דף הבית » תרופות סבתא » אקזמה בכף הרגל – 6 תרופות של סבתא להכנה מהירה המועברת במשפחה
ddadded ddbda ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dcddbdad ded

אקזמה בכף הרגל – 6 תרופות של סבתא להכנה מהירה המועברת במשפחה

אקזמה ברגל: 6 הסעדים של סבתא להקלה מהירה
אקזמה בכף הרגל היא מצב עור שכיח העלול לגרום לאדמיות, גירוד ויובש.זה יכול להיות קשה לנהל ויכול להיות די לא נוח.עם זאת, ישנם כמה תרופות שהועברו מסבתות שיכולות לעזור להביא להקלה מהירה.

להלן 6 מהתרופות היעילות ביותר של סבתא לטיפול באקזמה בכף הרגל.

1.שיבולת שועל soak

שיבולת שועל היא אנטי דלקתית טבעית ומשמשת להרגיע ולהקלה על עור מגרד במשך שנים.כדי ליצור השריית שיבולת שועל, פשוט הוסף 1-2 כוסות שיבולת שועל לאמבטיה חמה.אפשר לשיבולת השועל להתמוסס ולהשרות באמבטיה למשך 15 דקות.זה יעזור להפחית דלקת ולספק הקלה מגירוד.

2.שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא קרם לחות טבעי שיכול לעזור להרגיע ולהגן על עור יבש ומעצבן.יש לו תכונות אנטי דלקתיות ואנטיבקטריאליות אשר הופכות אותו לאידיאלי לטיפול באקזמה.כדי להשתמש בשמן קוקוס, פשוט החל אותו ישירות על האזור הפגוע בכף הרגל.לעסות בעדינות את השמן לעור ולהשאיר אותו לפחות 15 דקות לפני שטיפתו.

3.חומץ תפוחים

חומץ תפוחים יש שימושים רבים, שאחד מהם מטפל באקזמה.זהו אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את האדמומיות והגרד.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים חומץ תפוחים 1 חלק עם 4 חלקים מים חמים ומרחו אותו ישירות על האזור הפגוע בכף הרגל.אפשר לו לשבת 15 דקות לפני השטיפה.

4.דבש

דבש הוא אנטיבקטריאלי טבעי ונוגד פטרייתי שיכול לעזור להפחית את הדלקת ולהרגיע את הגירוד.כדי להשתמש בו, פשוט החל כמות קטנה של דבש ישירות על האזור הפגוע בכף הרגל והשאיר אותו למשך 15 דקות.יש לשטוף אותו במים חמים.

5.אלוורה

אלוורה היא אנטי דלקתית טבעית ותרופה נהדרת לאקזמה.כדי להשתמש בו, פשוט מרחי שכבה דקה של ג’ל אלוורה טהור ישירות על האזור המושפע של כף הרגל.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני שטיפתו במים חמים.

טיפ ייחודי:

אם אתה סובל מאקזמה על הרגליים, חשוב להקפיד נוסף בעת שטיפתם.השתמש בסבון עדין והקפד לשטוף אותם היטב.הימנע משימוש במים חמים, מכיוון שזה יכול לעצבן עוד יותר את העור.

6.סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה טבעית נוספת שניתן להשתמש בה לטיפול באקזמה בכף הרגל.כדי להשתמש בו, פשוט מערבבים 2 כפיות סודה לשתייה עם כוס מים חמים.משרים מטלית כביסה בתערובת ומורחים אותו ישירות על האזור הפגוע בכף הרגל.השאירו אותו למשך 15 דקות לפני ששטיפתו.

6 הסעדים של סבתא אלה יכולים להביא להקלה מהירה לסובלים מאקזמה בכף הרגל.עם זאת, אם הסימפטומים נמשכים או מחמירים, חשוב לפנות לייעוץ רפואי.

הסעדים של סבתא לטיפול באקזמה בכף הרגל

אקזמה בכף הרגל יכולה להיות בעיה מתמשכת ומעצבנת.למרבה המזל, ישנם מספר תרופות מסורתיות המועברות דרך דורות של סבתות שיכולות לעזור להקל על תסמיני האקזמה בכף הרגל.להלן שישה מהתרופות הנפוצות ביותר וכיצד להכין אותם.

חומץ תפוחים

חומץ תפוחים משמש זה מכבר כתרופה ביתית למגוון מחלות, כולל אקזמה.כדי להשתמש בו לאקזמה בכף הרגל, ערבבו חלק אחד של חומץ תפוחים לשלושה חלקים מים וספגו את האזור המושפע למשך 15 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא עוד תרופה ביתית יעילה לאקזמה בכף הרגל.פשוט לעסות כמות קטנה של שמן קוקוס לאזור הפגוע ולהשאיר אותו לפחות 30 דקות.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

אמבט שיבולת שועל

אמבט שיבולת שועל היא דרך מצוינת להרגיע את העור המגורה הנגרם כתוצאה מאקזמה בכף הרגל.כל שעליך לעשות הוא להוסיף כוס שיבולת שועל קרקעית לאמבטיה מלאה במים חמים וספיגה למשך 20 דקות.עשה זאת מספר פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

תה קמומיל

תה קמומיל הוא מסורתיתרופה לאקזמה בכף הרגל.כדי להשתמש בו, תלול כוס תה קמומיל ומרחי את הנוזל המקורר על האזור המושפע.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סודה לשתייה

סודה לשתייה היא תרופה מסורתית נוספת לאקזמה בכף הרגל.כדי להשתמש בו, ערבבו כפית אחת של סודה לשתייה עם כוס מים חמים והשתמשו בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור הפגוע.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מכשף לוז

Hitch Hazel הוא תרופה מסורתית לאקזמה בכף הרגל.כדי להשתמש בו, מערבבים כפית אחת של לוז מכשפה עם כוס מים חמים והשתמש בכדור כותנה כדי למרוח את התערובת על האזור הפגוע.עשו זאת מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

סיכום

אקזמה בכף הרגל יכולה להיות בעיה מתמשכת ומעצבנת, אך לסבתות יש כמה תרופות מסורתיות שיכולות לעזור להקל על התסמינים.חומץ תפוחים, שמן קוקוס, אמבטיות שיבולת שועל, תה קמומיל, סודה לשתייה ולוז מכשפה הם כולם תרופות יעילות שניתן להשתמש בהן לטיפול באקזמה בכף הרגל.עם קצת מאמץ והרבה סבלנות, תרופות אלה יכולות לעזור להפחית את תסמיני האקזמה בכף הרגל.

שאלות נפוצות

כמה זמן עלי להשתמש בתרופות לאקזמה בכף הרגל?

עדיף להשתמש בתרופות לאקזמה בכף הרגל מספר פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.תלוי בחומרת האקזמה, ייתכן שייקח מספר שבועות כדי לראות שיפור בולט.

מה זה אקזמה?

אקזמה היא מצב עור שכיח הגורם לעור יבש, מגורה ומגרד.זה יכול להתרחש בכל מקום בגוף, אך נפוץ במיוחד על הידיים והרגליים.על פי wikipedia.org , אקזמה היא מצב העור הכרוני הנפוץ ביותר בקרב ילדים, אך זה יכול להשפיע גם על מבוגרים.

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן