דף הבית » תרופות סבתא » אקזמה על הרגל – 21 תרופות של סבתא אפקטיבית ונפלאה
ddadded dadc ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad ddadadddddaa

אקזמה על הרגל – 21 תרופות של סבתא אפקטיבית ונפלאה

אקזמה על הרגל: 21 תרופות של סבתא אפקטיבית ונפלאה
אקזמה היא מצב עור שמשפיע על מיליוני אנשים ברחבי העולם.זה יכול להיות לא נוח, מגרד, ולפעמים אפילו כואב.אמנם אין תרופה לאקזמה, אך ישנם מגוון טיפולים שיכולים לעזור להפחית את הסימפטומים ולשמור על שליטה.

אחד הטיפולים הוותיקים והיעילים ביותר לאקזמה הוא הסעדים של סבתא.סבתות מטפלות באקזמה כבר מאות שנים, וחלק מהתרופות שלהן הועברו מדור לדור.במאמר זה נסתכל על 21 מהסעדים היעילים והנפלאים ביותר של סבתא לאקזמה ברגל.

1.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא אחד התרופות הוותיקות והפופולריות ביותר לאקזמה.זה יכול לשמש כטיפול אקטואלי או כמשקה.כדי ליצור תרופה אקטואלית, מערבבים כף של חומץ תפוחים עם חצי כוס מים ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.כדי להכין משקה, מערבבים כף חומץ תפוחים עם כוס מים ושתו אותו פעמיים ביום.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא תרופה פופולרית נוספת לאקזמה.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, מה שהופך אותו לטיפול אידיאלי לאקזמה.פשוט שפשף כמות קטנה של שמן קוקוס על האזור הפגוע ולעסות אותו בעדינות.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים קרירים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי:

מערבבים כף שמן קוקוס עם כמה טיפות שמן עץ התה כדי ליצור תרופה חזקה עוד יותר.בשמן עץ התה תכונות אנטיבקטריאליות ונוגדות פטרייתיות חזקות, מה שהופך אותו לטיפול אידיאלי באקזמה.

3.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא תרופה נהדרת לאקזמה.הוא מכיל תכונות אנטי דלקתיות ונוגדות חמצון שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והגירוי הנגרמים על ידי אקזמה.כדי ליצור אמבטיה שיבולת שועל, פשוט הוסף כוס שיבולת שועל לאמבטיה חמה וספיגה למשך 15-20 דקות.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.דבש

דבש הוא חומר אנטיבקטריאלי ונוגד פטרייתי טבעי, מה שהופך אותו לתרופה אידיאלית לאקזמה.מרחו שכבה דקה של דבש על האזור המושפע והשאירו אותה למשך 10 דקות.שוטפים במים קרירים.חזור על תהליך זה 2-3 פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מהי אקזמה ברגל?

אקזמה היא מונח כללי לתנאי עור שונים, הגורמים לדלקת וגירוי.אקזמה ברגל היא סוג של אקזמה המתרחשת ברגל התחתונה ויכולה לגרום למגוון תסמינים, כולל אדמומיות, גירוד, שריפה והתרופפות.זה יכול להיגרם על ידי מגוון גורמים, כמו אלרגיות, גירויים, גנטיקה ותנאים סביבתיים.אם נותר ללא טיפול, המצב יכול להיות מאוד לא נוח ואף עשוי להוביל לסיבוכים נוספים.

הסעדים של סבתא לאקזמה ברגל

סבתות משתמשות בתרופות טבעיות לטיפול במגוון מצבי עור במשך מאות שנים.להלן 21 מהתרופות היעילות והנפלאות ביותר של סבתא לאקזמה ברגל.

1.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות מצוין ובעל תכונות אנטי דלקתיות שיכולות לעזור להרגיע את העור.ידוע גם שהשמן מפחית אדמומיות וגירוד.לשימוש, החל כמות קטנה מהשמן ישירות על האזור המושפע.

2.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לסייע בהפחתת האדמומיות, הגירוד וההתקלפות הקשורים לאקזמה.לשימוש, החל כמות קטנה של ג’ל אלוורה ישירות על האזור המושפע.

3.חומץ תפוחים

חומץ סיידר תפוחים הוא בעל תכונות אנטי -פטרייתיות ואנטיבקטריאליות שיכולות לעזור להפחית את הגירוד וההתקלפות הקשורים לאקזמה.לשימוש, מערבבים חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים ומורחים על האזור הפגוע.

4.אמבט שיבולת שועל

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ויכולה לעזור להפחית את הגירוד והאודם הקשורים לאקזמה.לשימוש, מערבב כוס אחתשל שיבולת שועל וכוס אחת של סודה לשתייה באמבטיה מלאה במים חמים ומשרות למשך 15 דקות.

5.שמן זית

שמן זית הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את היובש הקשור לאקזמה.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן זית ישירות על האזור המושפע.

6.תה קמומיל

תה קמומיל הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד הקשורים לאקזמה.לשימוש, תלול כפית קמומיל בכוס מים חמים למשך 10 דקות.אפשר לתה להתקרר ואז למרוח אותו על האזור הפגוע בכדור כותנה.

7.דבש

ידוע שדבש הוא בעל תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות, שיכולות לעזור להרגיע את העור ולהפחית את הגירוד.לשימוש, החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור המושפע.

8.מכשפה לוז

לוז מכשפה הוא עיקרי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד והקלף הקשורים לאקזמה.לשימוש, החל כמות קטנה של לוז מכשפה ישירות על האזור המושפע.

9.שמן ויטמין E

שמן ויטמין E הוא נוגד חמצון טבעי ויכול לסייע בהפחתת הגירוד וההתקלפות הקשורים לאקזמה.לשימוש, החל כמות קטנה של שמן ויטמין E ישירות על האזור המושפע.

10.יוגורט

יוגורט הוא קרם לחות טבעי ויכול לעזור להפחית את היובש הקשור לאקזמה.לשימוש, החל כמות קטנה של יוגורט רגיל ישירות על האזור המושפע.

11.קלנדולה

קלנדולה ידועה בתכונותיו האנטי-דלקתיות והחיטוי, שיכולות לעזור להפחית את הגירוד והאודם הקשורים לאקזמה.לשימוש, ערוך משחה באמצעות כפית אחת של קלנדולה ומים והחל על האזור הנגוע.

12.שמן נים

שמן נים הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד והאודם הקשורים לאקזמה.לשימוש, מערבבים כפית אחת של שמן נם עם כף שמן קוקוס אחד ומורחים על האזור הפגוע.

13.שורש ליקוריץ

שורש ליקוריץ הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הגירוד והאודם הקשורים לאקזמה.לשימוש, הכינו משחה באמצעות כפית אחת של שורש ומים ליקוריץ והחל על האזור הפגוע.

14.מתחם ויטמין B

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן