דף הבית » תרופות סבתא » שלוחה בכף הרגל – 18 תרופות של סבתא מומלצת וטבעית

שלוחה בכף הרגל – 18 תרופות של סבתא מומלצת וטבעית

זה לא נדיר שאנשים יחוו שלוחה ברגליהם.שלוחה היא גידול גרמי קטן העלול לגרום לכאב ורגישות כאשר מופעל עליו לחץ.הכאב יכול לנוע בין קל לחמור ויכול להקשות על ההליכה או העמידה.אמנם ישנם מגוון טיפולים הזמינים לספרס, אך אנשים מסוימים עשויים להעדיף לנסות תרופות טבעיות כקו הגנה ראשון.להלן 18 תרופות סבתות טבעיות, עם שימוש נכון בתגי HTML, שעשויים לעזור להקל על הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה בכף הרגל.

משרים את כפות הרגליים במים חמים

אחד התרופות הקלות והנגישות ביותר הוא להשרות את הרגליים במים חמים.זה עוזר להפחתת דלקת וכאב ויכול להיעשות בנוחות הבית של עצמו.לשם כך, מלאו קערה או אגן במים פושרים והוסיפו כמה טיפות של שמן לבנדר או שמן מנטה.משרים את כפות הרגליים למשך 15 דקות ואז יבש אותן היטב.

לעסות את הרגליים

עיסוי כפות הרגליים יכול גם לעזור להפחית את הכאב ואי הנוחות הקשורים לשלוחה בכף הרגל.לעסות בעדינות את האזור הפגוע בכמות קטנה של שמן זית או שמן קוקוס.זה יעזור להגדיל את זרימת הדם ולהפחתת הנוקשות.לעסות את האזור למשך 10 דקות, פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

טיפ: נסה לסירוגין בין קומפרסים חמים וקרים

החלת קומפרסים חמים וקרים על האזור הפגוע יכולה גם לעזור להפחתת הכאב והדלקת.התחל על ידי החלת קומפרס חם על האזור למשך 10 דקות.לאחר מכן, החלף אותו בקומפרס קר למשך 10 דקות.חזור על התהליך כמה פעמים לאורך היום, לפי הצורך.

קומפרס חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא תרופה עתיקה של מחלות רבות.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, ערבבו חלקים שווים חומץ תפוחים ומים בקערה.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 15 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרכובת מינרלית שיכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים שתי כפות מלח אפסום בקערת מים חמים.משרים את כפות הרגליים בתערובת למשך 15 דקות, פעמיים ביום.

חבילות קרח

החלת חבילת קרח על האזור הפגוע יכולה לעזור להפחית את הכאב והדלקת.עטפו כמה קוביות קרח במטלית נקייה ומורחים אותו על האזור למשך 10 דקות.עשה זאת שלוש פעמים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס פלפל קאיין

פלפל קאיין הוא אנטי דלקתי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין בכוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס כורכום

כורכום הוא תבלין עשיר בנוגדי חמצון שיכול לעזור להפחית את הכאב והדלקת.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום בכוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס חילופי חילוף

חילבה היא עשב שיש לו תכונות אנטי דלקתיות.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים כפית אחת של אבקת חילבה בכוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס שום

שום הוא אנטי דלקתי טבעי ויכול לעזור להפחית את הכאב והנפיחות.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים כפית אחת של אבקת שום בכוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

קומפרס ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא משכך כאבים טבעי ויכול לעזור להפחית את הדלקת.כדי להשתמש בו לדרבן בכף הרגל, מערבבים כפית אחת של אבקת ג’ינג’ר בכוס מים חמים.משרים מטלית נקייה בתערובת ומורחים אותו על האזור הפגוע למשך 10 דקות.עשה זאת פעמיים ביום לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

Spurn in the Foot Remedy #2: Epsom Salt Soak

מלח אפסום הוא תרופה יעילה לדרבן בכף הרגל.מלח אפסום מכיל מגנזיום סולפט, המסייע להפחתת דלקת וכאב הנגרמים על ידי השלוחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מלאו אגן או אמבטיה במים חמים והוסיפו שתי כוסות מלח אפסום.משרים את כף הרגל בתערובת זו במשך 20 דקות.לאחר מכן, טפחו על כף הרגל יבשה ומרחו קומפרס קר על האזור הפגוע.חזור על תרופה זו שלוש פעמים בשבוע לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

SPUN ברגל התרופה מספר 3: כורכום

כורכום הוא חומר אנטי דלקתי חזק שיכול לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לשלוחה בכף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של אבקת כורכום עם כפית שמן קוקוס אחד ומורחים אותה על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #4: ג’ינג’ר

ג’ינג’ר הוא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את אי הנוחות הקשורה לשלוחה בכף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של ג’ינג’ר מגורד טרי עם כפית שמן זית אחד ומורחים אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #5: חומץ תפוחים

ניתן להשתמש בחומץ תפוחים לטיפול בשלוחה בכף הרגל.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי השלוחה.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו כפית אחת של חומץ תפוחים עם כפית דבש אחת וכוס מים חמים.שתו תערובת זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מאי הנוחות שנגרמה על ידי השלוחה.

SPUN ברגל התרופה #6: שום

שום הוא תרופה עוצמתית לשלוחה בכף הרגל.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי השלוחה.כדי להשתמש בתרופה זו, לרסק שתי שיני שום ומערבבים אותו עם כפית שמן זית אחד.מרחו תערובת זו על האזור הפגוע והשאירו אותה למשך 10 דקות.יש לשטוף את האזור במים חמים ולחזור על תרופה זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #7: אלוורה

אלוורה היא תרופה טבעית שיכולה לעזור להפחית את הדלקת ואי הנוחות הקשורים לשלוחה בכף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, חלץ את הג’ל מעלה אלוורה טרי והחל אותו על האזור הפגוע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו אותו במים חמים.חזור על תרופה זו פעמיים ביום למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #8: Epsom מלח ושמן זית

ניתן להשתמש במלח אפסום ושמן זית יחד לטיפול בשלוחה בכף הרגל.כדי להשתמש בתרופה זו, ערבבו שתי כפות מלח אפסום עם שתי כפות שמן זית.לעסות תערובת זו על האזור המושפע למשך 10 דקות.לאחר מכן שוטפים את האזור במים חמים.חזור על התרופה הזו שלוש פעמים בשבוע למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #9: שמן קיק

ניתן להשתמש בשמן קיק לטיפול בשלוחה בכף הרגל.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי השלוחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כף אחת של שמן קיק עם כף שמן זית אחד.לעסות תערובת זו על האזור המושפע למשך 10 דקות.לאחר מכן שוטפים את האזור במים חמים.חזור על התרופה הזו שלוש פעמים בשבוע למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

Spurn in the Foot Remedy #10: CAYENNE PEPPER

פלפל קאיין הוא תרופה עוצמתית לשלוחה בכף הרגל.זה עוזר להפחתת דלקת וכאבים הנגרמים על ידי השלוחה.כדי להשתמש בתרופה זו, מערבבים כפית אחת של פלפל קאיין עם כף שמן זית אחת.לעסות תערובת זו על האזור המושפע למשך 10 דקות.AFTEתגמולים, שוטפים את האזור במים חמים.חזור על התרופה הזו שלוש פעמים בשבוע למשך מספר שבועות כדי לקבל הקלה מהכאב והדלקת שנגרמו על ידי השלוחה.

SPUR

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן