגירוי.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום גולמית עם כמה טיפות מים ליצירת משחה עבה.החל את העיסה על האזור הפגוע והשאיר אותו למשך 10 עד 15 דקות לפני השטיפה במים פושרים.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הדלקת הנגרמת כתוצאה מדלקת אצבעות יד.כדי להשתמש בתרופה זו, עיסו כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור המושפע והשאירו אותו למשך 15 עד 20 דקות.יש לשטוף במים פושרים ולחזור על התהליך פעמיים ביום.

טיפ ייחודי ומועיל: כדי להפיק את המרב מהתרופות הללו, חשוב לשמור על האזור הנגוע נקי ויבש.הימנע מללבוש בגדים הדוקים ונסה להרחיק את הידיים והאצבעות שלך מכל מגרים או אלרגנים.

אחד התרופות הטובות והיעילות ביותר לזיהום באצבעות היד הוא הדחיסה החמה.תרופה זו משמשת להפחתת דלקת, כאב ונפיחות של האזור הנגוע.להכנת קומפרס חם, הרתיחו מעט מים בסיר ואז טבלו מטלית נקייה למים הרותחים.אפשר לבד להתקרר למשך מספר שניות לפני שמריחה אותו ישירות על האזור הנגוע.יש לעשות זאת מספר פעמים ביום במשך כרבע שעה בכל פעם.

הדחיסה החמה מסייעת להוציא את הזיהום ולהפחית את הדלקת באזור.בנוסף, זה עוזר להפחית כאב ונפיחות.תרופה זו בטוחה וניתן להשתמש בה על ילדים כמו גם על מבוגרים.

התרופה של סבתא מס ‘2: הדבק כורכום

תרופה יעילה נוספת לזיהום באצבעות יד היא משחה כורכום.לכורכום יש תכונות אנטיבקטריאליות, אנטי-דלקתיות ואנטיספטיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כמה טיפות מים.החל משחה זו על האזור הנגוע והשאיר אותה כ -15 דקות.יש לשטוף את העיסה במים פושרים ולחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

משחת כורכום מסייעת להפחתת דלקת, כאב ונפיחות באזור הנגוע.בנוסף, זה עוזר להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחית את הסיכון להמשך זיהום.

התרופה של סבתא מס ‘3: פסק שום

שום הוא אחד התרופות היעילות ביותר לזיהום באצבעות היד.לשום יש תכונות אנטיבקטריאליות, חיטוי ואנטי דלקתיות שיכולות לעזור להפחית את הזיהום.כדי להכין את העיסה, מערבבים כפית אחת של משחת שום עם כמה טיפות מים.החל משחה זו על האזור הנגוע והשאיר אותה כ -15 דקות.יש לשטוף את העיסה במים פושרים ולחזור על תהליך זה מספר פעמים ביום.

משחת שום מסייעת להפחתת דלקת, כאבים ונפיחות באזור הנגוע.בנוסף, זהעוזר להאיץ את תהליך הריפוי ולהפחית את הסיכון להמשך זיהום.

היתרונות של שימוש בסעדים של סבתא

הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה וטבעית לטיפול בזיהומים באצבעות יד.הם גם לא יקרים, קלים לייצור, ויכולים לשמש אותם על ילדים כמו גם על מבוגרים.בנוסף, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, כאב ונפיחות, ולהאיץ את תהליך הריפוי.

שאלות נפוצות

  • מהם היתרונות של השימוש בתרופות של סבתא? הסעדים של סבתא הם דרך בטוחה וטבעית לטיפול בזיהומים באצבעות יד.הם גם לא יקרים, קלים לייצור, ויכולים לשמש אותם על ילדים כמו גם על מבוגרים.בנוסף, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, כאב ונפיחות, ולהאיץ את תהליך הריפוי.
  • באיזו תדירות עלי להשתמש בתרופות של סבתא? עליך להשתמש בתרופות של סבתא מספר פעמים ביום במשך כרבע שעה בכל פעם.

השימוש בתרופות של סבתא היא דרך יעילה ובטוחה לטיפול בזיהום באצבעות יד.תרופות אלה יכולות לעזור להפחית דלקת, כאב ונפיחות, ולהאיץ את תהליך הריפוי.חשוב להתייעץ עם רופא אם הזיהום לא ישתפר לאחר מספר ימים של שימוש בסעדים אלה, מכיוון שזה עשוי להיות סימן למצב חמור יותר.

לסיכום, לסיכום, זיהום באצבעות היד הוא נושא שכיח שניתן לטפל ביעילות באמצעות הסעדים של סבתא.קומפרס חם, משחת כורכום ומשחת שום הם כולם תרופות יעילות שיכולות לעזור להפחית דלקת, כאב ונפיחות, ולהאיץ את תהליך הריפוי.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן