דף הבית » תרופות סבתא » שלוחה ברגל – 10 תרופות של סבתא איכותית ואמיתית
dadcddd ddaddc  daadaddaddaa dadc daddaad dddbddaaddaa ddde

שלוחה ברגל – 10 תרופות של סבתא איכותית ואמיתית

דרבנים כואבים וכואבים ברגל

אפשר לחוש קשר של רקמות, תחושה כואבת וכואבת, בעגל הרגל.זה ידוע כשלוח ברגל, וזה יכול להוות מקור לכאב ואי נוחות.למרבה המזל, לרבים מהסבתות שלנו וסבתות רבא היו תרופות שנבדקו בזמן שיכולות לעזור להקל על הכאב ואף למנוע היווצרות של ספרס ברגל.להלן 10 תרופות של סבתא אמיתית באיכות גבוהה, שיכולים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות של ספרס ברגל.

1.קומפרס חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הכאב הקשור לספרס ברגל.להכנת דחיסת חומץ תפוחים, ערבבו חלקים שווים של חומץ תפוחים ומים חמים.טבלו בד בתערובת ומורחים אותו על שטח הרגל בו ממוקם השלוחה.השאירו את הבד למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

2.Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ברגל.כדי לגרום למלח אפסום להשרות, הוסף שתי כוסות מלח אפסום לאמבטיה חמה וספוג את הרגל שלך למשך 20 דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והדלקת הקשורים לספרס ברגל.

3.קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הכאב הקשור לספרס ברגל.להכנת דחיסת ג’ינג’ר, מערבבים כף אחת של ג’ינג’ר מגורד עם שתי כפות מים חמים.טבלו בד בתערובת ומורחים אותו על שטח הרגל בו ממוקם השלוחה.השאירו את הבד למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

4.הדבק כורכום

כורכום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ברגל.להכנת משחת כורכום, מערבבים חלקים שווים של כורכום ומים חמים.החל את העיסה על שטח הרגל בו ממוקם השלוחה.השאירו את העיסה למשך 30 דקות ואז שטפו אותה במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

5.דחיסה חמה וקרה

ניתן להשתמש בקומפרסים חמים וקרים כדי להפחית את הכאב הקשור לספרס ברגל.כדי להכין דחיסה חמה וקרה, מלאו שני מכולות נפרדות במים חמים וקרים.טבלו בד במים החמים ומורחים אותו על אזור הרגל בו ממוקם השלוחה.השאירו את הבד למשך 10 דקות ואז טבלו אותו במים הקרים ומורחים אותו על אותו אזור.השאירו את הבד למשך 10 דקות ואז חזרו על התהליך.

6.שמן קיק

שמן קיק הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ברגל.כדי להשתמש בשמן קיק, החל אותו על שטח הרגל בו ממוקם השלוחה.השאר את השמן דולק למשך 30 דקות ואז שטף אותו במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

7.קאיין פלפל ושמן זית

ניתן להשתמש בפלפל קאיין ושמן זית כדי להפחית את הכאב הקשור לדרבנות ברגל.להכנת תערובת, מערבבים כף אחת של פלפל קאיין וכף אחת של שמן זית.מרחו את התערובת על אזור הרגל בו ממוקם השלוחה.השאירו את התערובת במשך 20 דקות ואז שטפו אותה במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ ייחודי ומועיל

כאשר מתמודדים עם ספרס ברגל, חשוב לקחת הפסקות בין טיפולים כדי לאפשר לגוף לנוח ולתקן את עצמו.כמו כן, חשוב לזכור שלאנשים שונים יהיו תגובות שונות לטיפולים שונים, ולכן חשוב להתייעץ עם הרופא שלך לפני שתנסה את כל הסעדים הללו.

8.דחיסת שום

שום הוא תרופה טבעית שניתן להשתמש בה להפחתת הדלקת ברגל.להכנת דחיסת שום, מערבבים כף אחת של שום מגורד עם שתי כפות מים חמים.טבלו מטלית לתערובת ומורחים אותו על אזור הרגל במקום בו השלוחה לוקסעורכת.השאירו את הבד למשך 20 דקות ואז שטפו אותו במים קרירים.חזור על התהליך עד שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

9.שמן חרדל

מהו שלוחה ברגל?

שלוחה ברגל היא מצב בו צמיחה גרמית נוצרת על עצם הרגל, בדרך כלל השוקה או הפיבולה.הגידול בדרך כלל ללא כאבים אך יכול להיות כואב כאשר מופעל לחץ על האזור.המצב הוא בדרך כלל תוצאה של פציעה, כמו שבר או קרע בשריר.זה יכול להיגרם גם כתוצאה משימוש יתר בשרירי הרגליים.

הסעדים של סבתא לשלוחה ברגל

למרות שהניתוח הוא הטיפול היעיל ביותר לשלוחה ברגל, ישנם תרופות של סבתא שיכולות לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים למצב.להלן 10 תרופות של סבתא אמיתית ואמיתית לשלוחה ברגל:

1.טיפול בחום

טיפול בחום הוא דרך פשוטה ויעילה להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.החום עוזר להרפות את השרירים ולהגביר את זרימת הדם לאזור הפגוע, מה שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.ניתן לעשות טיפול בחום עם בקבוק מים חמים, כרית חימום או אמבטיה חמה.

2.עיסוי

עיסוי יכול להיות דרך יעילה להפחתת כאב ואי נוחות הקשורים לשלוחה ברגל.עיסוי יכול לעזור להגדיל את זרימת הדם לאזור הפגוע, מה שיכול לעזור להפחית נפיחות ודלקת.עיסוי יכול גם לעזור להרפות את השרירים ולהפחית את המתח.

3.פעילות גופנית

פעילות גופנית קבועה יכולה לעזור בחיזוק השרירים באזור הפגוע ולהפחתת כאב ואי נוחות.מומלצים תרגילים בעלי השפעה נמוכה, כמו הליכה או שחייה, מכיוון שהם יכולים לעזור לחזק את השרירים מבלי לשים מאמץ רב מדי על הרגל.

4.מנוחה

מנוחה של הרגל הפגועה יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות.חשוב לנוח את הרגל לפחות יומיים לאחר כל פעילות הגורמת לכאב או לאי נוחות.

5.טיפול בקרח

טיפול בקרח הוא דרך יעילה להפחתת דלקת וכאבים הקשורים לשלוחה ברגל.החלת חבילת קרח על האזור המושפע במשך 15-20 דקות מספר פעמים ביום יכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.

6.כורכום

כורכום הוא תבלין שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

7.ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תבלין נוסף שיש לו תכונות אנטי דלקתיות ויכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.ניתן לקחת אותו בצורה תוספה או להוסיף למזון.

8.מלחי אפסום

מלחי אפסום הם תרכובת מינרלית שיכולה לעזור להפחית נפיחות ודלקת.הוספת מלחי אפסום לאמבט חם יכולה לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.

9.שמנים אתרים

שמנים אתרים, כמו לבנדר, מנטה או אקליפטוס, יכולים לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.ניתן להוסיף שמנים אלה לאמבטיה חמה או לעסות לאזור הפגוע.

10.דיקור סיני

דיקור סיני הוא תרגול ריפוי סיני עתיק שיכול לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה ברגל.דיקור סיני כרוך בהכנסת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף.

מסקנה

שלוחה ברגל יכולה להיות מצב כואב ולא נוח, אך ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את הכאב והאי הנוחות הקשורים למצב.טיפול בחום, עיסוי, פעילות גופנית, מנוחה, טיפול בקרח, כורכום, ג’ינג’ר, מלחי אפסום, שמנים אתריים ודיקור הם כל הדרכים היעילות להפחתת הכאב והאי הנוחות הקשורים לדרבן ברגל.

שאלות נפוצות

מה הטיפול הטוב ביותר לדרבן ברגל?

הטיפול הטוב ביותר לדרבן ברגל הוא ניתוח.עם זאת, ישנם סעדים רבים של סבתא שיכולים לעזור להפחית את הכאבואי נוחות הקשורים למצב.טיפול בחום, עיסוי, פעילות גופנית, מנוחה, טיפול בקרח, כורכום, ג’ינג’ר, מלחי אפסום, שמנים אתריים ודיקור הם כל הדרכים היעילות להפחתת הכאב ואי הנוחות הקשורים לדרבן ברגל.

מה גורם לשלוחה ברגל?

שלוחה ב

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן