דף הבית » תרופות סבתא » אקזמה על כפות הידיים – 22 תרופות סבתות בריאות ומצוינות
ddadded dadc dbdaddaa ddddddd  daadaddaddaa daddaaddaa ddad

אקזמה על כפות הידיים – 22 תרופות סבתות בריאות ומצוינות

אקזמה על כפות הידיים: 22 תרופות סבתות בריאות ומצוינות
אקזמה היא מצב עור שכיח הגורם להופעת טלאים יבשים, מגרדים ואדומים על העור.זה נפוץ במיוחד בכפות הידיים.אמנם אין תרופה לאקזמה, אך ישנם מגוון טיפולים העומדים לסייע בניהול הסימפטומים.אחד הטיפולים היעילים ביותר הוא השימוש בתרופות הטבעיות של סבתא.להלן 22 תרופות של סבתא בריאה ומצוינת שיכולים לעזור לטפל באקזמה בכפות הידיים.

H2: שמנים טבעיים וקשים

אחד הסעדים היעילים ביותר לטיפול באקזמה בכפות הידיים הוא להשתמש בשמנים ובקוצצים טבעיים.אלה כוללים שמן קוקוס, שמן זית, שמן שקדים, חמאת שיאה וחמאת קקאו.שמנים וקשים אלה עשירים בחומצות שומן, המסייעות להזין ולהרגיע את העור, להפחית דלקת ועוזרים לנעול לחות.לשימוש, פשוט מרחו כמה טיפות של השמן או החמאה על כפות הידיים ועיסו. עשו זאת פעם או פעמיים ביום.

H2: חומץ תפוחים

תרופה טבעית נוספת לאקזמה בכפות הידיים היא חומץ תפוחים.חומץ סיידר תפוחים הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, מערבבים חלק אחד של חומץ תפוחים עם שני חלקים מים ומרחים על האזורים הפגועים באמצעות כדור כותנה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H3: טיפ ייחודי ומועיל

בעת שימוש בשמנים או באטרים טבעיים, הקפידו להשתמש בזנים בעלי בתולית מעולה וקרה.אלה הם העשירים ביותר בתזונה והפחות מעובדים.תמיד בצע בדיקת טלאים על שטח עור קטן לפני שמריחים על כפות הידיים כדי להבטיח שאין תגובה שלילית.

H2: מלח ים

מלח ים הוא תרופה טבעית נוספת לאקזמה בכפות הידיים.מלח הים עשיר במינרלים ויכול לעזור להפחית דלקת ולהרגיע את העור.לשימוש, מערבבים כף אחת של מלח ים עם כוס מים חמים ומורחים על כפות הידיים באמצעות כדור כותנה.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה טבעית נהדרת לאקזמה בכפות הידיים.שיבולת שועל עשירה בנוגדי חמצון ויכולה לעזור להרגיע ולהגן על העור.לשימוש, מערבבים כוס שיבולת שועל עם שתי כוסות מים חמים ומרחים על כפות הידיים.אפשר לשיבולת השועל לשבת על העור למשך 15 דקות לפני השטיפה במים חמים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום.

H2: מותק

דבש הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, מערבבים כף דבש אחת עם כף אחת של מים חמים ומורחים על האזורים המושפעים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: אלוורה

אלוורה הוא חומר להרגשת עור טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, עיסוי כמה טיפות של ג’ל אלוורה על כפות הידיים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום.

H2: שמן חוחובה

שמן חוחובה הוא שמן טבעי העשיר בחומצות שומן ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, עיסוי כמה טיפות שמן חוחובה על כפות הידיים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום.

H2: כורכום

כורכום הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כף דבש אחת ומורחים על האזורים המושפעים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: שמן עץ התה

שמן עץ התה הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן עץ התה עם כף שמן קוקוס ומורחים על האזורים הנגועים.עשה זאת פעם או פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

H2: שמן נם

שמן נם הוא חיטוי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן נם עם כף שמן קוקוס אחד ומורחים על האזורים המושפעים.עשו זאת פעם או פעמיים ביום למתחם הטוב ביותרTS.

H2: לוז מכשפה

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ובעל תכונות אנטי דלקתיות.זה יכול לעזור להפחית דלקת, גירוד ואודם.לשימוש, ערבבו כף אחת של לוז מכשפה

מהי אקזמה בכפות הידיים?

אקזמה בכפות הידיים היא סוג של מצב עור הגורם להיווצרות טלאים יבשים, מגרדים ואדומים על כף הידיים.זהו מצב עור נפוץ שלעתים קרובות מופעל על ידי גורמים סביבתיים כמו לחץ, אלרגיות וכימיקלים מסוימים.אקזמה בכפות הידיים יכולה להיות מצב כרוני, אך בדרך כלל ניתן לטפל בה.

הסעדים של סבתא לאקזמה בכפות הידיים

סבתות כבר מזמן ידעו את כוחן של תרופות טבעיות לטיפול במצבי העור.להלן 22 תרופות של סבתא בריאה ומצוינת לאקזמה בכפות הידיים:

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית את הגירוד והיובש הנגרמים על ידי אקזמה בכפות הידיים.על פי ההערכה, יש להניח שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית דלקת ולהילחם בזיהום.

2.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית נפיחות וגרד.יש לו גם תכונות נגד פטריות שיכולות לעזור להילחם בזיהום.עדיף לדלל את החומץ במים לפני שמריחים אותו על העור.

3.אלוורה

אלוורה הוא חומר ריפוי טבעי שיכול לעזור להפחית דלקת וגרד.זה גם עוזר לשמור על לחות העור ומונע יובש.עדיף להשתמש בג’ל אלוורה טרי ישירות מהצמח או מבקבוק.

4.אמבט שיבולת שועל

אמבטיות שיבולת שועל הן דרך נהדרת להרגיע את הגירוד והדלקת הנגרמת על ידי אקזמה בכפות הידיים.שיבולת השועל מסייעת להוציא רעלים וזיהומים מהעור, תוך מתן קרם לחות טבעי.

5.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ונפיחות.יש לו גם תכונות אנטי -חיטוי שיכולות לעזור להילחם בזיהום.פשוט תלול כמה שקיות תה קמומיל במים חמים ומרחי את הנוזל המקורר על האזור הפגוע.

6.דבש ושמן זית

דבש ושמן זית הם שניהם חומרי ריפוי טבעיים שיכולים לעזור להפחית דלקת וגרד.השילוב של השניים יכול לעזור לשמור על התייבשות העור ולמנוע יובש.פשוט מערבבים חלקים שווים דבש ושמן זית ומורחים על האזור הפגוע.

7.קלנדולה

קלנדולה הוא עשב טבעי הידוע בתכונותיו האנטי דלקתיות והריפוי.זה יכול לעזור להפחית גירוד ודלקת הנגרמת על ידי אקזמה בכפות הידיים.עדיף להשתמש בקרם או קרם מבוסס קלנדולה לתוצאות הטובות ביותר.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא מענק טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.יש לו גם תכונות אנטי -חיטוי שיכולות לעזור להילחם בזיהום.עדיף להשתמש בקרם או קרם מבוסס לוז מכשפות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.כורכום

כורכום הוא אנטי דלקת טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.יש לו גם תכונות אנטי -חיטוי שיכולות לעזור להילחם בזיהום.פשוט מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס חלב חם ומורחים את התערובת על האזור הפגוע.

10.שמן לבנדר

שמן לבנדר הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.עדיף להשתמש בקרם או קרם מבוסס לבנדר לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

11.גליצרין ירקות

גליצרין צמחי הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להפחית גירוד ויובש.עדיף להשתמש בקרם או קרם מבוסס גליצרין ירקות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

12.שמן נים

שמן נם הוא חיטוי טבעי ואנטי דלקתי שיכול לעזור להפחית גירוד ודלקת.עדיף להשתמש בקרם או קרם על בסיס שמן של Neem לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

13.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן