דף הבית » תרופות סבתא » פחם מופעל – 15 תרופות סבתות משמעותיות ומיוחדות
daddd deddadadc  daadaddaddaa daddaaddaa dedadedaddaadddaa dded

פחם מופעל – 15 תרופות סבתות משמעותיות ומיוחדות

מהו פחם מופעל?

פחם מופעל הוא סוג של פחמן שטופל בחמצן כדי לפתוח מיליוני נקבוביות זעירות בין אטומי הפחמן וכן להגדיל את שטח הפנים שלו.זה הופך אותו לנקבובי במיוחד ומסוגל לספוג חומרים ורעלים מהגוף.לעתים קרובות הוא משמש בבתי חולים לטיפול במינון יתר של תרופות או הרעלה בשוגג.

15 הסעדים של סבתא עם פחם מופעל

פחם מופעל שימש במשך מאות שנים ברפואה המסורתית לטיפול במגוון מחלות.להלן 15 מהתרופות הפופולריות ביותר של סבתא באמצעות פחם מופעל:

1.הלבנת שיניים

ניתן להשתמש בפחם מופעל כדי להלבין שיניים באופן טבעי.זה נקשר לרובד ולחלקיקי צבע אחרים, ומשאיר שיניים נראות בהירות ובריאות יותר.כל שעליך לעשות הוא להרטיב מברשת שיניים, לטבול אותה באבקת פחם מופעלת ולהבריש שיניים איתו למשך שתי דקות.

2.בריאות עיכול

ניתן להשתמש בפחם מופעל כדי להקל על תסמיני גז, נפיחות וקלקוליות.קח כמוסות אחת עד שתי כמוסות לאחר הארוחות כדי לסייע בהפחתת הצטברות הרעלים ולמנוע ספיגתם לזרם הדם.

3.ניקוי רעלים

פחם מופעל יכול לעזור בהסרת רעלים מהגוף על ידי כריכה אליהם ועזרה להם לעבור בגוף.זה יכול לעזור להפחית את השפעות החשיפה למתכות כבדות, תוספי מזון או רעלים אחרים.קח כמוסות של אחת לשתי מדי יום למשך מספר שבועות כדי לעזור לנקות רעלים מהגוף.

4.הנגאובר תרופה

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.קח שתי כמוסות לפני השתייה ושתי כמוסות נוספות לפני השינה כדי לעזור להפחית את ההשפעות של הנגאובר ולקדם התאוששות מהירה יותר.

5.עקיצות חרקים

ניתן ליישם פחם מופעל באופן אקטואלי על עקיצות חרקים כדי להפחית את הגירוד והנפיחות.צור משחה מפחם ומים מופעלים והחל אותה על האזור המושפע.

6.בעיות עור

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את המראה של אקנה, ג’ינג’ים ובעיות עור אחרות.צור משחה מפחם ומים מופעלים והחל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

7.הרעלת מזון

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הרעלת מזון.קח שתי כמוסות מיד לאחר מופיעות התסמינים ואז שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

8.הרעל קיסוס

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הגירוד והנפיחות הקשורים לקיסוס הרעל.צור משחה מפחם ומים מופעלים והחל אותה על האזור המושפע.השאירו אותו למשך 10 דקות ואז שטפו במים חמים.

9.דלקות שלפוחית השתן

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של דלקות שלפוחית השתן.קח שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

10.אלרגיות

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות.קח שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

11.שלשול

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את תסמיני השלשול.קח שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

12.נשימה רעה

פחם מופעל יכול לעזור להפחית נשימה רעה.קח כמוסה אחת בכל בוקר ולועס אותה שתי דקות לפני שהוא יירק אותה.

13.בטן מוטרדת

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של בטן נסערת.קח שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

14.צרבת

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את תסמיני צרבת.קח שתי כמוסות מיד לאחר מופיעות התסמינים ואז שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

15.אבני כליות

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של אבני כליות.קח שתי כמוסות שלוש פעמים ביום בימים הקרובים.

טיפ ייחודי ומועיל

חשוב לזכור כי פחם מופעל אינו תרופה-הכל ויש לקחת אותם רק לפי הוראות.התייעץ תמיד עם הרופא שלך לפני שאתה לוקח פחם פעיל ל- Mאם זה בטוח שזה בטוח עבורך.

מהו פחם מופעל?

פחם מופעל הוא צורה סופגת מאוד של פחמן.הוא עשוי ממגוון חומרים כמו עץ, קליפות קוקוס, כבול ופחם המחוממות לטמפרטורות גבוהות ליצירת חומר נקבובי, דמוי ספוג.פחם מופעל יש מטען חשמלי שלילי שמושך אליו רעלים וגזים טעונים באופן חיובי, ומאפשר לו להיקשר אליהם ולהסיר אותם מהגוף.

15 תרופות סבתות משמעותיות ומיוחדות עם פחם פעיל

1.טיפול בעיכול

פחם מופעל הוא תרופה טבעית לעיכול.הוא שימש במשך מאות שנים כדי לעזור להפחית את הנפיחות, הגז ותסמינים אחרים של קלקול קיבה.פשוט מערבבים כפית של אבקת פחם מופעלת עם כוס מים ושתייה.עדיף לקחת את התרופה הזו לפני ארוחות או אחריו.

2.הלבנת שיניים

ניתן להשתמש ב

פחם מופעל כדי להלבין שיניים באופן טבעי.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של אבקת פחם מופעלת עם מים ליצירת משחה ולהבריש שיניים איתו.הקפד לשטוף את הפה שלך ביסודיות אחר כך, מכיוון שהפחם יכול להיות שוחק.

3.הפחתת כולסטרול גבוה

פחם מופעל נמצא כיעיל בהפחתת רמות הכולסטרול.זה יכול להיקשר לכולסטרול בדרכי העיכול, ולמנוע את ספיגתו לזרם הדם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם פעיל עם כוס מים לפני הארוחות כדי להפחית את רמות הכולסטרול.

4.טיפול בשלשול

ניתן להשתמש ב

פחם מופעל לטיפול בשלשול על ידי כריכה לחיידקים ורעלים בדרכי העיכול, ומונע מהם לספוג אותם בזרם הדם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם מופעל עם כוס מים מספר פעמים ביום כדי להפחית את תסמיני השלשול.

5.הקלה על צרבת

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את תסמיני הצרבת על ידי כריכה לחומצות הקיבה ולנטרל אותם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם מופעל עם כוס מים מספר פעמים ביום כדי לעזור להפחית את צרבת.

6.טיפול בהרעלה

ניתן להשתמש ב

פחם מופעל לטיפול בהרעלה על ידי כריכה לרעלים ומניעת ספיגתם לזרם הדם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם מופעל עם כוס מים בהקדם האפשרי לאחר חשד להרעלה.

7.הקלה על גז ונפיחות

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הגז והנפיחות על ידי כריכה לחומרים הגורמים לגז בדרכי העיכול.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם מופעל עם כוס מים לפני הארוחות כדי לעזור להפחית את הגז והנפיחות.

8.טיפול בהנגאובר

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר על ידי כריכה לרעלים באלכוהול ומניעת ספיגתם לזרם הדם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם מופעל עם כוס מים לפני או לאחר השתייה כדי לעזור להפחית את הסימפטומים של הנגאובר.

9.הקלה על אלרגיות

פחם מופעל יכול לעזור להפחית את תסמיני האלרגיות על ידי כריכה לאלרגנים בדרכי העיכול ומניעת ספיגתם לזרם הדם.מומלץ לקחת 1-2 כפיות פחם פעיל עם כוס מים לפני הארוחות כדי להפחית את תסמיני האלרגיה.

10.טיפול בעקיצות חרקים

ניתן להשתמש ב

פחם מופעל לטיפול בעקיצות חרקים על ידי ציור הרעלים מהנשיכה.כל שעליך לעשות הוא למרוח משחה של אבקת פחם מופעלת ומים ישירות על הנשיכה והשאיר אותה לכמה דקות.זה יעזור להפחית את הנפיחות והגרד הקשורים לעקיצות חרקים.

11.הפחתת אקנה

ניתן להשתמש ב

פחם מופעל להפחתת אקנה על ידי כריכה לרעלים בעור ולצייר אותם החוצה.כל שעליך לעשות הוא לערבב כפית של אבקת פחם מופעלת עםמים ליצירת משחה ולהחיל אותה על האזורים המושפעים.השאירו אותו לכמה דקות לפני השטיפה במים חמים.

12.טיפול בנשימה רעה

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן